Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

natteravn...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Woaaaah, Butler on fire! Vanvittigt!

(Ja, slog sgu over på kampen!) :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

ja han går fuldstændig amok! hvad fanden skete der lige?!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:ja han går fuldstændig amok! hvad fanden skete der lige?!
Har fundet forklaring på Reddit:

Jimmy Butler has plans on Monday.

:D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Der er mange gode forklaringer på reddit :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Næ, køber ikke de andre. Tror helt sikkert at Jimmy skal noget på mandag, så han er nødt til at sørge for at de afslutter serien i dag. Eneste rigtige forklaring, ja. Hodor.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »




Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

fuuuuuuuuuuck hahah feed kamp :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Det lykkedes mig at få spoilet resultatet for de to seneste Bulls-Bucks kampe. Har ikke set den fra i nat. Tæt løb. Var det actionpacked?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

ja den var fed! Vanvittig flot coaching arbejde af Jason Kidd til sidst. Generelt har han sgu gjort et godt stykke arbejde, og i virkeligheden burde den stå 2-2.. Jeg har ikke noget imod at Bulls vinder serien, slet ikke, men jeg er virkelig glad for at Bucks i hvert fald ikke blev swept

Og man kan sige meget om GSW og Pelicans, men OKC (Westbrook) havde aldrig tabt 4-0!

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Til GSW? Ork jo.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Hvorfor?

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

De er bare det stærkere og har et komplet hold. Og så skadesplaget som zombie sonics er, så er det tvivlsom at de kunne hive en sejr hjem. Nok har Westbrook været fuldstændig vild i de sidste par måneder, men jeg tror ikke, at dét kunne gøre det mod Curry og co.

Men man kan jo altid sidde og være bagklog....... :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

ulrich skrev:De er bare det stærkere og har et komplet hold. Og så skadesplaget som zombie sonics er, så er det tvivlsom at de kunne hive en sejr hjem. Nok har Westbrook været fuldstændig vild i de sidste par måneder, men jeg tror ikke, at dét kunne gøre det mod Curry og co.

Men man kan jo altid sidde og være bagklog....... :)

Den køber jeg altså bare ikke :)

Der er immervæk stor forskel på OKC og Pels. Til at starte med har Pels kun været i playoffs 1 gang siden 2010 (dengang Monty Williams blev ansat som headcoach - og hvor de i øvrigt blev banket 4-1 af Lakers) - derudover havde de et helt andet hold dengang, med Chris Paul, Rashard Lewis, Belinelli og Trevor Ariza. De eneste nævneværdige som spillede dengang og stadig er på holdet idag er Eric Gordon og Quincy Pondexter. Altså kan vi lynhurtigt blive enige om at New Orleans Pelicans næsten ingen playoff erfaring har, hvilket betyder skide meget i sidste ende! Ved man en smule om NBA (hvilket jeg slet ikke tvivler på at du gør), så ved man også, at OKC har været fast inventar i playoffs siden 2010 - og næsten samtlige spillere har playoff erfaring.

Ser man på OKC idag, er der i hvert fald blandt NBA kredse, bred enighed om at OKC er blevet langt stærkere med Dion Waiters, Kanter og DJ Augustin - der er langt mere dybde på holdet, og der kan spilles på flere facetter. Udover at Augustin og Kanter er rigtig gode offensive, så har tilføjelsen af Singler og Novak gjort at holdet kan sprede sig endnu mere, og nu er det ikke længere kun op til Durant at score. Derudover har OKC fået en langt mere dynamisk center i Adams, som er bedre til at rebounde både offensivt og defensivt. OKC har generelt fået alle forudsætninger for at spille både low post basket, og byde GSW op til dans.

Hvis man så kigger på de sidste 11 kampe mellem GSW og OKC (de sidste 3 sæsoner for at få et nogenlunde realistisk billede - går man endnu længere tilbage, er OKC's record mod GSW meget større) og GSW og Pelicans ser det således ud:

GSW vs OKC:
5 GSW og 6 OKC sejre - og 2 af de 5 nederlag var både Durant og Westbrook ude.

GSW vs Pels:
10 GSW sejre og 1 Pels sejr

Pelicans er notorisk dårlige mod GSW, og det samme kan ikke siges om OKC.

Hvis man til sidst så kigger på denne serie, og ser bort fra de 2 første kampe, for der var GSW naturligvis Pels overlegne og der havde OKC nok også tabt begge kampe, så burde Pels have vundet kamp 3. De er oppe med 20 point! Jeg kan forstå hvis et hold taber sådan en kamp i regular, men i playoff?! Jeg nægter at tro, at med al den erfaring OKC har bygget op de sidste 5 år, med den træner, roster og den hjemmebane, at OKC havde smidt den kamp væk.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Tidlig nba basket igen.. Andre der ser? :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster