Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Billede

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Basketball

Indlæg af emo »

Ham fra Fargo .. 2 ... lol ?
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det er total unfair det der.. Tror aldrig at hans FG% kommer til at falde betydeligt, som så mange mennesker sagde i starten af sidste sæson.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Hans buzzerbeater i 3. quarter var også okay... Han får det godt nok til at se nemt ud.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

GSW@MIN
Spoiler
Vis
Ja det var vel hvad man kunne forvente, Steph Curry er bare uvirkelig. Det er total latterligt så god han er til at tage 3'ere.

Zach lavine har 26 minutter som pg og har 1 assist, lol.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:GSW@MIN
Spoiler
Vis
Ja det var vel hvad man kunne forvente, Steph Curry er bare uvirkelig. Det er total latterligt så god han er til at tage 3'ere.

Zach lavine har 26 minutter som pg og har 1 assist, lol.
Spoiler
Vis
Det endte faktisk med at være en super, super god kamp. Vi blev kørt fuldstændig over i 1. quarter, hvor Curry scorer 21 pts, men derefter får vi faktisk okay fat og forspringet er jo faktisk helt nede under 10 point på et sent tidspunkt i kampen.

Ja, Zach havde et par gode kampe som PG mod Atlanta og Charlotte, men i nat blev han jo bare kørt over. Han kunne være en super, super god defensiv spiller, men han har ikke styr på de mest basale dele af defense. Hans defensive awareness er bare ikke god nok endnu. Han forstår ikke hvornår han skal gå under eller over screens og det er et kæmpe stort problem, hvis man står overfor en spiller som Curry. Hvis han får styr på det kan han blive fantastisk, for han har gode hænder, som gør at han kan stjæle bolden, og har alle de fysiske redskaber til at blive kanon rent defensivt.

Bazz og Dieng spiller en god kamp fra bænken. Det samme gør Andre Miller. Jeg ville virkelig gerne have at Miller var vores backup PG. Han gjorde det fint i Sacramento i sidste sæson, hvor han trods alt spillede 20 minutter per kamp. For min skyld må han gerne spiller 13-14-15 minutter per kamp på PG. Det må så umiddelbart betyde færre minutter til Tayshaun Prince, for så bør Wiggins nemlig flyttes til SF, således at LaVine og Bazz kan deles om rotationen på SG. Shabazz er virkelig en dygtig spiller. Det er synd at han ikke får længere snor af Mitchell.

Towns og Wiggins? De er jo bare dejlige. Endnu en double-double fra Towns. Han er allerede i ekstremt fint selskab med spillere som Shaq, Robinson og Mutombo får så vidt angår flest double-doubles i sine første NBA kampe. Det siger lidt om hvor godt han gør det. I øvrigt skal Bjelica have så mange flere skud. Han er fremragende. Især på above the break 3's fra venstre side af gulvet. Han er fucking fire fra den position. Han er i øvrigt 5-9 fra gulvet i 4. quarter, hvor de 3 af dem er 3'ere. Professor Big Shots indeed.

Men udover det er jeg stadig træt af Sam Mitchell. Jeg tror efterhånden det bedste ville være endnu en lorte-sæson, så vi kan redde os endnu et godt draft pick. Boston får vores pick hvis det er uden for top 12, så det ville være vildt med endnu et top 5 pick eller sådan noget. Forhåbentlig ville en så dårlig sæson så også betyde farvel til Sam Mitchell. Så kunne vi få en ny head coach ind, som meget gerne må være en yngre en af slagsen, med nogle nye idéer og schemes, samtidig med at vi ville kunne fuldende et ungt hold (eksempelvis Rubio-Shabazz-Wiggins-ny mand-Towns).

Curry er åndssvag.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Timberwolves@Pacers
Spoiler
Vis
Uden Rubio ville det her hold gå 16-66 igen. Dels på grund af at spillerne ikke er bedre, men især på grund af Sam Mitchell. Har efterhånden opgivet ethvert håb om playoffs. Vi kommer til at se skader igen i løbet af denne sæson og ender vel som nr 12 eller 13 i West. Same as always ...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Hvordan kan man være så dårlig som Drummond og DeAndre Jordan til at tage free throws?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Tidlig T'Wolves kamp, tredje quarter, hvorfor er denne tråd ikke fyldt med blau? :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

OKC@MEM
Spoiler
Vis
Vi kan bare ikke spille defense. Ved ikke helt hvorfor men seriøst vi har måske spillet god defense i en eller to kampe i den her sæson. 122 point!? Grizzlies scorer 122 fucking point?! 42 af dem i fjerde quarter. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige.
  • DJ er fucking elendig defensivt, smider mange bolde væk offensivt og gider ikke rigtig at følge sin mand
  • Waiters har ingen lyst til at spille defensivt, laver konstant fejl og tager de mest fucking håbløse lange 2'ere i NBA. Hvornår begynder idioten af fatte at han skal STOPPE fuldstændig med det skud?!
  • Singler er en fucking katastrofe, et sort hold for vores hold. Han har måske den laveste PER i ligaen og er direkte skyld i at vores hold kommer i minus.
  • Westbrook er stoppet med at spille defensivt og forventer at de andre tager over ved switches
  • Ibaka og Adams kan ikke gribe en fucking bold er årsagen til at Westbrook havde 8 turnovers.
Jeg er så småt ved at miste håbet om final 4 i år, og ligeledes ved at miste tilleden til vores nye træner. Hans beslutninger er hovedløse, ingen timeouts når de andre får momentum, og hans distribuering af minutter er på niveau med Sam Mitchells, hvis ikke værre. Det mig en gåde hvorfor Singler stadig er på dette hold, og selvom de før nævnte spillere er forfærdelige får de stadig vanvittig mange minutter. Jeg er så træt af det her hold.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Tidlig T'Wolves kamp, tredje quarter, hvorfor er denne tråd ikke fyldt med blau? :D
Der bliver spillet så ringe at jeg ikke engang gad at skrive noget. :D

Nå, men MIN@MIA:
Spoiler
Vis
The Rubio Effect! Ufatteligt hvor meget han betyder for det her hold. Hans statline var ikke engang god i nat, men han betyder så meget både defensivt og offensivt. Hans defensive spil bliver så ofte undervurderet, selv af "eksperter" der højst sandsynligt bare kigger på statistikkerne. Men Rubio er en strategisk og taktisk anlagt forsvarsspiller. Han læser modstandernes play call og sørger for at de ikke kan udføre deres play. Han kan instinktivt forudse hvad deres play handler om, og så sørger han ellers bare for at spolere den plan, sådan så modstanderne tvinges ud i et andet skud, der ikke var planlagt på forhånd. Det er så utroligt, hvor undervurderet den mand er, bare fordi han ikke lige kan skyde som Steph eller Harden kan.

Wiggins er virkelig ved at udvikle sig til en stjerne. Han er begyndt at tage fuldstændig over i 4. quarter i tætte kampe som denne. Det er som om at han trykker på en knap, og pludselig er han voldsomt aggressiv og angriber kurven igen og igen. Og det er han så god til. Der er gerne 4-5 fejl der ikke bliver kaldt på ham per kamp, men jeg antager at de så småt kommer, i takt med at navnet bliver større. LaVine følger i øvrigt trop. Han har spillet fremragende de sidste 2-3 kampe. Som udgangspunkt har han truffet de rigtige beslutninger, og så har han bare været fantastisk godt skydende. Det er dejligt. I nat var Timberpups +23 med LaVine på gulvet. Han spillede endda en god omgang defense, og havde sågar en sekvens hvor han rettede på Adreian Payne, fordi han ikke dækkede som han skulle. Lige nu vokser Wiggins og LaVine så meget.

Shabazz er også bare dejlig. Han burde spille +20 minutter hver kamp. Han er virkelig komplet rent offensivt. Han har været skidt skydende på sine 3'ere indtil nu, men jeg tror at han fik hul på bylden i nat. Hans post game holder også bare 100. Der er lidt Dwyane Wade over det i ny og næ, men hans største force er klart hans hook skud med venstre hånden fra venstre low block. Det er næsten umuligt at blokere. Det er nok kun Whiteside, Davis og Gobert, de fucking freaks, der kan det.

KAT med endnu en double-double. 14 pts, 14 reb. Stille og roligt. Desværre kom han igen i foul trouble, men det handler virkelig også om at dommerne elsker at dømme imod KAT indtil videre. Han bliver kaldt for så mange bløde fejl i sit defensive spil, mens han bliver hakket ned på sine offensive spil, uden at han får lov at skyde straffekast. Apropos straffekast så er det jo nærmest absurd, at en 211 centimeter høj, 111 kg tung center spiller skyder 91% fra linjen (32 ud af 35). I nat kostede det Heat en sejr at Whiteside bare ikke kan skyde fra linjen.

I øvrigt skal Mitchell have ros for kampen i nat. Han gik med de spillere der var varme, og lod være med at fucke helt op i sine rotationer. Det gav mening det han foretog sig. Og så timede han hack-a-Hassan helt perfekt og sørgede for at tvinge Spoelstra til at tage sin bedste spiller ud. Godt Smitch, du kan stadig nå at vinde mig over!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Kevin McHale fyret i Houston. Vanvittigt. For et halvt år siden var de i Conference Finals.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ricky :D

phpBB [video]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Kevin McHale fyret i Houston. Vanvittigt. For et halvt år siden var de i Conference Finals.
Latterligt. Tror det har været noget personligt. Han lignede fandme heller ikke en som havde lyst til at være deres træner, her i denne sæson..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Timberwolves hjemme mod Pistons i nat. Den skal de kunne vinde, men da det er hjemme tror jeg de taber.

OKC hjemme mod Knicks i nat. Den skal de også kunne vinde, især hvis har ambitioner om at blive et godt playoff hold, så skal de kunne slå et hold som Knicks. Som deres defense ser ud nu tror jeg det bliver svært.

GSW hjemme mod Bulls i nat. Mon ikke GSW også vinder den, men ffs kan et eller andet hold ikke snart slå GSW. Det er jo latterligt det her. 13-0. :(

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster