Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Basketball

Indlæg af Heartbreaker »

Fed pregame projektion af Cleveland Cavaliers.
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

2 ½ times søvn, nu er der basketball, så tilbage på hovedet i seng, bitches. That's just how I roll.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

For helvede man, andet quarter var næsten færdig da jeg tændte. Var ellers overbevist om at det først var 02.30. Rubio spiller åbenbart vildt 6-8 på FG indtil videre og 9 assists.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

JA. SGU. DA. En fed kamp! De røg i Overtime og Wolves vandt med et point. Dirk brændte det sidste skud, i en situation hvor Kevin Love for en sjælden gangs skyld, spillede en god omgang defense. 35 point af Love i dag, med 8 rebounds og 3 assists. Gorgui Dieng spillede også godt igen. Kun den anden start han har i NBA, men begge gange har han altså hevet double-doubles hjem, denne gang med 11 rebounds og 10 point (uden at brænde et eneste skud). Rubio var dog klart kampens spiller, med hvad jeg synes der er den bedste kamp han har spillet i NBA. 22 point (8-12 FG), 10 rebounds, 15 assists, 4 steals, 1 block og kun 3 turnovers. Vanvittig statline. Anden triple-double for ham i denne sæson, tredje i karrieren. Hvis han så småt kan begynde spille sådan her regelmæssigt, så bliver han voldsom i fremtiden.

I øvrigt tabte Heat til Celtics. Hæhæhæ. I marts er de kun .455 (5-6).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

For fanden, Timberwolves kan bare ikke vinde når de spiller to dage i streg. Kevin Martin og Corey Brewer spillede forfærdeligt. Chase Budinger ville ikke kunne ramme havet hvis han stod på stranden. Love spillede fint. Var 5-9 bag trepointslinjen. Kampens bedste Wolves-spiller var dog Gorgui Dieng der igen var vanvittig. 22 point, 21 rebounds. I den tredje kamp hvor han starter. Tosset potentiale han viser lige nu. Har ikke set en så god rebounder siden ... Kevin Love? Han stjæler i hvert fald alle rebounds lige for næsen af Love. Og så har Dieng faktisk overraskende mange offensive våben. Han kan skyde fra midrange. Men jeg savner alligevel stadig Pekovic. Rigtig meget endda.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Okay, så er Timberwolves endegyldigt ude af slutspillet. Måske engang i næste årti?

Der skal ske noget til sommer. Jeg håber at Adelman selv vælger at gå, for det ville gøre lidt ondt at skulle fyre ham. Men han er nødt til at komme ud på den ene måde eller den anden. De trænger til en ny træner, med friske idéer og en helt masse ny energi. Gerne en lidt ung én. En med samme profil som Frank Vogel. Jeg synes det er vigtigt at de beholder setuppet omkring holdet. Terry Porter, der er assistent, må meget gerne blive og Jack Sikma, der også er assistent, må for alt i verden ikke forlade dem. Han gør et fantastisk stykke arbejde. Det er ham der arbejder med alle de store drenge. Love, Pekovic, Dieng, Cunningham. Det arbejde han allerede nu har gjort med Gorgui Dieng er helt fantastisk. Så en ny headcoach, men gerne det samme setup. Det tror jeg ville gøre underværker.

I resten af sæsonen skal de spiller for æren og for at opbygge momentum til næste sæson. Lad Love gøre præcis hvad han har lyst til, for at sørge for at han stadig er glad. Lad Rubio skyde en milliard jumpers, indtil han forhåbentlig finder rytmen. Det har egentlig set fint ud siden All-Star game (indtil i går skød havde han skudt 46% siden All-Star weekend), men der kan selvfølgelig stadig forbedres. Giv Gorgui Dieng 48 minutter per kamp og lad Pekovic hvile indtil han er 150% klar (eller mere).

Til sommer skal der trades nogle spillere. Især bænken skal forbedres. JJ Barea skal langt væk. Shved har også udspillet sin rolle. Jeg så gerne Shabazz Muhammad få en større rolle til næste sæson. Cunningham kan godt beholdes. Det samme gælder egentlig for Budinger, hvis han kan finde sit gamle niveau frem. Men der er virkelig behov for en ny backup point guard og en ny backup shooting guard. Hvis de kan få fat i et par stabile spillere dertil, tror jeg det ville se fint ud til næste sæson.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Dirk er for sindssyg. Hvordan kan han stadig være så god? Han skyder fandeme næsten 50-40-90? Han er 1,1% fra at skyde 50% på FG, han er 0,9% fra at skyde 40% på 3FG og på FT skyder han 91,6%. Det er latterligt?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Orlando Magics babes ser godt ud
Billede
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis Kevin Love kan snitte 19 point og 14 rebounds i de sidste 7 kampe, således at han får samlet minimum 128 point og 94 rebounds, så vil han gå over i historiebøgerne. Så vil han nemlig have spillet en sæson med 2000 point og 1000 rebounds. Det er der kun 14 spillere i NBA's historie der har opnået på nuværende tidspunkt:

Kareem Abdul-Jabbar - 7 gange
Wilt Chamberlain - 7 gange
Bob Pettit - 5 gange
Elvin Hayes - 4 gange
Moses Malone - 4 gange
Bob McAdoo - 3 gange
Elgin Baylor - 3 gange
Walt Bellamy - 3 gange
Billy Cunningham - 2 gange
Hakeem Olajuwon - 2 gange
Shaquille O'Neal - 2 gange
Bob Lanier - 1 gang
David Robinson - 1 gang
Tim Duncan - 1 gang

Virkelig nogle tunge navne han ville slutte sig til. Kunne være så fedt. Men 14 rebounds per kamp er mange. Pointene skal han nok nå, det er jeg slet ikke i tvivl om. Men Gorgui Dieng snupper så mange rebounds for næsen af Love, at jeg er meget i tvivl om han kan nå de 1000. Måske skulle Dieng bare bænkes? Så kan Timberwolves spille uden center i de sidste 7 kampe? De er alligevel ude af playoff-ræset. Igen.

Thiago Alcántara

Re: Basketball

Indlæg af Thiago Alcántara »

Fuldstændig vanvittig absurd surrealistisk kamp mellem Timberwolves og Rockets!!
Corey Brewer med 51 point, Gorgui Dieng med 12 point (+gamewinner) og 20 rebounds.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

fuck fuck fuck! Mine 2 favorit hold i år skal møde hinanden i Play-off :sad:
Brooklyn vs Toronto
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Playoffs! Overvejer lidt at købe League Pass...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Sløj start af Golden State.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Men til gengæld en vild go' kamp i Brooklyn. Bare træls at en af de to hold ryger ud allerede i 1/8 finalen.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Playoffs! Overvejer lidt at købe League Pass...
Hvis du har pengene så gør det! Det er så lækkert at sidde og kunne følge med i alle kampene. Og selvom Bilde og Wang er rigtige dygtige er det altså bare lige lidt federe med et par amerikanske kommentatorer, der er endnu mere inde i hele spillet og ligaen end de to er.

Gik desværre glip af en del Timberwolves-kampe her i påskeferien, blandt andet en kamp hvor Corey Brewer scorede 51 points. Den skal jeg lige have set i morgen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster