Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Så fik GSW endelig tæsk. Ham Irving er en monster
Kyrie er virkelig overvurderet. Det er vel ligefør han ikke engang er blandt de fem bedste PG's i ligaen. Faktisk, når jeg lige tænker over det, så er der i hvert fald fem PG's - seks hvis vi tæller Harden med, som jeg dog normalt ikke ville gøre - som jeg synes er bedre end Kyrie.
Billede
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Så fik GSW endelig tæsk. Ham Irving er en monster
Kyrie er virkelig overvurderet. Det er vel ligefør han ikke engang er blandt de fem bedste PG's i ligaen. Faktisk, når jeg lige tænker over det, så er der i hvert fald fem PG's - seks hvis vi tæller Harden med, som jeg dog normalt ikke ville gøre - som jeg synes er bedre end Kyrie.
Billede
Kyrie er muligvis den bedste afslutter ved ringen i NBA. Hans absurde finishing-skills er absurde.

Du har ret, hvis vi snakker om decideret playmaking,så er Kyrie ikke en særlig god PG. Og hans defense kan blive noget bedre, omend han gjorde et hæderligt forsøg på at dække op i år.

Men som tiderne har ændret sig, så er han en af de allerbedste offensive spillere i NBA, og som han viste i kamp 4 og 5 i år og i hele finaleserien sidste år, så er Kyrie ikke til at dække op, når han er on fire.

Han er dog ikke en særlig komplet spiller, da han er ekstrem middelmådig, hvad angår playmaking og sætte sine holdkammerater op, men han er en af ligaens bedste scorer. Han er en god skytte, hjernedød scorer tæt ved ringen og har et god mid-range-shot. Han er kun 24 år stadig, så han har stadigvæk noget tid til at blive endnu bedre, og det er det, der er så absurd ved manden. Han kan blive endnu vildere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Kyrie er muligvis den bedste afslutter ved ringen i NBA. Hans absurde finishing-skills er absurde.
Nej, det er han altså virkelig ikke. At det ser fancy, flot og absurd ud er slet ikke ensbetydende med at det rent faktisk er specielt effektivt. I løbet af sæsonen var der mange spillere, der havde en bedre FG% i restricted area end Kyrie havde. LeBron James, Giannis Antetokounmpo, Jabari Parker, John Wall, Andrew Wiggins, Kevin Durant, Damian Lillard og James Harden eksempelvis, for lige at nævne nogle spillere der ikke er PF eller C. At Andrew Wiggins er bedre siger egentlig en del, for det er en del af hans spil som han har fået utroligt meget kritik for. Som sagt; Kyrie er overvurderet. Også på det her punkt.
MessiPogba skrev:Du har ret, hvis vi snakker om decideret playmaking,så er Kyrie ikke en særlig god PG. Og hans defense kan blive noget bedre, omend han gjorde et hæderligt forsøg på at dække op i år.
Det er en underdrivelse. Han er ret dårlig som playmaker faktisk. 5.3 APG i løbet af playoffs. Al Horford snittede flere assists end Kyrie gjorde. I løbet af den regulære sæson snittede Westbrook, Harden, IT, Lillard og Curry alle flere assists end Kyrie gjorde, samtidig med at de alle snittede flere point og - med undtagelse af IT - flere rebounds. Under slutspillet var der 30 spillere der snittede flere steals per kamp end Kyrie gjorde, så at hans defense kan blive noget bedre, er vist også en underdrivelse. Han er især ringe offball, hvor han slet ikke kan kæmpe sig udenom en simpel screening. Han er ærligt talt på niveau med IT defensivt.
MessiPogba skrev:Men som tiderne har ændret sig, så er han en af de allerbedste offensive spillere i NBA, og som han viste i kamp 4 og 5 i år og i hele finaleserien sidste år, så er Kyrie ikke til at dække op, når han er on fire.
Det synes jeg knapt nok at man kan kalde ham, når der var 10 spillere der snittede flere point per kamp end Kyrie gjorde i den regulære sæson, og de seks af dem gjorde det med en markant bedre TS% end Kyrie gjorde. KAT og KD, der snittede 0.1 PPG færre end Kyrie, havde i øvrigt også begge en langt, langt bedre TS% end Kyrie havde. Han er ikke blandt de fem bedste PG's til at score, og han er heller ikke blandt de fem mest effektive. Hvordan er det lige præcis at han er en af de allerbedste offensive spillere, når han hverken er den mest scorende, den mest effektive eller den mest assisterende?
MessiPogba skrev:Han er en god skytte, hjernedød scorer tæt ved ringen og har et god mid-range-shot. Han er kun 24 år stadig, så han har stadigvæk noget tid til at blive endnu bedre, og det er det, der er så absurd ved manden. Han kan blive endnu vildere.
Jeg har allerede vist at han ikke er så hjernedød som mange tror han er under kurven. Hans mid-range shot er faktisk rigtig godt, og det er nok det eneste punkt, hvor man reelt kan kalde ham for en af ligaens allerbedste. CJ McCollum og Chris Paul er begge bedre, men ellers er der ikke en PG eller SG der kan slå ham på lige netop dét punkt. Det er dog et uddøende skud, for når man skyder .401 på 3'erne, kan det i længden ikke betale sig, at skyde .476 på et skud der er et point mindre værd. Og det er fakta. Spørg bare Daryl Morey.

Det er dog rigtigt at han har potentiale til meget mere, men hele hans mindset skal ændre sig. Han skal lære af John Wall og Stephen Curry. Kyries decisionmaking er nemlig forfærdeligt ringe.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Så, Blau. Måske får du nu en fed sæson som Wolves-fan.

De har lige tradet Lavine, Dunn og årets 7. draftpick for Butler.

Så har I jer en stabil big four med KAT, Wiggins, Butler og Rubio, hvis sidstnvænte bliver - ville være ualmindelig dumt at smide Rubio ud, når I har tradet jeres anden PG væk for Butler.

Nu mangler I bare en fremragende skytte, som kan supplere de her spillere, for Rubio er ikke en særlig god skytte, selvom han havde en god raid her til sidst, og Butler er en fin skytte, men ikke prangende, og Wiggins er noget af en volume-shooter, men jeg synes ej hellere han er så god til 3'ere. KAT er en god skytte af en C at være.

Men summa summarum. I har da lige fået noget mere firepower. Bliver spændende at se, hvordan bænken bliver.

Det er noget af en steal af Wolves. Jimmy Buckets tilbage hos Thibo og I får en vild tovejsspiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Nu går rygterne på, at Wolves stadigvæk er interesseret i at trade Rubio væk. Det forstår jeg simpelthen ikke. Slet ikke når man lige har tradet Kris Dunn væk og nu kun reelt set står med Rubio, som jeg synes, er en fabelagtig playmaker og gør det fint i defence. Ham, KAT, Wiggins og Butler er en god cornerstone at have for at være relevante.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Rubio + Butler = Bedste defensive backcourt i NBA?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

CP3 og Blake skrider fra Clippers. :lol: :lol: :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Med sidste sæsons statlines:

Ricky Rubio, 26 år, 193 cm. 11.1 PTS / 4.1 REB / 9.1 AST / 1.7 STL / 0.1 BLK. På .402/.306/.891 shooting.
Jimmy Butler, 27 år, 201 cm. 23.9 PTS / 6.2 REB / 5.5 AST / 1.9 STL / 0.4 BLK. På .455/.367/.865 shooting.
Andrew Wiggins, 22 år, 203 cm. 23.6 PTS / 4.0 REB / 2.3 AST / 1.0 STL / 0.4 BLK. På .452/.356/.760 shooting.
Gorgui Dieng, 27 år, 211 cm. 10.0 PTS / 7.9 REB / 1.9 AST / 1.1 STL / 1.2 BLK. På .502/.372/.814 shooting.
Karl-Anthony Towns, 21 år, 213 cm. 25.1 PTS / 12.3 REB / 2.7 AST / 0.7 STL / 1.3 BLK. På .542/.367/.832 shooting.

Sammenlagt? 93.7 PTS / 34.5 REB / 21.5 AST / 6.4 STL / 3.4 BLK.

Godkendt starting lineup. To gode bænkspillere fra Free Agency, gerne minimum én der kan skyde 3'eren, og så burde playoffs være i hus. Vi har cirka $18 mio.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:CP3 og Blake skrider fra Clippers. :lol: :lol: :lol:
Nej da? Han har bare optet ud af sin kontrakt, da han ved, at han kan få en ny og større kontrakt med Clippers. Det er jo Paul og LeBron, der er handlet den nye overenskomst for spillerne i NBA, og de har gjort det sådan, at to som LeBron og Paul kan få ualmindelige mange penge ud af det.

Jeg nægter at tro, at Chris Paul gider at forlade LA-livet. Han virker meget glad for livet der.

Blake Griffin derimod kunne jeg godt tro, at han vil smutte og finde noget nyt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Med sidste sæsons statlines:

Ricky Rubio, 26 år, 193 cm. 11.1 PTS / 4.1 REB / 9.1 AST / 1.7 STL / 0.1 BLK. På .402/.306/.891 shooting.
Jimmy Butler, 27 år, 201 cm. 23.9 PTS / 6.2 REB / 5.5 AST / 1.9 STL / 0.4 BLK. På .455/.367/.865 shooting.
Andrew Wiggins, 22 år, 203 cm. 23.6 PTS / 4.0 REB / 2.3 AST / 1.0 STL / 0.4 BLK. På .452/.356/.760 shooting.
Gorgui Dieng, 27 år, 211 cm. 10.0 PTS / 7.9 REB / 1.9 AST / 1.1 STL / 1.2 BLK. På .502/.372/.814 shooting.
Karl-Anthony Towns, 21 år, 213 cm. 25.1 PTS / 12.3 REB / 2.7 AST / 0.7 STL / 1.3 BLK. På .542/.367/.832 shooting.

Sammenlagt? 93.7 PTS / 34.5 REB / 21.5 AST / 6.4 STL / 3.4 BLK.

Godkendt starting lineup. To gode bænkspillere fra Free Agency, gerne minimum én der kan skyde 3'eren, og så burde playoffs være i hus. Vi har cirka $18 mio.
J.J. Redick ville være en god signing for jer. Spørgsmålet er, om han vil være 6. mand, da han nok ikke kommer til at slå Butler af. Han er en fantastisk skytte og god defensiv spiller. Masser af erfaring, og koster nok 10-12 mio. om året at have løbende, tror jeg.

Men Blau? Hvad er din generelle holdning til Wiggins? Ser du superstarpotentiale i ham som KAT, eller er han lige niveauet under? Jeg kan ikke helt rigtig blive klog på ham. Den ene aften kan han ligne en vild scoringsmaskine for så at gå rimelig kold de næste mange kampe. Han er selvfølgelig ung, men jeg synes ikke, han er en dominerende spiller eller som så vist indikatorer på, at han kan blive en dominerende spiller a la LeBron eller Kawhi Leonard eller Durant.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Damn you Russell... :cry: ....og tillykke. Vel fortjent

phpBB [video]
MDCCCXCIX

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Basketball

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Ærligt talt en elendig tale. Men det kan man selvfølgelig heller ikke forlange, at han skal være god til.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

WTF har Rockets gang i?

Chris Paul ville indtil i de opte ud af sin kontrakt, men Clippers fik alligevel ham overtalt til at opte in på det sidste år af sin kontrakt til 24,2 mio. $.

Paul havde et ønske om at spille med James Harden, og det ønske har de indfriet ved at trade ham for Lou Williams, Sam Dekker, Patrick Beverley og et first round protected pick i 2018.

Hvordan vil Rockets formå at få Paul og Harden til at spille sammen? De er begge to ekstremt bolddominerende spiller. Jeg håber, det projekt lykkedes, men det lyder lige pt. som opskriften på fiasko.

Medmindre Harden er villig til at opgive sin playmakerrolle og blive en pure scorer igen, som han var, før D'Antoni kom til Rockets, så kan jeg godt se menningen i det, men jeg tvivler, at Harden vil opgive sit MVP-spil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Bye bye Jackson!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Thunder pønser på at få Rudy Gay og Blake Griffin. Begge via Free Agency. Formår de det, så har Thunder et fandme stærkt hold efterhånden.

C - Adams
PF - Blake
SF - Gay
SG - Oladipo
PG - Westbrook

Fra bænken kan de hente Roberson, som er fabelagtig defensiv spiller, Kanter, som er en dygtig rebounder og scorer, men nada defensiv, og så deres to rookies fra i år, som også gjorde et godt indtryk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster