Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Lige nu ser det ud til, at blive Warriors vs. Thunder og Cleveland vs. Raptors. Alt andet end Cleveland som mestre! Gad dog godt, at se Curry med endnu en ring. Han fortjener det sgu.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Jeg gad godt se Warriors - Thunders i finalen men det er umuligt
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Lige nu ser det ud til, at blive Warriors vs. Thunder og Cleveland vs. Raptors. Alt andet end Cleveland som mestre! Gad dog godt, at se Curry med endnu en ring. Han fortjener det sgu.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Gad godt se KD og Russ med en ring. De har fortjent det mindst ligeså meget som Curry i mine øjne. Især Westbrook.

I øvrigt tror jeg ikke at man skal afskrive Spurs endnu. De kan stadig nå at vinde den serie. Og hvis de vinder serien mod Thunder, kan jeg sagtens se dem give GSW lidt modstand i WCF.

Det vigtigste er næsten at Cavs ikke bare sweeper Raptors. Så har de virkelig, virkelig lang tid til at forberede sig på Finals. Raptors skal gerne tage Cavs til minimum game 6. Game 7 ville selvfølgelig være optimalt, men det ville være rigtig godt hvis Cavs "kun" vandt serien 4-2.

Hvis Warriors kommer i finalen, tror jeg helt klart de slår Cavaliers. Faktisk tror jeg de sweeper dem. Cavs har bare ikke samme bredde på holdet, så jeg tror deres second unit ville få smæk. Det samme gør sig i øvrigt gældende for Spurs og OKC. Begge har langt mere dybde på deres roster end Cavs har, men begge ville være meget tætte finaleserie der kunne ville kunne gå begge veje.

Jeg tror dog at Warriors vinder igen når det kommer til stykket. Det ville være den fladeste fornemmelse nogensinde for Kerr og Co. hvis de slog Bulls' rekord fra 96, men ikke gik hen og vandt mesterskabet. De skal vinde det mesterskab. Og med den måde Klay Thompson og Draymond Green spiller på, har jeg lige nu også lidt svært ved at se nogen stoppe dem, selvom Spurs eller OKC selvfølgelig vil give dem solid modstand. Klay er faktisk ret undervurderet i mine øjne. Hans defensive spil er virkelig på et rigtig, rigtig, rigtig højt niveau og han er den næstbedste skytte i verden. Og Green gør virkelig bare det hele. Han var 1 steal fra en 5x5 forleden. Han er så vanvittigt komplet. Og så har jeg ikke engang nævnt Curry endnu.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Sidste år var Cleveland uden Kyrie i hele finaleserien, og Love var vist også ude i nogle af dem ikke? Nå, men anyway, sidste år gik serien i 4-2, så hvorfor skulle GSW sweepe Cleveland i år, hvor Lebron stadig ser dominerende ud, samtidig med at Kyrie også er med?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev: Hvis Warriors kommer i finalen, tror jeg helt klart de slår Cavaliers. Faktisk tror jeg de sweeper dem. Cavs har bare ikke samme bredde på holdet, så jeg tror deres second unit ville få smæk.

De kunne ikke en gang sweepe dem sidste år, uden kyrie og love?

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
Tello skrev:Lige nu ser det ud til, at blive Warriors vs. Thunder og Cleveland vs. Raptors. Alt andet end Cleveland som mestre! Gad dog godt, at se Curry med endnu en ring. Han fortjener det sgu.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Gad godt se KD og Russ med en ring. De har fortjent det mindst ligeså meget som Curry i mine øjne. Især Westbrook.

I øvrigt tror jeg ikke at man skal afskrive Spurs endnu. De kan stadig nå at vinde den serie. Og hvis de vinder serien mod Thunder, kan jeg sagtens se dem give GSW lidt modstand i WCF.

Det vigtigste er næsten at Cavs ikke bare sweeper Raptors. Så har de virkelig, virkelig lang tid til at forberede sig på Finals. Raptors skal gerne tage Cavs til minimum game 6. Game 7 ville selvfølgelig være optimalt, men det ville være rigtig godt hvis Cavs "kun" vandt serien 4-2.

Hvis Warriors kommer i finalen, tror jeg helt klart de slår Cavaliers. Faktisk tror jeg de sweeper dem. Cavs har bare ikke samme bredde på holdet, så jeg tror deres second unit ville få smæk. Det samme gør sig i øvrigt gældende for Spurs og OKC. Begge har langt mere dybde på deres roster end Cavs har, men begge ville være meget tætte finaleserie der kunne ville kunne gå begge veje.

Jeg tror dog at Warriors vinder igen når det kommer til stykket. Det ville være den fladeste fornemmelse nogensinde for Kerr og Co. hvis de slog Bulls' rekord fra 96, men ikke gik hen og vandt mesterskabet. De skal vinde det mesterskab. Og med den måde Klay Thompson og Draymond Green spiller på, har jeg lige nu også lidt svært ved at se nogen stoppe dem, selvom Spurs eller OKC selvfølgelig vil give dem solid modstand. Klay er faktisk ret undervurderet i mine øjne. Hans defensive spil er virkelig på et rigtig, rigtig, rigtig højt niveau og han er den næstbedste skytte i verden. Og Green gør virkelig bare det hele. Han var 1 steal fra en 5x5 forleden. Han er så vanvittigt komplet. Og så har jeg ikke engang nævnt Curry endnu.
Du har helt ret omkring KD og Russ, dem havde jeg helt set bort fra, da jeg kun havde Curry i sind. Lige i år, så må Curry & co. dog meget gerne snuppe den, for som du selv nævner, så ville det føles virkelig fladt, at de ikke tog mesterskabet efter den rekord. Curry må desuden også meget gerne toppe den suveræne MVP han fik med endnu en ring, det ville kun være passende, så kan KD og Russ tage den næste år - også selvom min drøm er, at se Noah, Rose, Butler, Gasol og co. tage den. Jeg kunne virkelig godt unde Rose den ring - om i virkelig. Noah har jeg altid godt kunne lide, han har haft nogle rigtig gode sæsoner, selvom han er faldet lidt nu. Gasol, well, he's Gasol, ikke så meget mere der. Jimmy Butler er bare likeable [emoji3]

Ift. Spurs, så gør det for mig intet, at de ryger ud til Thunder. Spurs havde deres run for et par år siden, og er ikke helt vild med Kawhi Leonard, selvon han er god på banen. Der vil jeg langt hellere se OKC videre. Og ja, Raptors må gerne stalle Cavs lidt, det ville være en rigtig god hjælp!

Jeg er GSW all the way, nu hvor Bulls er helt ude, men hvis OKC nu skulle gå videre, så tror jeg heller ikke, at de ville få problemer med Cavs (og det ville GSW bestemt heller ikke) Og JA! Green og Thompson er ekstremt undervurderede. Der er jeg helt enig.
Senest rettet af Tello fre maj 13, 2016 11:58 am, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Btw, Miami har da stadig en chance for at komme i conference finals? Der står 3-2 til Raptors, så det er muligt. Det ville være sweet, at se Bonbon ryge ud til Heat.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

Det er så ufatteligt trættende at NBA konstant skal skubbes...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Det er så ufatteligt trættende at NBA konstant skal skubbes...
Hvad er det nu der skubber kampen? Ishockey? Danmark har jo spillet..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

Ja ishockey... Men det er ikke dk der spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Ja ishockey... Men det er ikke dk der spiller.
Gør det bare endnu værre.

Men altid noget kampen fortsat er tæt, så spændingen er i tops!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Er der overhoved ingen spiller i NBA som kan stoppe LJ? Han er møg irriterende
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså ... de tabte jo i nat?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

De tabte 1 kamp ud af de sidste 11 kampe. Det er meget pinligt at de andre hold kan ikke give mere modstand.
MDCCCXCIX

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

ingen tvivl om at LeBron har haft en nem tur til finalerne i år - men Eastern Conference er bare ikke stærkere. I west, der ser man jo ingen hold cruise igennem på samme måde. Men LeBron er også heldig at han ikke skulle op mod Heat med Bosh og Whiteside, fordi med den måde Dwade spillede, så kunne heat meget vel være det bedste bud på en "lebron stopper".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster