NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Hahahaha, Megatron pløjede lige sit visir 100% til med sne ved en i øvrigt fin reception. :lol:

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af kklaus »

Det ser helt vildt ud med det vejr... Come on Eagles! Come on Foles! Come on McCoy! Come on min pizza!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Helt igennem sindsyge vejrforhold i Eagles-Lions'!
Det er fuldstændigt vanvittigt at de spiller den kamp. Fedt nok, men stadig vanvittigt. I øvrigt er vejret generelt helt vildt i USA for tiden. Der var -8 grader i Kansas City, da de spillede MLS finale i nat. -8 grader mindes jeg ikke selv at have oplevet.
Der har flere gange været mindre end -8 grader i DK.... Eller tænker du på i en football kamp?
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Helt igennem sindsyge vejrforhold i Eagles-Lions'!
Det er fuldstændigt vanvittigt at de spiller den kamp. Fedt nok, men stadig vanvittigt. I øvrigt er vejret generelt helt vildt i USA for tiden. Der var -8 grader i Kansas City, da de spillede MLS finale i nat. -8 grader mindes jeg ikke selv at have oplevet.
Der har flere gange været mindre end -8 grader i DK.... Eller tænker du på i en football kamp?
Men de gange der har været -8 grader har jeg helt sikkert ikke været udenfor. Gider ikke den slags temperaturer. Så jeg tror stadig ikke at jeg har oplevet -8 grader på egen krop. Er glad for sol, hader kulde.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af emo »

Det er så fedt at se på. Er dog overrasket over at de er i stand til at spille med SÅ meget sne på plænen.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Helt igennem sindsyge vejrforhold i Eagles-Lions'!
Det er fuldstændigt vanvittigt at de spiller den kamp. Fedt nok, men stadig vanvittigt. I øvrigt er vejret generelt helt vildt i USA for tiden. Der var -8 grader i Kansas City, da de spillede MLS finale i nat. -8 grader mindes jeg ikke selv at have oplevet.
Der har flere gange været mindre end -8 grader i DK.... Eller tænker du på i en football kamp?
Men de gange der har været -8 grader har jeg helt sikkert ikke været udenfor. Gider ikke den slags temperaturer. Så jeg tror stadig ikke at jeg har oplevet -8 grader på egen krop. Er glad for sol, hader kulde.
Hahaha kært at du ikke tror det :razz: Self har du mærket -8 grader, Blau. Men ja det er fanme koldt
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af kklaus »

McCoy! Sådan Eagles (og min pizza er kommet)!

- og vildt nok at Lions måtte kalde timeout for at rydde sne inden extra point attempt :D
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Hahaha kært at du ikke tror det :razz: Self har du mærket -8 grader, Blau. Men ja det er fanme koldt
Du kan prøve ligeså tosset du vil, jeg tror det ikke. Går sjældent udenfor min dør i perioden oktober til april.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Når man endelig har brug for en pats sejr så failer de. Man kan kun hade det lortehold inderligt!

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

klogfyr skrev:Når man endelig har brug for en pats sejr så failer de. Man kan kun hade det lortehold inderligt!

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Hvem holder du med? :)
Jets? Chargers måske?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Chargers hehe og vores playoff håb slukkede rimelig brat der men fuck it there is always next year

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Storken »

klogfyr skrev:Når man endelig har brug for en pats sejr så failer de. Man kan kun hade det lortehold inderligt!
Jeg er Dolphins fan, så jeg er selvfølgelig uenig i det første. Jeg kan dog kun give dig ret i det andet. Patriots er et lortehold :-)

Det var et øjeblik af uendelig lykke, da Brady smed den interception til sidst. Det kunne ikke have været bedre.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af kklaus »

Sådan Eagles!
- og nu er det vidst sengetid.
Giv mig min sko tilbage, røv!

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Medrivende afslutning.

Seahawks' angreb har været lidt foruroligende på det seneste, men de fandt det frem i løbet af i dag. Lynch er virkelig vild til at slide ekstra yards hjem med et par linemen hængende på sig. Og så har Seahawks virkelig et skræmmende forsvar.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Jeg klager heller ikke. Chargers i playoff baby!! Chiefs brænder et 41 yard fg med 4 sekunder tilbage så den går i overtid hvor vi også var heldige. Suck it ravens, dolphins og steelers muahaha

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster