Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jah du har nok ret.. Og der skulle være nogle profiler som TW godt kunne bruge.. Men seriøst, det sidste spil der hvor LaVine skyder.. Det forstår jeg ikke noget af.. Nu har jeg ikke set kampen men hvorfor er det ikke Brewer eller Thad der tager den?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jah du har nok ret.. Og der skulle være nogle profiler som TW godt kunne bruge.. Men seriøst, det sidste spil der hvor LaVine skyder.. Det forstår jeg ikke noget af.. Nu har jeg ikke set kampen men hvorfor er det ikke Brewer eller Thad der tager den?
Det forstår jeg nu godt at det ikke er. Brewer har været elendig bag 3 points linjen i denne sæson. Han kan kun ramme fra hjørnerne, hvilket han også gør meget sjældent, og det er svært rigtigt at skabe et spil med et godt skud fra hjørnet, uden at det tager en 5-10 sekunder. Thad er ikke en specielt god tre points skytte, medmindre det er et helt åbent skud han har. Jeg kan godt forstå at det enten skulle være LaVine eller Wiggins. De er atletiske nok til at skabe deres eget skud og skyde over selv den højeste spiller.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Nu så jeg ikke kampen, men Brewer skød alligevel 2/3 og LaVine skød 0/3. LaVine skød 26% fra gulvet idag, det er heller ikke godkendt.. De mangler seriøst bare noget mere effektivitet i deres skød, for de er ellers ok "in the paint"..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Nu så jeg ikke kampen, men Brewer skød alligevel 2/3 og LaVine skød 0/3. LaVine skød 26% fra gulvet idag, det er heller ikke godkendt.. De mangler seriøst bare noget mere effektivitet i deres skød, for de er ellers ok "in the paint"..
... og det er også utroligt usædvanligt for Brewer. Han ligger på 16,2% i løbet af sæsonen. Og det er som sagt kun fra hjørnerne at han kan. Begge hans treere var fra hjørnerne. Til sammenligning skyder LaVine altså 25,0% og Wiggins 38,7%. Jeg synes det gav fin mening, taget deres evner og situationen i betragtning. LaVine er alt andet lige en meget, meget bedre jumpshooter end Brewer. ;-)

Ja, LaVine er stadig utrolig inkonsistent. Det samme er Wiggins og Bennett. Men LaVine og Wiggins er ikke engang fyldt 20 endnu og de kommer til at spille et hav af minutter i denne sæson. Det skal nok komme for dem.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15190
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Har smidt 200 kr på at Bulls vinder med 12+ over Hawks.
Odds 3.60
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Westbrook spillede altså en ganske fin kamp imod Suns igår!


på 27 minutter: 28 point, 8 rebounds, 8 assists og 2 steals! Derudover skød han 13 ud af 13 på straffekast!

OKC mangler dog stadig noget offensivt, hvis de vil blande sig i toppen af NBA.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Basketball

Indlæg af OliverDK »

Lopezzz skrev:Har smidt 200 kr på at Bulls vinder med 12+ over Hawks.
Odds 3.60
3.60 kun??

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Lopezzz skrev:Har smidt 200 kr på at Bulls vinder med 12+ over Hawks.
Odds 3.60
Puha den tror jeg sgu ikke går hjem.... Hawks har kun 1 gang denne sæson tabt med over 12, og der havde de en masse skader og var imod et godt kørende Cavs! De ligger nummer 3 i Eastern og spiller 16-7 so far (Bulls ligger nummer 4 og spiller 15-8). Deruodover er Hawks også på hjemmebane. De taber måske, men med 12+? Så skal de fandme have en dårlig dag :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Du har PS3, ikke? For så kan du oprette en bruger med adresse i USA og hente League Pass fra PSN Store. Så logger du bare ind med dit almindelige League Pass login, og så kører det ellers bare. Virkelig lækker app de har lavet.
Kan jeg lige få uddybet den her Blau? Jeg kan ikke finde app'en i playstation store..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:Du har PS3, ikke? For så kan du oprette en bruger med adresse i USA og hente League Pass fra PSN Store. Så logger du bare ind med dit almindelige League Pass login, og så kører det ellers bare. Virkelig lækker app de har lavet.
Kan jeg lige få uddybet den her Blau? Jeg kan ikke finde app'en i playstation store..
Jeg har lavet en ny psn med US adresse, jeg har downloadet app'en der hedder NBA game time, som vel er league pass (der var ikke noget der hed league pass), man kan logge ind med sit league pass men jeg kan ikke...Den bliver ved med at sige sign in failed..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det virker nu!! Wuhu happppyy :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15190
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Holdkæft hvor er det irriterende at hver gang jeg spiller på et hold som er godt kørende at de vælger at taber kampen.
Især Bulls. Sorry JonasV men de bliver aldrig mere et stabilt tophold i NBA.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Holdkæft hvor er det irriterende at hver gang jeg spiller på et hold som er godt kørende at de vælger at taber kampen.
Især Bulls. Sorry JonasV men de bliver aldrig mere et stabilt tophold i NBA.
Altså ... nu valgte du jo også at spille på et hold der er godt kørende, som skulle op mod et hold der er endnu bedre kørende. Chicago Bulls er rigtig gode, de ligger altså fire i East (foran Cleveland), men Atlanta er bare brandvarme for tiden. De har vundet 9 ud af deres seneste 10 kampe, og den de tabte blev tabt med et enkelt point. Og den blev tabt på en buzzer beater:

phpBB [video]


Hvis du havde spurgt herinde, inden du havde smidt pengene, er jeg ret sikker på at Brombz ville have frarådet dig at spille på den. Det lå hele tiden i kortene at det ville blive en utrolig tæt kamp. Hawks er rigtig gode og har Mike Budenholzer som head coach, der er skolet af Gregg Popovich og gerne vil spille ligesom Spurs gør. Hawks er et godt bud på en af de fire semifinalister i East (hvor de tre andre utvivlsomt skal findes mellem Raptors, Cavaliers, Bulls og Wizards).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Holdkæft hvor er det irriterende at hver gang jeg spiller på et hold som er godt kørende at de vælger at taber kampen.
Især Bulls. Sorry JonasV men de bliver aldrig mere et stabilt tophold i NBA.
Altså ... nu valgte du jo også at spille på et hold der er godt kørende, som skulle op mod et hold der er endnu bedre kørende. Chicago Bulls er rigtig gode, de ligger altså fire i East (foran Cleveland), men Atlanta er bare brandvarme for tiden. De har vundet 9 ud af deres seneste 10 kampe, og den de tabte blev tabt med et enkelt point. Og den blev tabt på en buzzer beater:

phpBB [video]


Hvis du havde spurgt herinde, inden du havde smidt pengene, er jeg ret sikker på at Brombz ville have frarådet dig at spille på den. Det lå hele tiden i kortene at det ville blive en utrolig tæt kamp. Hawks er rigtig gode og har Mike Budenholzer som head coach, der er skolet af Gregg Popovich og gerne vil spille ligesom Spurs gør. Hawks er et godt bud på en af de fire semifinalister i East (hvor de tre andre utvivlsomt skal findes mellem Raptors, Cavaliers, Bulls og Wizards).
Plus: en af de vigtigste spillere for Bulls var skadet, Joakim Noah, han har været ude 4 kampe i streg nu. :)

Hvis du havde oddset på Bulls sejr, havde det været et gamble, og måske var den gået hjem hvis Kirk Hinrich bare havde scoret på nogle af sine forsøg (han var 0-7 fra gulvet, og 0-4 bag 3-point linjen, sådan rimelig meget 0% gennem de 22 minutter han spillede). Men +12 havde aldrig været noget nært et fornuftigt odds, slet ikke hvis man oddser 200kr

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Hey, så var Kirk faktisk lidt værre end Jeremy Lin (0-6) og Ed Davies (0-5). Jeg kan godt forstå at det er Kobe og Swaggy P der tager alle Lakers' skud, for resten er godt nok en sølle omgang basketballspillere. Lin har været så ringe siden hans opblomstring i Knicks. Han er virkelig ikke god nok til at være back up PG i et franchise som Lakers.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster