Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Jeg håber godt nok, at Kawhi bliver klar, eller at Pop har noget i ærmet, ellers er det simpelthen for røvsygt det her.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Det bliver gentagelse af sidste års finale og Cleveland vinder igen.
Jeg gider ikke se mere
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kunne være at NBA skulle tage dopingkontrol lidt mere seriøst. Det er jo tydeligt for enhver at LeBron er stopfyldt med både det ene og det andet.

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Det kunne være at NBA skulle tage dopingkontrol lidt mere seriøst. Det er jo tydeligt for enhver at LeBron er stopfyldt med både det ene og det andet.
Har du nogle links der kan uddybe det? Kunne være interessant at læse. Ellers er det vel bare insinueringer.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:
Blaugrana92 skrev:Det kunne være at NBA skulle tage dopingkontrol lidt mere seriøst. Det er jo tydeligt for enhver at LeBron er stopfyldt med både det ene og det andet.
Har du nogle links der kan uddybe det? Kunne være interessant at læse. Ellers er det vel bare insinueringer.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Er det nødvendigt? Har du set ham? Han er 32 år og har allerede 13 år i ligaen. Han har spillet over 1000 kampe, hvor han har snittet næsten 39 minutter per kamp. I playoffs har han spillet over 200 kampe yderligere, hvor han aldrig har snittet 42 minutter per kamp. I denne sæson - som 32 årig, med over 1000 kampe på bagen og en ekstremt fysisk spillestil - snitter han fire minutter mere per kamp i playoffs end Russell Westbrook, som mange ellers ynder at pege på, som en totalt freak of nature.

I eksplosive sportsgrene går det næsten altid den forkerte vej, når man rammer de 30-31-32 år. Uanset hvad er det altid tydeligt at alderen presser fysikken lidt. Det er tydeligt på Cristiano Ronaldo, det er tydeligt på Zlatan, det var tydeligt for Kobe. Alle tre er ellers eksempler på ekstremt professionelle idrætsudøvere, der behandler deres krop som deres kæreste eje. Men man taber bare noget fart, noget styrke, noget eksplosivitet. Det har LeBron overhovedet ikke gjort, tværtimod ser han fysisk langt mere overlegen ud end han nærmest har gjort på noget tidspunkt tidligere i karrieren.

Goddaw do. Der skal nogle ... "tilskud" til, før end det her kan lade sig gøre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Eastern Conference er sådan en joke. Den har været halvt så god som West de sidste 10-15 år eller noget i den stil. Cavs ville være 4. eller 5. seed i West (kan ikke lige huske deres indbyrdes kampe mod Clippers) og alligevel er det en fucking cakewalk for dem i playoffs i East. LeBron er ikke en skid GOAT. Han bliver gang på gang udspillet når man han møder Western Conference hold.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Eastern Conference er sådan en joke. Den har været halvt så god som West de sidste 10-15 år eller noget i den stil. Cavs ville være 4. eller 5. seed i West (kan ikke lige huske deres indbyrdes kampe mod Clippers) og alligevel er det en fucking cakewalk for dem i playoffs i East. LeBron er ikke en skid GOAT. Han bliver gang på gang udspillet når man han møder Western Conference hold.
Det er en joke, ja - men LeBron er jo et monster man.

Og ja, det flyder med doping i NBA. I og med at det er en privatejet liga, så er der ikke ligeså "stramme" dopingregler og test, som der er i andre sportsgrene. Og da LeBron, sammen med Curry, er NBAs ansigt, vil han selvfølgelig aldrig blive busted for sit åbenlyse dopingmisbrug.

Men det er nu ikke kun LeBron, der er dopet. Tror størstedelen af dem er så psykodopet, at det gør ondt. I et så kæmpe land som USA arealmæssigt, hvor NBA-spillerne bogstateligt talt bor på en flyvemaskine og spiller flere gange back-to-back on the road i flere delstater med intet hvil på allerhøjeste niveau år efter år er for mig simpelthen et fysisk pres, som ikke kan lade sig gøre uden præstationsfremmede hjælpemidler og recovery-supplementer.

NBA er et stort dopingcirkus.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Man kan stadig grine (eller græde) over 3-1 kollapset sidste år, men for satan hvor er GSW og Curry dog bare på et andet niveau. Tredje år i træk i finalen, denne gang med sweeps hele vejen til finalen. Det er første gang siden 2001 at det sker, men det er første gang i historien, at et hold starter playoffs med et 12-0 run (i 2001 var første runde bedst af 5 kampe, ikke 7 ligesom nu). Jeg håber virkelig at de går hele vejen i år (medmindre Boston laver miraklet mod Cavs).

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Fuck Zaza. Spurs havde jo vundet første kamp, hvis Kawhi ikke var blevet skadet.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Zaza er ofte en hård og i ny og næ også en beskidt spiller, men jeg forstår simpelthen ikke, at man kan sige at det var bevidst. Han kigger på bolden, og har faktisk vendt hovedet den anden vej, da han træder ind under Kawhi. Det er sort uheld. Det er utroligt at det ikke er sket for Curry noget oftere, for den slags closeouts ser man stort set hver kamp mod ham. Faktisk også fra Spurs i denne serie. Jonathon Simmons har i hvert fald gjort det et par gange, og jeg mindes også at Pau har gjort det. Zaza er en hård hund og nogle gange direkte beskidt, men her synes jeg virkelig bare at det er tale om sort uheld.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Man kan stadig grine (eller græde) over 3-1 kollapset sidste år, men for satan hvor er GSW og Curry dog bare på et andet niveau. Tredje år i træk i finalen, denne gang med sweeps hele vejen til finalen. Det er første gang siden 2001 at det sker, men det er første gang i historien, at et hold starter playoffs med et 12-0 run (i 2001 var første runde bedst af 5 kampe, ikke 7 ligesom nu). Jeg håber virkelig at de går hele vejen i år (medmindre Boston laver miraklet mod Cavs).
LeBron har allerede ringet til Adam Silver og sagt, at han lige skal have fordelen endnu engang. Wait n' see.

Noget andet, gad vide, hvordan man vil modtage Durant, når han givetvis bliver mester?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Vil de ikke snart spille finalen, jeg keder mig :yawn:
MDCCCXCIX

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Basketball

Indlæg af Starnils »

Nå... Skal vi få gang i tråden? :glad:
Socio. no. 54.257

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

K.D!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster