Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg er lidt splittet vedr. all nighter eller ej....
Det kom helt af sig selv for mig. Shit, jeg var træt. Men jeg fik set Spurs-OKC kampen. Det var en virkelig, virkelig god kamp. Westbrook og Adams var fantastiske i anden halvleg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt:

Billede

:lol:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Basketball

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Jeg er lidt splittet vedr. all nighter eller ej....
Det kom helt af sig selv for mig. Shit, jeg var træt. Men jeg fik set Spurs-OKC kampen. Det var en virkelig, virkelig god kamp. Westbrook og Adams var fantastiske i anden halvleg.
Jeg faldt i søvn nogenlunde halvvejs i LeBron IF vs. Heat. Det var lidt svært for den kamp at leve op til OKC-Spurs.

Besluttede at gemme Lakers-Bulls, som jeg så lige har set...
Spoiler
Vis
Rimelig smooth sailing, når ellers der holdes fokus. Rose virker mere og mere sikker. Damn, hvor er Mirotic også god, på trods af hans brogede (hvide) fortid.
Lidt ærgerligt at Kobe ikke var med. Nuvel, 5. sejr i træk - good times!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:I øvrigt:

Billede

:lol:
Hvad sker der her?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Spurs-OKC var en glimrende kamp. Westbrook og Adams stjal showet, især Adams har forbedret sig gevaldigt på ret kort tid. I det store hele spiller Spurs en god kamp, men desværre for dem fik de lavet en del turnovers i afgørende perioder af kampen. Derudover formåede de ikke at lave et effektivt match-up mod Westbrook, som i øvrigt er i vanvittig form lige for tiden. Hans stats for de sidste 5 kampe lyder: 33.4 points, 8.6 assists, 5.6 rebounds, 2.8 steals. Det er sgu MVP-form efter min mening.

Godt at se Bulls fortsætte sejrsstimen. Endelig har de et offence igen med Pau med 23 points, Jimmy Buckets med 21 og Rose med 20. For hvad angår Lakers, bør de bare blive ved med at tabe deres kampe, således de kan få et top 5 pick næste år. De kan passende også så småt begynde på opbygningen af deres næste storhold til den tid.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg døde også fuldstændig efter Cavs-Miami kampen.. Har lige siddet og set Lakers og Clippers kampen på demand. Lakers kampen var lidt kedelig, men GSW-Clippers kunne jeg godt li :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Skal det ikke være den som fører PER som skal være mvp? :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Pelicans vs. Bulls

Billede
Spoiler
Vis
Vild nok kamp af Davis, men stadig forholdsvis komfortabel Bulls-sejr. Udover Jimmy G. Buckets, som er for vild, præsterede Brooks også endnu en gang et imponerende indhop. Rose fik hvilet sig, men er alligevel med til at sætte dødsstødet ind i 4. quarter. Det må være virkelig hårdt at spille mod et hold som Bulls. Jeg kan li' det :cool:
Senere i dag vil jeg se Raptors-Clippers og/eller Grizzlies-Heat og/eller Timerwolves-GSW. Har alligevel en pænt stor opvask, jeg kan få af vejen i samme ombæring.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Bulls kan sagtens gå hen og vinde det hele hvis de holder sig skadesfri. De er nok et af de bedste hold i low posten hvilket nok er det vigtigste i dag. Over 7 kampe skal det nok blive let at lukke af fra jump shooting teams (okc, gsw osv), men det er noget helt andet hvis holdet kan spille god basket i low post. Og det ka' Bulls!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Ja, jeg krydser virkelig fingre for at de kan styre udenom alvorlige skader, i så fald har jeg også høje forventninger.

Jeg er stadig så meget rookie i denne tråd (går benhårdt efter rookie of the year-titlen) at jeg måtte google low post ;)
Men helt enig, i nat var det eksempelvis uhyre vigtigt med offensive rebounds for ikke at sejle agterud i løbet af Q2. Noah og Gasol er/kommer til at blive så vigtige.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fedt Jonas! :D Jeg begyndte også først sådan for alvor at følge med i nba efter OL 2012. Før det havde det bare været sådan en perifer sport man har fulgt på highlights og ellers kun set playoffs hvis det var. Som alle andre sportsgrene bliver det endnu federe når man begynder sådan rigtig at holde med nogen/et hold :)

Ja tror slet ikke Gasol er på ned i form, som man sagde i hans sidste tid i Lakers. Han havde bare brug for nye udfordringer. Det bliver også en lettere vej for Bulls at komme i finalen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Fedt Jonas! :D Jeg begyndte også først sådan for alvor at følge med i nba efter OL 2012. Før det havde det bare været sådan en perifer sport man har fulgt på highlights og ellers kun set playoffs hvis det var. Som alle andre sportsgrene bliver det endnu federe når man begynder sådan rigtig at holde med nogen/et hold :)
Præcis! Men stor tak til dig og Blau for at holde fanen højt herinde, som en konstant påmindelse om at man burde sætte sig ordentligt ind i sagerne og lade sig opsluge :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Ja tror slet ikke Gasol er på ned i form, som man sagde i hans sidste tid i Lakers. Han havde bare brug for nye udfordringer. Det bliver også en lettere vej for Bulls at komme i finalen.
Baseret på de Lakers-kampe jeg så sidste sæson, samt hvad jeg har læst mig til, er det i hvert fald en noget anden Gasol der er hoppet i Bulls-trøjen. Det er fedt! Lakers lader heller ikke til at være det mest inspirerende miljø at være en del af these days...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg læste en artikel om at Gasol med vilje gjorde sig dårlig i Lakers, så han kunne blive traded fordi han godt vidste at Lakers ikke ville blive gode igen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Sneaky bastard.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster