Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Nå men jeg valgte at se Houston-Bulls eftersom den ikke blev spoilet af lorte tv2 :D Feeed kamp, jeg lader være med at skrive noget indtil Jones har set den :)
Spoiler
Vis
Yeah! Har lige set den færdig. Herlig kamp :cool: På trods af at den var på vippen og at Bulls i lange perioder var nede med omkring 6 pts, havde jeg egentlig hele tiden en fornemmelse af at det ville gå fint. Når både mr. Buckets (fik godt fat i Harden!), Niko M, Rose, Gasol, Noah tager ansvar, ser det sjældent helt skidt ud.
Selv om Rose tydeligvis stadig er et stykke vej fra sin rytme, var det rart at set at der blev skudt noget færre bricks end i de seneste kampe. Og Butler, mand, han er så vild begge veje.

I øvrigt havde jeg en anelse svært ved at abstrahere fra at Kevin McHale ligner Jan Mølby :-/
Nå, må hellere lige nappe OKC-GSW condensed.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

håhåhå Pistons-Spurs, se den :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:håhåhå Pistons-Spurs, se den :D
I'm on it. Burde læse til eksamen, meeeeeeen...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Brombi skrev:håhåhå Pistons-Spurs, se den :D
Pistons@Spurs
Spoiler
Vis
https://vine.co/v/OpWnEmnIKBi

Pistons er brandvarme lige for tiden. 6-0 lyder deres form på, sjovt nok lige efter de waivede Josh Smith. Siden da, ligger de nr. 2 i både offence og defence. Især Drummond har været et bæst.

For hvad angår Spurs, forstår jeg ikke hvorfor de ikke bare forsvarede deres 3-pointføring til sidst i stedet for at foule med 8-10 sek. tilbage. Det var endda Jodie Meeks af alle spillere - i denne sæson ligger hans FT% på 93,5. Det var jo som at smide 2 point væk. Desuden har de også haft en tendens til at brænde deres frikast i tætte kampe og lave unødvendige turnovers. Tidligere i kampen førte de 18 points - det var helt klart deres kamp at tabe, selvom Pistons spillede en stor kamp efter første quarter.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Alcantara skrev:
Brombi skrev:håhåhå Pistons-Spurs, se den :D
Pistons@Spurs
Spoiler
Vis
https://vine.co/v/OpWnEmnIKBi

Pistons er brandvarme lige for tiden. 6-0 lyder deres form på, sjovt nok lige efter de waivede Josh Smith. Siden da, ligger de nr. 2 i både offence og defence. Især Drummond har været et bæst.

For hvad angår Spurs, forstår jeg ikke hvorfor de ikke bare forsvarede deres 3-pointføring til sidst i stedet for at foule med 8-10 sek. tilbage. Det var endda Jodie Meeks af alle spillere - i denne sæson ligger hans FT% på 93,5. Det var jo som at smide 2 point væk. Desuden har de også haft en tendens til at brænde deres frikast i tætte kampe og lave unødvendige turnovers. Tidligere i kampen førte de 18 points - det var helt klart deres kamp at tabe, selvom Pistons spillede en stor kamp efter første quarter.
Ja det var nok et dumt sats af Pop, han troede vel på at Meeks ville falde for presset, og nok tænkt på hans stats før Pistons, hvor han har skudt midt 80 (ikke fordi det er lavt!). Dum beslutning, enig.

Btw. er der nogen der ved hvor lang tid man skal vente, før kampene er på league pass på ps3/apple tv?!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Bestemt en underholdende kamp. Der er i øvrigt få mennesker i verden der kan rende rundt og se så trætte ud af det hele, som Tim Duncan.

Billede


Nå, jeg vil fluks sylte mine eksamensforberedelser og se Jazz-Bulls.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuck mig hvor er jeg træt af Scott Brooks som træner..

edit: og lad mig lige komme ud med flere frustrationer! Kæft jeg var træt af Leauge Pass idag!! Jeg har ikke før oplevet at kampene var så forsinkede, fair nok. Jeg har så premium lp så jeg regner self med at jeg selv kan vælge announcers, men nej. Jeg er tvunget til Kings kommentatorer. Fair nok. Men så er der FUCKING reklamer i hver fucking timeout!! Groteskt!

Jeg har ikke før oplevet dette med LP, så jeg håber det er en én-gangs ting, men hold kæft hvor var det frustrerende og fuldstændig ødelæggende for kampen, at jeg selv skulle sidde og spole frem!!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

JonasV skrev:Nå, jeg vil fluks sylte mine eksamensforberedelser og se Jazz-Bulls.
Spoiler
Vis
Well, that was a waste of overspringshandling. Muligvis det svageste kamp jeg har set siden jeg fik League Pass. Pinligt. En ting er at skrue ned når man møder Jazz sammenlignet når man møder Rockets, men det der var bare pinligt x 20. Hovmod står for fald.
I øvrigt var intet af pauseunderholdningen klippet ud, i modsætning til hvad det plejer. Ret åndssvagt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Nå blau, gået i seng? :) Jazz @ OKC om et par minutter :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Næ, jeg har et rart buzz på efter 3 G&T og et par glas rødvin! :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Hvis det ikke var pga opgaver havde jeg også drukket et par glas jameson..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Harlem :)

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Hahahah det var for vanvittgt at sidde og se i real time! Sad totalt i chok :D Jazz endte dog alligevel med at tabe muahah :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:Hahahah det var for vanvittgt at sidde og se i real time! Sad totalt i chok :D Jazz endte dog alligevel med at tabe muahah :)
Så længe de hygger sig så er det fint med mig :P
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Pau Gasol ... bæst. De må føle sig ret dumme i LA.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster