Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuck hvor har Bulls lige spillet en god kamp. Vinder endnu en ude kamp og uden Rose og Gasol!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Sweet. Ville ønske jeg havde flere muligheder for at se kampene.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

DR3 og DK4 viser ikke mere NBA eller hvad?
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg stod op kl 5.30 for at se anden halvleg, skulle alligevel op tidligt for at skrive eksamensopgaven færdig :) Lækkert at sidde og spise rundstykker og drikke kaffe mens man ser bball. Bulls er ved at få et vildt hold, Jimmy Butler var for vild, Hinrich ligner en som er ved at være rimelig bekvemt i Chicago, Taj Gibson er en rigtig god erstatning for Pau Gasol, når han skal have en pause. Man behøver vel næsten ikke at nævne Joachim Noah og Derrick Rose.

@Lopezzz
Kampene kommer ikke på DR3 eller DK4 længere (eller gør de?!) Mener at Tv2 har fået rettighederne.


Næste fede kamp bliver Onsdag nat:

Cleveland Cavs vs San Antonio Spurs. Mestrene mod LeBron og hans nye-gamle hold. Go Spurs!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:Sweet. Ville ønske jeg havde flere muligheder for at se kampene.
Det bliver desværre endnu værre når du bliver far :razz:
MDCCCXCIX

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Spurs må meget gerne lige sætte Cavs på plads!! Men det ville vel ikke ændre nogen, hvis Pop vælger at spare nogen af sine spillere.

Grizzlies ser også virkelig stærke ud i år :o Bliver spændende at se hvor Marc Gasol ender efter den her sæson.. Så ham gerne i New York Knicks..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

UncleBobbyB skrev:Spurs må meget gerne lige sætte Cavs på plads!! Men det ville vel ikke ændre nogen, hvis Pop vælger at spare nogen af sine spillere.

Grizzlies ser også virkelig stærke ud i år :o Bliver spændende at se hvor Marc Gasol ender efter den her sæson.. Så ham gerne i New York Knicks..
Knicks skal nok blive stærke, de viser små momenter af god basket. Nuggets, som blev sat på plads af Knicks, satte lige Cavs på plads i nat. Men er også bange for at Pop vælger at spare nogle spillere. Men det skulle vist være på hjemmebane, så mon ikke vi får de stærkeste at se :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Jeg stod op kl 5.30 for at se anden halvleg, skulle alligevel op tidligt for at skrive eksamensopgaven færdig :) Lækkert at sidde og spise rundstykker og drikke kaffe mens man ser bball. Bulls er ved at få et vildt hold, Jimmy Butler var for vild, Hinrich ligner en som er ved at være rimelig bekvemt i Chicago, Taj Gibson er en rigtig god erstatning for Pau Gasol, når han skal have en pause. Man behøver vel næsten ikke at nævne Joachim Noah og Derrick Rose.
Lyder godt nok hyggeligt. Jeg burde have gjort det samme. Viste de den på Zulu eller fandt du bare et stream?
Det kunne simpelthen være så fedt hvis Bulls for alvor kunne gøre sig gældende i play-offs denne sæson.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:
Brombi skrev:Jeg stod op kl 5.30 for at se anden halvleg, skulle alligevel op tidligt for at skrive eksamensopgaven færdig :) Lækkert at sidde og spise rundstykker og drikke kaffe mens man ser bball. Bulls er ved at få et vildt hold, Jimmy Butler var for vild, Hinrich ligner en som er ved at være rimelig bekvemt i Chicago, Taj Gibson er en rigtig god erstatning for Pau Gasol, når han skal have en pause. Man behøver vel næsten ikke at nævne Joachim Noah og Derrick Rose.
Lyder godt nok hyggeligt. Jeg burde have gjort det samme. Viste de den på Zulu eller fandt du bare et stream?
Det kunne simpelthen være så fedt hvis Bulls for alvor kunne gøre sig gældende i play-offs denne sæson.
Hvis Rose holder sig skadesfri, tror jeg bestemt du skal regne med at se dem. Ser dem som i hvert fald top3 i east, hvis de holder trit! Især fordi de er så stærke defensivt i forevejen.

Men ja, det var sgu hyggelig. Det er en kamp at stå op tidligt, men så snart man er vågen, er det så lækkert at have så lang en dag :) Lidt ligesom at gå i bad. Jeg hader det, indtil jeg er i bad, så er det verdens lækreste ting :D
Anyways du kan gøre det med 4.30 kampene. Så bare stå op ca 5.30-5.45 :)

Jeg fandt stream via rojadirecta.es. Jeg plejer at finde nogle rimelig gode nogle, i forhold til hvad udbudet egentlig er, og hvis man vil se med amerikanske kommentatorere (det er ikke alle der er ligeså privilegerede som Blau, og får league pass som det var slik :D)

Jeg plejer at vælge den, som er under Type "Gameso" med højest kbps :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Fedt, brombi - det lyder som en model, jeg er nødt til at kopiere (skal alligevel tidligt op mange morgener)!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Fed plan brombzzz, noget lignende har jeg kørt for nogen år siden. Nu tjekker jeg kun livescore kl.5-6 om morgenen mens jeg triller på arbejde.
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Lopezzz skrev:Fed plan brombzzz, noget lignende har jeg kørt for nogen år siden. Nu tjekker jeg kun livescore kl.5-6 om morgenen mens jeg triller på arbejde.
Arh træls tidspunkt at tage på arbejde :/

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Ja det er virkelig noget pis. Heldigvis har jeg fri kl.14 og fredag kl.12.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Ohh yeaah.. lord of mercy :cool: adios OCT :)
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det kommer vist ikke som nogen overraskelse at Jazz kan slå OKC. Thunder har jo nærmest hele deres starting lineup skadet :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster