Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ok jeg jinxede måske.. Wolves var oppe foran med 14 (tror jeg det var) i løbet af halvdelen af 4th quarter, men nu har de hentet 8 point på 3 possessions..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

BOOOM! Unjinxed! 82-90 til Timberwolves!! 5-16 wuhuu :D Wiggins med double-double! Kæft hvor er Pek smuk i jakkesæt i øvrigt, men han må gerne komme tilbage snart, sammen med Rubio. Så får de sgu et udemærket hold..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamen, det er så stort med en sejr. Ufatteligt. Wiggins spillede virkelig, virkelig godt. Samme gjorde Jeff Adrien med 8 point, 11 rebounds og 2 blocks. Shabazz var også rigtig god i første halvleg, men sejlede lidt i anden. Brewer med en clutch præstation fra linjen (10-10). Når Wiggins får finpudset sit skud lidt mere, så bliver han godt nok farlig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Wiggins er en 'diamond in the rough'! Lidt ærgerlig statistik på straffe, men sådan er det jo i starten.. Den nåede sgu lige at blive godt spændende til sidst, men der var nogle ok gode kald af Flip!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


:lol: :lol: :lol:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Lol Blau skød i ikke ca 8% bag 3-pointlinjen igår? Men det der skud må være sæsonens dårligste hahaha

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Wauw grimt knævrid a Kyrie, håber han er OK! Det lignede korsbåndet

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Feeed kamp! Kyrie kom tilbage selvom det seriøst lignede 9-12 måneders pause! Godt for ham og ligaen at der ikke skete noget alvorligt! Er usikker på om OKC havde vundet de her hvis LeBron havde været med. Måske, de var jo oppe med +20 på et tidspunkt.. Den nåede lige at blive spændende til sidst hvor Cavs indhendtede 15 points.

OKC spiller faktisk ikke nogen speciel god kamp rent offensivt. De var rimelig gode til at rebounde og de udnyttede deres straffekast. Hele holdet skyder 91% tilsammen hvilket er rimelig godt når man får i nærheden af 25 af slagsen og når ens centers skyder 50%!

OKC er også blevet en del bedre defensivt. De var gode mod Cavs' picknroll spil og pressede dem ud til at tage de svære skud. Når de kom ind under kurven blev de blokkeret konstant. OKC havde 11 blocks og 9 steals!

Udover det gode defensive arbejde er OKC's bænk også ganske glimrende. Bænken har sammenlagt 39 point, hvilket er rimelig pænt hvis du spørger mig. De rammer vist 4 threepointers i træk idag, hvilket var rimelig vigtigt for OKC's momentum. Russ er den eneste som spiller over 30 min ellers spiller resten under, hvilket er rimelig imponerende. Omvendt har Cavs en del der er tætte på 40 min. Cavs' bænk spiller sammenlagt 79 minutter, hvorimod OKC bænken spiller 111 minutter. Det er sgu en god fordeling af arbejdet og presset. Det er især vigtigt når KD har under restricted minutes og Russ stadig er lidt Russ'ten (:D) Man kan især se det i slutningen af 4. quarter, hvor en del af Cavs spillerne er helt færdige, og ikke rigtig kan nå hurtigt nok tilbage. Deres skud bliver også uskarpe som tiden går, måske fordi de bliver presset mht minutter.

Glæder mig til at KD og Russ kommer i form. De er stadig i pre-season form, i hvert fald KD som blev skadet helt tilbage i oktober. Det er især tydeligt på hans skud. Men han er sgu blevet god defensiv, og hans blik for spillet har ikke ændret sig meget.

KD's statline idag: 19points, 5 assists, 6 rebounds, 2 steals, 2blocks og 0 fejl!

Det er sgu en god statline når man er under restricted minutes! Det er lidt svært at finde rytmen i kampen, når ens spilletid egentlig er taktisk bestemt, da den ikke må overstige 30 min i hans tilfælde.

Russ statline idag: 26points, 8 assists, 7 rebounds, 1 steal og 0 fejl! Han var bare god idag. Især i første halvleg. Hans drive man! Han laver nogle vilde monster dunks, især når han er helt oppe og køre. Når spillet kører for ham er han 'unguardable '! Den eneste måde at stoppe ham er seriøst bare ved at fejle. Man både hader ham og elsker ham, for når det lykkedes er han en af verdens bedste. Omvendt ligner han en enorm dårlig spiller når det ikke lige kører for ham, især når hans skud ikke lige rammer. Nogle gange tager han rigtig dumme beslutninger, men idag lod han KD styre en del af spillet.


Idag var det dog hovedsagligt Cavs der var dårlige. De skyder ca 35% som hold, hvilket nok er hovedårsagen til at de taber, især når det kun er med 9 point. Deres bænk er dårlige til at producere point. Derudover gav de 15 point på turnovers. Mon ikke det havde set anderledes ud med LeBron.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Zulu viser Heat vs. Bulls midnat mellem søndag og mandag. Endelig en Bulls-kamp jeg har en realistisk chance for rent faktisk at være vågen til!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

(Ellers bruger jeg mest af alt denne tråd til at være nogenlunde up to date med NBA - keep up the good work, brombi m.fl!)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fedt håber det bliver en fed kamp for dig så.. Det er synd for Bulls med alle de skader, godt nok er det småskader lige nu men det ødelægger altså rytmen. Indtil videre har Joakim Noah, Gasol og McDermott småproblemer og det er ikke helt sikkert de er 100% klar.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Bulls spiller kl 1 i nat mod Portland Trailblazers. Noah er ikke med men Gasol skulle måske blive klar. Han trænede ikke med i går, men de regner med at han er med idag.

Ellers spiller Timberwolves mod OKC kl 2, Blaugrinha.. Den skal jeg nok se.. :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Hvilken side er det nu du anbefaler til os dødelige der gerne vil se NBA, men ikke har League Pass?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Ellers spiller Timberwolves mod OKC kl 2, Blaugrinha.. Den skal jeg nok se.. :D
Den tager Flip & Co. Win streak! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Hvilken side er det nu du anbefaler til os dødelige der gerne vil se NBA, men ikke har League Pass?
Jeg plejer bare at finde dem random, skal jeg ikke bare poste nogle herinde til kampstart?

@Blau
Uden Pek og Rubio? :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster