Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ooooh Andrew!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Maple Jordan in da house!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

holy shit det er godt lavet!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Kom nu med de skide rebounds..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Well, der så vi lige hvad Sam Mitchell kan finde ud af, i forhold til at tegne et godt spil for sine spillere. Fucking idiot. Giv bolden til Ricky og lad ham sætte noget op.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Towns er vanvittig.. Utrolig godt spillet TW! Wolves vinder over Bulls ude, fucking fedt. Håber de kan holde sig skadesfrie!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

That 8th spot... hold lige på den! :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

OMG ...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg plejede at trøste mig selv ved at hans procenter nok skulle falde til "det normale", men han bliver bare ved :/

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Timberwolves @ Hawks, status efter 2. quarter:
Spoiler
Vis
OH. MY. FUCKING. GOD. 72 point i en halvleg? 30 points føring? Mod Atlanta fucking Hawks? Hvad sker der? Det her er min Timberwolves-kamp nummer 318 og jeg har aldrig set dem spille så vildt før. Wooooooh.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Efter 3. quarter:
Spoiler
Vis
Yep, det ligner at vi smider det hele væk. Klassisk Timberwolves. Klassisk Sam Mitchell. Jeg fucking hader at være fan af det her forpulede lortehold. En føring på fucking 34 point.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Starten af 4. quarter:
Spoiler
Vis
Okay. Fuck Sam Mitchell. Fuck ham. BIG TIME. Han har lige stået for at smide en 34 points føring væk fordi han kører de mest fucked up rotationer og mærkelige lineups. Jeg hader allerede Sam Mitchell og han har kun været head coach i 6 kampe. Det siger lidt om hvor elendigt et stykke arbejde han har gjort. Vi har ikke vundet 3 kampe på grund af Sam Mitchell. Vi har vundet 3 kampe på trods af Sam Mitchell. Jeg håber virkelig at han bliver smidt på porten. Ugh, jeg er rasende.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Slut Timberwolves @ Hawks:
Spoiler
Vis
Wow. Hold nu kæft, en rutschebanetur af en kamp. Først glæde, så irritation, så decideret vrede og så et lettelsens suk, da Andrew Maple Jordan Wiggins og BIG KAT lige træder i karakter til sidst, og alligevel sørger for at vi får en sejr.

Men Jesus fuck. Jeg ved godt at Hawks er et fantastisk hold og et af de bedste i NBA, men at smide en 34 points føring er simpelthen til grin - og det skyldtes ene og alene at Sam Mitchell kører med de mest fucked up rotationer og line ups jeg til dato har set i NBA. Jeg tror efterhånden at han bare stikker hånden ned i en pose, hvor der ligger brikker med alle spillernes navne, og så trækker fem tilfældige brikker op og smider dem på banen. Nøj, hvor er jeg allerede bare færdig med Sam Mitchell. Mage til elendig head coach skal man virkelig lede længe efter.

At vi står med 4 sejre efter 6 kampe siger dog alt om hvor stort potentialet er. Towns er allerede så vanvittig god. 17 pts, 12 reb og 3 blocks i dag, hvor han skyder 5 af 7 fra gulvet (hvor en af dem var en 3'er i slutningen af 2. quarter). Wiggins med 33 pts og skyder 15 af 22. Og Bjelica med 11 pts. Han havde 5 skud i hele kampen og alle var 3'ere, hvor han altså skyder 3 af 5. To af dem var store, store 3'ere her i 4. quarter. Det er ikke for sjov at han bliver kaldt Professor Big Shots. Super, super dygtig spiller vi har fået os der!

Men hold nu kæft en tur. Nu er jeg nødt til at sove til klokken 12 i morgen, for det jeg lige har været igennem, svarer faktisk til en halv ironman. Phew.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Timberwolves@Hawks
Spoiler
Vis
Wow en syg kamp, hvad fanden sker der for at man kan smide en 34 points føring?! Altså fair nok hvis det andet hold indhenter 15-20 point, men 34 (faktisk 35 fordi de kommer foran!) point? Hawks er et godt hold, og faktisk et af de hold som er bedst til comebacks, de vandt vist også over OKC sidste sæson efter at have været bagud med 20. Men 34 point?? Dominique Wilkins sagde at det var pga de unge spillere hos Timberwolves, men der er ingen tvivl om at det var Sam Mitchell som var skyld i det. Jeg lagde godt mærke til at han havde nogle long ass stretches med bænk spillerne, altså de var gode nok i første halvleg, men jeg forstod slet ikke hvorfor rotationer skulle vare så lang tid.

Da Hawks får momentum ser jeg ham kun tage 1 time out of han vælge desuden at bænke både Rubio, Towns og Wiggins.... Det giver ingen mening. Hvordan kan Rubio kun spille 27 minutter imod Hawks, og hvordan fanden kan Martin spille 24 minutter?! Jeg fatter i øvrigt stadig ikke hvorfor Martin stadig får minutter, det gik pisse godt da han ikke spillede mod Bulls. Han er så dårlig, og kan egentlig kun finde ud af at stå i hjørnet skyde 3'ere og trække fejl.


Der er noget helt specielt ved Wiggins som andre spillere ikke har, ikke engang LeBron, Curry eller KD. Jeg ved ikke helt hvad det er, men det er ikke dumt at kalde ham Maple Jordan. I øvrigt ligner KAT sleet ikke en rookie.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

OKC@WAS
Spoiler
Vis
Wow okay, det var noget af et blowout, OKC dominerede rimelig meget hele kampen. Det startede igen som noget værre iso play, men det en del bedre i anden halvleg. Fedt at Ibaka har haft et par gode kampe i streg, når han er god så er vi virkelig svære at slå. Når han er god smitter det nemlig også af på KD og Russ, selvom det oftest er den anden vej. Ibakas rolle under kurven og defensivt er bare så vital.

Westbrook havde selvfølgelig sin første triple double allerede, på kun 27 minutter! 22 point (7-17, ikke såå godt), 11 rebounds, 11 assists. Det er rimelig acceptabelt.

KD blev desværre skadet igen, ved ikke hvor slemt det er endnu, men det snakker om at det er "a hamstring strain", forhåbentlig er det ikke ligesom i fodbold hvor Iniesta fx var ude i 4 uger.

Bænken gjorde det også rimelig godt. Især Waiters gik amok, på 23 minutter formåede han: 25 point, skyde 4 ud af 5 3'ere og 7 ud af 7 FT's. Der var ikke så meget andet man kan se på stats sheet, men det var lækkert med noget stabilitet fra hans side. Og så tror jeg også hans intensitet smittede af på de andre.

Men der kan stadig forbedres en del. Ofte går vores offensive spil lidt i stå, og så er det bare iso eller contested shots. Defensivt synes jeg vi mangler lidt mere aggressivitet og intensitet. Det er især i switches, at spillere som fx Westbrook og Kanter slacker for vildt. Derudover trapper vi overhovedet ikke, og det så jeg gerne at vi prøvede lidt mere.

CHA@MIN
Spoiler
Vis
Ja okay, 3/4 af årsagen til jeg ser på meget Timberwolves er alle ude med skavanker. Det var virkelig grim kamp, og jeg fatter egentlig stadig ikke hvordan Timberwolves kan vinde så meget ude, og tabe så meget hjemme. De har vist ikke vundet i Target Center siden sidste sæson, lol!

22 turnovers! 8 af dem fra Zach LaVine, hvad fanden foregår der? Jeg er sikker på at dommerne også har fået et memo fra Adam Silver om at der skal fokuseres lidt på travels, men seriøst 8? Det er virkelig amatøragtigt at lave så mange travels, altså ikke kun LaVine, det var næsten dem alle!

Og nu ser vi også hvad jeg snakkede om mht Martin. Han er SÅ fucking dårlig og overvurderet. Ja han kan skyde 3'ere, men det er også det!

Han skød 37%, 1 3'er, 6 turnovers og 5 fejl!! Jeg forstår ikke hvordan han kan få 40 minutter og en som KAT kun får 30 (som i øvrigt kun havde 3 fejl). Timberwolves bænken var i øvrigt også til grin, især taget i betragtning, at de spiller omtrent ligeså meget som starting 5. De var allesammen -20, og jeg ved godt at det var Tyus Jones' debut, men fuck han gjorde det skidt. Har han været skadet? Hvad er det for en kamp at smide ham ind i? Virkelig dårlig coaching af Timberwolves.

Ved ikke lige hvad Sam Mitchell skulle have gjort anderledes, han kan ikke gøre for at Timberwolves laver travels 15 gange i løbet af en kamp, og at bænken ikke omsætter noget som helst. Defensivt gjorde de det OK, men når de ikke kan omsætte stops til buckets, så er det lidt svært. Måske skulle de have brugt Nemanja lidt mere som skytte, og ladet ham tage mere end 5 3'ere.

Nu skal de så spille god GSW næste kamp, og den taber de også og så er de rykket fra 4-2 til 4-4. Ærgerligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster