Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

UncleBobbyB skrev:Men Kobe og D12 leverede fine numre... 38 points til kobe og 21 til D12 samt 15 rebounds..
Men hold nu op, hvor er Dwight ringe på free throws!
I øvrigt spillede DeMarcus Cousins voldsomt igen.
... og så ligner Miami altså et hold der er til at tale med i år. Deres svaghed hvad angår rebounds, er virkelig et problem når de møder de lidt større og stærkere hold, som eksempelvis Timberwolves (at Minny så valgte at fucke det up da de mødte Heat, er en anden sag).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det er stadig regular games my friend.. Tror slet ikke de tager det alvorligt endnu :)

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Nej, jeg tror heller ikke de giver alt hvad de kan.
Men jeg er enig i at de er til at tale med, så længe man har store spillere fordi Heat er et meget lille hold, der ikke rebounder godt nok. Det er nok recepten til at kunne slå Heat. At slå dem under kurven, hvor de er svagest, lidt ligesom Dallas gjorde i the finals i 2011.

Og Cousins, er en virkelig talentfuld spiller, så længe har bare får styr på sit lort så han ikke hele tiden bliver suspenderet af den ene eller anden grund, kan han blive en af de dominerede big men!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Uanset om de giver alt hvad de har eller ej, er det altså et problem for dem, at de er så dårlige til at rebounde. De er glade for 3'ere, rigtig glade for 3'ere, og lange skud giver sædvanligvis lange rebounds og det hjælper dem overhovedet ikke, for den eneste de har med længde nok til for alvor at kunne begå sig på rebounds, er Chris Bosh, og han står som regel ret tæt på kurven.

I øvrigt er jeg rystet over Timberwolves' antal skader. Jeg har aldrig nogensinde set noget lignende. Pekovic måtte også sidde ude af dele af tredje quarter og hele fjerde quarter i nat, grundet problemer med hoften. Love har brækket hånden igen. Rubio har stadig problemer og sad ude hele kampen i nat. Det er simpelthen ufatteligt. Når man så møder et hold der udligner deres franchise-record i flest 3'ere ramt (16 ud af 24 - 66%) skal det altså gå rigtig godt hvis man skal have en chance. Men de kæmpede i fjerde quarter og Derrick Williams beviste hvorfor han skal have meget mere spilletid end han får.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Timberwolves bliver vilde når Rubio får lov at være skadesfri i lidt over et år! Har han overhovedet haft ét år uden skader?? :) Det er utroligt hvor uheldig han har været, men han seneste skade skulle ikke være så alvorlig..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Mega fedt billede:
Billede

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Basketball

Indlæg af emo »

De der Grizzlies, er de sådan et parker bussen hold, de laver godt nok få point... eller gjorde de i går.

Prøver sq at game dem igen i nat, kan kun vinde på hvor kedelige de er.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

emo skrev:De der Grizzlies, er de sådan et parker bussen hold, de laver godt nok få point... eller gjorde de i går.

Prøver sq at game dem igen i nat, kan kun vinde på hvor kedelige de er.
De er satme gode defensivt! Det er meeeget få gange at der er lavet mere end 100 point mod dem i den her sæson. De har også nogle rigtig gode spillere, blandt andet Marc Gasol, Rudy Gay og Zach Randolph!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Basketball

Indlæg af emo »

Er glad for at du siger det, for så smider jeg lige lidt penge på dem igen.

Forresten, som sagt er ikke meget inde i sporten, men hvad synes du om Mirza Teletovic? Han bliver rost til skyerne i de lokale bosniske medier, men de er så biased som noget kan være...
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Er glad for at du siger det, for så smider jeg lige lidt penge på dem igen.

Forresten, som sagt er ikke meget inde i sporten, men hvad synes du om Mirza Teletovic? Han bliver rost til skyerne i de lokale bosniske medier, men de er så biased som noget kan være...
Jeg kender ham ikke så godt, men det hænger nok sammen med at han ikke får sååå meget spilletid (6-7 minutter pr kamp). Så jeg har ikke rigtig nogen mening om Mirza, men hvis jeg skal sige noget om Brooklyn Nets, så er det i hvert fald ikke til hans fortjeneste. Dels er det Avery Johnson (som total uforståeligt blev fyret) og ellers er det Deron Williams, Brook Lopez, Joe Johnson og Kris Humphries

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Der er iøvrigt OKC i aften.. OKC vs Wizards.. SE DEN!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Basketball

Indlæg af Heartbreaker »

Jobsamtale i morgen kl 8 :(
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jamen held og lykke så :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Basketball

Indlæg af Heartbreaker »

Thanks brah. Nu har jeg også daset den nok, så det bliver rart forhåbentligt at komme i gang. :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Billede

Gæt hvem skal opleve de to gentleman helt tæt på ??
Mig. :cool:


Og det fordi jeg skal sidde lige ved siden af deres bænk.
Billede


Og så bliver der også serveret dessert :razz:
Billede
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster