Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kubala »

I øvrigt snakkede kommentatorerne om, hvorvidt de kunne holde på alle de spillere; altså Golden State? Så de skal vinde så mange mesterskaber, som de kan, før holdet splittes ad.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, der er jo rygter om at KD vil tage et pay cut for at blive. Hvis det passer, så kunne vi nemt være vidne til et nyt dynasti med Warriors. Draymond har de til 2020 og Klay til 2019. KD har en player option på næste sæson. Mon ikke han udløser den, hvis der er gode udsigter for en ring mere? Det er Curry der skal forlænges med om lidt. Og Curry slår mig egentlig også som typen, der ikke nødvendigvis skal have en max contract, hvis det betyder at han fortsat har de samme spillere omkring sig, og har mulighed for at vinde flere mesterskaber. Der er dog ingen tvivl om, at han skal have en lønforhøjelse. I denne sæson har han fået mindre i løn end KD, Klay og Draymond og kun lidt mere end Iggy.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kubala »

Ja, det bliver spændende at se, hvad der kommer til at ske med Golden State. Hvis de kan holde på dem allesammen, så bliver de en mundfuld de kommende sæsoner også.

Noget andet er, om Lebron bliver hos Cavs eller skifter? Det kunne godt tænkes, at han skiftede igen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Så fik GSW endelig tæsk. Ham Irving er en monster
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Billede

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Get in here folks! BilledeBillede

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Fuck Zaza.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

ulrich skrev:Fuck Zaza.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk
Spurs-fan?

Men ja, selv som GSW-sympatisør, så irriterer Zaza mig også en anelse. Gjorde han før, han var i GSW. Han er så kluntet at se på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck LeBron.

Efter nederlaget i nat påstod han, at han aldrig har spillet for et "superteam". Årets joke.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Fuck LeBron.

Efter nederlaget i nat påstod han, at han aldrig har spillet for et "superteam". Årets joke.
Så skulle du have hørt ham før kampen, hvor han blev spurgt til hans holdning til superteams, hvor hans svar var tydeligt, at han var sur over Warriors hold. Bare lidt grinagtigt, da han var med til at starte trenden, da hna tog til Miamis superhold.

Men ja, LeBron er en ækel hykler, og jeg er så glad for, at Warriors smadrede hans røv.

GOAT, my ass ... Han er 3-5 i finalerne. Hvis han vil tage dysten op, kan han tage til et Western-conference hold og gå imod Spurs og Warriors der. Han vil aldrig se en finaleplads igen.

LeBron. Fantastisk spiller, kæmpe hykler.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

MessiPogba skrev:
ulrich skrev:Fuck Zaza.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk
Spurs-fan?

Men ja, selv som GSW-sympatisør, så irriterer Zaza mig også en anelse. Gjorde han før, han var i GSW. Han er så kluntet at se på.
Ja.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

"They assembled a great team, you know, we got em' last year, and then they went out and got one of the best players that this league's ever seen"

[emoji23] Bonbon be mad.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Han har jo ret. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Så fik GSW endelig tæsk. Ham Irving er en monster
Kyrie er virkelig overvurderet. Det er vel ligefør han ikke engang er blandt de fem bedste PG's i ligaen. Faktisk, når jeg lige tænker over det, så er der i hvert fald fem PG's - seks hvis vi tæller Harden med, som jeg dog normalt ikke ville gøre - som jeg synes er bedre end Kyrie.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Porzingis rygtes på vej væk. Desuden snakkes der om Paul George / Jimmy Butler til Cavs.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster