Håndbold

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

Det er sgu godt nok en imponerende statline at have, men ok, det er måske også lidt lettere når man eksempelvis spiller på hold med Jackson Richardson (min all time favorite)! Bliver sgu svært for en spiller som Hansen at nå det samme, om end ikke andet slår han nok målrekorden.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev:Det er sgu godt nok en imponerende statline at have, men ok, det er måske også lidt lettere når man eksempelvis spiller på hold med Jackson Richardson (min all time favorite)! Bliver sgu svært for en spiller som Hansen at nå det samme, om end ikke andet slår han nok målrekorden.
Titelrekorden når Mikkel Hansen i hvert fald ikke, måske har Andrei Lavrov nu også den, men målrekorden er da mulig. Her skal man dog notere sig, at den blot 34-årige Gudjón Valur Sigurdsson før EM var noteret for 1501 landskampsmål og nok får lagt en hel del til, før landsholdskarrieren er forbi. Han kommer nok til at sætte sig solidt på den rekord. Richardson - en fortræffelig playmaker - er jo forresten indehaver af en anden flot rekord, 417 landskampe i alt, som nok bliver meget svær at slå.

Min personlige favorit har jeg på profilbilledet: Staffan Olsson, den fremragende skytte, der også fik fyldt pokalskabet godt op igennem karrieren. Desværre glippede den berygtede OL-guldmedalje i tre forsøg, hvilket endog kom til at forfølge ham i trænerkarrieren og gav ham en fjerde OL-sølvmedalje.

Nu knækker filmen forresten da lidt for Polen.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Håndbold

Indlæg af PuyolErGud »

Selvom Frankrigs bredde ikke er lige så skræmmende som tidligere, er den nu stadig bedre end Polens og det er nok det, der har gjort, at Frankrig har trukket lidt fra. Men det er spændende. Super kamp. Virkelig den bedste kamp indtil videre.


En af mine all-time favoritter er også en svensker, men bare Stefan Løvgren. Eminent spiller med masser af styrke. Men det "gamle" svenske landshold var virkelig i en klasse for sig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

Minus 1 nu.. Godt comeback af Polen. Jamen så længe Hansen holder sit snit (hvilket er lidt over 5 mål pr kamp), så har han den rekord, såfremt han fortsætter :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

enig, nok den fedeste kamp so far..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

Et fremragende opgør, hvor uafgjort måske havde været det mest rigtige resultat. Jeg tror dog ikke, at Frankrig har styrken til at komme til medaljekampen denne gang. Man må dog - jf. deres sidste timeout - beundre den ekstreme ro og rutine, som spillerne udviser. Tager de femtepladsen? Trist resultat for Polen, der spiller fortrinligt.

Det store svenske landshold - Bengan Boys - var i sandhed legendarisk. Her kan man se da det begyndte og da det var forbi: VM-guld 1990 i Tjekkoslovakiet og EM-guld på hjemmebane i 2002. Begge kampe byder også på gensyn med en håndfuld andre legender - Alexander Tuchkin (nr. to på min liste over favoritter), Andrei Tschepkin, Magnus Wislander, Volker Zerbe, Ola Lindgren, Christian Schwarzer m.fl.

phpBB [video]


phpBB [video]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:Et fremragende opgør, hvor uafgjort måske havde været det mest rigtige resultat. Jeg tror dog ikke, at Frankrig har styrken til at komme til medaljekampen denne gang. Man må dog - jf. deres sidste timeout - beundre den ekstreme ro og rutine, som spillerne udviser. Tager de femtepladsen? Trist resultat for Polen, der spiller fortrinligt.
I hvert fald ikke hvis Sorhaindo er ude resten af turneringen.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

I dag går det løs igen. Bortset fra Danmark, som har en klar walkover, hvilket ikke nødvendigvis er en fordel, er der jo også spænding i de tre andre opgør. Kiril Lazarov går nok amok mod Østrig, og Spanien-Island og Ungarn-Norge giver nok også rigeligt med underholdning. Tjekkiet bliver ekspederet sikkert ud, men i pulje B bliver det jo voldsomt spændende. Ungarn og Norge vil nok begge slås som vilde for at komme videre, men jeg tror - og håber - at Ungarn trækker det længste strå. De har mest at byde på i turneringen.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Håndbold

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, Danmark vinder jo nok(Forhåbenligt) med en god margin, så det er ikke der spændingen skal findes. Jeg tror og håber egentlig på, Østrig går hen og vinder kampen mod Makedonien, men det kræver selvfølgelig de får lidt styr på Lazarov.

Dog tror jeg ikke Island har niveauet til, at besejre Spanien. Tror de taber, men dog kun knebent. Dog kan de godt overraske. Norge-Ungarn skal nok blive rigtig spændende. Både fordi det handler om videre deltagelse og point med over, men også fordi begge hold ikke helt er, hvor de selv håbede på at være. Ungarn uden Nagy, og Norge som ikke har spillet optimalt. Hvis Norge skal vinde så skal målmændene have en god dag og de skal lukke bedre af i forsvaret. Jeg håber på Norge, da det først og fremmest er et nordisk hold, men også fordi Danmark ville have det nemmere mod dem end Ungarn. Selvom Norge skulle slå Ungarn, tror jeg ikke på dem, som en lige så stor udfordring som Ungarn ville blive.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Heartbreaker »

Østrig skal nok tage Mekodonien. plzzz :i
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

Med fare for at drage konklusioner for tidligt, så får jeg i hvert fald bekræftet min tese om at Spanien har været hyped for meget som titel-/medaljefavorit. Så gode er de ganske enkelt ikke.

Jeg kan nu godt lide Makedonien. Ristovski er en god målmand, Stoilov en fin stregspiller, Kiril Lazarov en fantastisk individualist. Deres femteplads i 2012 var fortjent. Dog mangler de ganske eftertrykkeligt Mojsovski som playmaker.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad laver Østrig? lol
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Heartbreaker »

Så går det den rigtige vej. Mums
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Håndbold

Indlæg af emo »

Makedoner, nr 5... Så var der håb for mig i sporten, ffs.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Heartbreaker »

Heartbreaker skrev:Så går det den rigtige vej. Mums
Jiiiiiiinx. FML. Skal trøsespise. Kims med dip <3
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster