Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Cavs havde med garanti vundet den kamp med David Blatt. Tænk hvis de bare havde ramt deres FT's..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Hvor var det bare lækkert at Cavs tabte. Nu må Timberwolves gerne tæske dem. Blau, hvis du lige sørger for det, giver jeg øl en dag!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Daaaamn, Blake Griffin har eftersigende brækket hånden efter en "undisclosed team-related incident". De tradede Josh Smith lige den anden dag:

"Putting on my tinfoil hat for a minute: The Clippers rush Josh Smith out to a conference rival for almost nothing, and then a day later we find out Blake Griffin broke his hand due to an "undisclosed team-related incident". There may be some dots here that end up being connected ..."

Drama! Yes!

Also, fuck
Spoiler
Vis
the Cavs.
Spurs og Warriors:
Spoiler
Vis
Curry er unreal. Klar MVP i denne sæson igen. Bedste spiller i verden.
Hornets og Kings:
Spoiler
Vis
Double OT. Boogie med 56pts/12reb og Rondo med 20ast/10reb. Åndssvagt makkerpar George Karl har sig der.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg elsker det! Mere drama, mere drama! :D Clippers er ude som contenders, selvom det efter aftenens kamp nok er rimelig klart, at GSW er de eneste true contenders. Btw fuck Cavs ja.

Der er sgu gang i ligaen, det er fedt! Tænk sig at et af ligaens bedste hold kan tabe med 30? Hvad, den havde i ikke set komme Cavs? Latterligt at Blatt skulle fyres. Det eneste minus ved SAS@GSW kampen var at den var overstået så hurtigt... OKC møder dem snart. Det er et succes hvis vi taber med under 20. :D

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Det Golden State leverer lige nu er jo fuldstændig latterligt! De har på hvad én uge sat de to hold, man regnede med kunne følge med, på plads med sejre på mindst 30 points! Og Steph er bare unreal. Men igen der lang til til Maj og juni og der kan nå at ske ting. Måske kan Westbrook følge med Curry - hvis der nogen der kan, er det nok ham.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

UncleBobbyB skrev:Det Golden State leverer lige nu er jo fuldstændig latterligt! De har på hvad én uge sat de to hold, man regnede med kunne følge med, på plads med sejre på mindst 30 points! Og Steph er bare unreal. Men igen der lang til til Maj og juni og der kan nå at ske ting. Måske kan Westbrook følge med Curry - hvis der nogen der kan, er det nok ham.
OKC kommer ikke til at kunne følge med GSW, med mindre KD og Westbrook virkelig stepper up, og her tænker jeg 2x40 points kampe. Bænken skal selvfølgelig også kunne følge med GSW bænken, hvilket vi slet ikke kan pt.

Adams skal selvfølgelig være på toppen, og det samme med Roberson, men de to er ude med skader. De er vores to bedste defensive spillere, og uden de to er OKC en katastrofe defensivt. Derfor de tabte til Nets, og nok også derfor de taber til Knicks i aften.

Kanter er ikke en god center defensivt, han kan ikke sætte en god screen, han kan ikke følge med når der bliver lavet switches, han har generelt svært ved at opfatte hvad der sker defensivt. Noget af det har selvfølgelig også noget at gøre med Westbrooks mangelende indsats defensivt.Men det bliver bedre, hans DRtg er det laveste i karrieren (104), og det er på trods af at han næsten aldrig spiller med Adams og Roberson, som er vores bedste defensive spillere. Han har bare så korte arme...

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Men hvis Westbrook stepper op og får Curry til at ligne et menneske, det kan måske dæmpe GSV maskinen, men det kræver jo selvfølgelig også at resten af holdet spiller op til deres bedste. Var ikke lige klar over de manglede 2 af deres bedste forsvarsspillere, for så bliver det nok svært. Men altså efter den måde GSW har behandlet de andre tophold er et nederlag på 30 jo næsten en succes. :roll:


Jeg tænkte også mest på Point guard match uppen faktisk, men det er klart at resten af holdet også skal kunne følge med - og der har du nok ret i at OKC ligesom de 28 andre hold i NBA ligenu bare ikke kan følge med GSW

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuck nu går der rygter om at grunden til Blake Griffin brækkede hånde var fordi han tæskede en "equipment staffer" "multiple times". Klamme lorte menneske. Jeg er ved at miste alt for Griffin.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Svarer lige her:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev: Brombz, OKC mod Timberpups i nat, apropos shot clock! Towns mod KD! :D
Back to back efter OT, med vores bedste defensive spiller ude... Tror måske godt Timberwolves kan hive en sejr hjem, eller i hvert fald gøre det svært for OKC. :D De tabte jo til Nets og gik i en meget tæt OT mod Knicks.... Hvis den er efter 1.30 ser jeg den nok ikke i nat.. :/
Nah, jeg kan ikke se Timberpups sætte en stopper for Westbrook-KD duoen. Men det kan godt blive en god kamp! Forventer at både Shabazz og LaVine kommer ind fra bænken og leverer en masse point! :D

I øvrigt er Rising Stars holdene lige blevet offentliggjort:

US Team (PTS/REB/AST):
Jordan Clarkson, Lakers (Sophomore) - 15.1/3.8/2.5
Rodney Hood, Jazz (Sophomore) - 13.8/3.2/2.6
Zach LaVine, Timberwolves (Sophomore) - 13.8/3.1/3.2

Nerlens Noel, 76ers (Sophomore) - 10.5/8.3/1.3
Jahlil Okafor, 76ers (Rookie) - 17.4/7.3/1.2
Jabari Parker, Bucks (Sophomore) - 11.4/4.6/1.4
D'Angelo Russell, Lakers (Rookie) - 12.2/3.6/3.3
Marcus Smart, Celtics (Sophomore) - 9.2/4.5/3.2
Karl-Anthony Towns, Timberwolves (Rookie) - 16.1/9.7/1.4

World Team (PTS/REB/AST):
Bojan Bogdanovic, Nets (Sophomore) - 9.5/3.4/1.1
Clint Capela, Rockets (Sophomore) - 7.6/7.1/0.8
Mario Hezonja, Magic (Rookie) - 4.6/1.7/1.0
Nikola Jokic, Nuggets (Rookie) - 9.0/5.4/1.7
Nikola Mirotic, Bulls (Sophomore) - 10.6/5.9/1.4
Emmanuel Mudiay, Nuggets (Rookie) - 11.0/3.3/5.7
Raul Neto, Jazz (Rookie) - 5.7/1.4/2.3
Kristaps Porzingis, Knicks (Rookie) - 14.0/7.8/1.2
Dwight Powell, Mavericks (Sophomore) - 6.8/4.8/0.7
Andrew Wiggins, Timberwolves (Sophomore) - 20.8/3.8/1.8

Dem vi skal holde øje med er markeret med fed!
Lopezzz: Rodney Hood og Raul Neto!
Jonas: Nikola Mirotic!
Mig: Zach LaVine, KAT og Andrew Wiggins!
Brombz: Ved ikke, måske Dwight 'Superstar' Powell? :D

Der er godt nok nogle jeg ikke fatter hvorfor er med. For eksempel kan jeg godt undre mig over at Elfrid Payton (11.2/3.6/5.9) ikke er med i stedet for Marcus Smart (9.2/4.5/3.2), eller at Boban Marjanovic (5.7/3.4/0.3) ikke er med i stedet for Mario Hezonja (4.6/1.7/1.0).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Svarer lige her:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev: Brombz, OKC mod Timberpups i nat, apropos shot clock! Towns mod KD! :D
Back to back efter OT, med vores bedste defensive spiller ude... Tror måske godt Timberwolves kan hive en sejr hjem, eller i hvert fald gøre det svært for OKC. :D De tabte jo til Nets og gik i en meget tæt OT mod Knicks.... Hvis den er efter 1.30 ser jeg den nok ikke i nat.. :/
Nah, jeg kan ikke se Timberpups sætte en stopper for Westbrook-KD duoen. Men det kan godt blive en god kamp! Forventer at både Shabazz og LaVine kommer ind fra bænken og leverer en masse point! :D
Ser du den i nat? Sæt lige spoiler hvis du gør :i

Nej, Timberwolves skal fortsætte deres tank-mission og få et godt lottery pick. Hvis de endelig skal vinde, og få lidt selvtillid, må det gerne være mod OKC. Men der er ca 10 pts diff. med og uden Andre Roberson, og det er ikke 4. quarter medregnet, hvor det vist ligger omkring 15. Det er én spiller! Han er seriøst vores Tony Allen.

I øvrigt er Rising Stars holdene lige blevet offentliggjort:
Blaugrana92 skrev:US Team (PTS/REB/AST):
Jordan Clarkson, Lakers (Sophomore) - 15.1/3.8/2.5
Rodney Hood, Jazz (Sophomore) - 13.8/3.2/2.6
Zach LaVine, Timberwolves (Sophomore) - 13.8/3.1/3.2

Nerlens Noel, 76ers (Sophomore) - 10.5/8.3/1.3
Jahlil Okafor, 76ers (Rookie) - 17.4/7.3/1.2
Jabari Parker, Bucks (Sophomore) - 11.4/4.6/1.4
D'Angelo Russell, Lakers (Rookie) - 12.2/3.6/3.3
Marcus Smart, Celtics (Sophomore) - 9.2/4.5/3.2
Karl-Anthony Towns, Timberwolves (Rookie) - 16.1/9.7/1.4

World Team (PTS/REB/AST):
Bojan Bogdanovic, Nets (Sophomore) - 9.5/3.4/1.1
Clint Capela, Rockets (Sophomore) - 7.6/7.1/0.8
Mario Hezonja, Magic (Rookie) - 4.6/1.7/1.0
Nikola Jokic, Nuggets (Rookie) - 9.0/5.4/1.7
Nikola Mirotic, Bulls (Sophomore) - 10.6/5.9/1.4
Emmanuel Mudiay, Nuggets (Rookie) - 11.0/3.3/5.7
Raul Neto, Jazz (Rookie) - 5.7/1.4/2.3
Kristaps Porzingis, Knicks (Rookie) - 14.0/7.8/1.2
Dwight Powell, Mavericks (Sophomore) - 6.8/4.8/0.7
Andrew Wiggins, Timberwolves (Sophomore) - 20.8/3.8/1.8

Dem vi skal holde øje med er markeret med fed!
Lopezzz: Rodney Hood og Raul Neto!
Jonas: Nikola Mirotic!
Mig: Zach LaVine, KAT og Andrew Wiggins!
Brombz: Ved ikke, måske Dwight 'Superstar' Powell? :D

Der er godt nok nogle jeg ikke fatter hvorfor er med. For eksempel kan jeg godt undre mig over at Elfrid Payton (11.2/3.6/5.9) ikke er med i stedet for Marcus Smart (9.2/4.5/3.2), eller at Boban Marjanovic (5.7/3.4/0.3) ikke er med i stedet for Mario Hezonja (4.6/1.7/1.0).
Spændende, men kan altså ikke lige se hvorfor han er min :D

Boban burde være med, han er for nice!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Ham "Robin" Hood har jeg set spille et par kampe i år og ud fra det jeg så var han en af de bedste på banen. I nat kan han igen drive gæk med Hornets og viser dem hvordan man spiller basketball.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ved heller ikke hvorfor Powell er din, men Thunder har jo ingen med, så jeg måtte improvisere lidt! :D

Rodney Hood er rigtig god, ja. Mega spændende spiller, der virkelig stråler i offensiven. Det er faktisk kun Andrew Wiggins og Jordan Clarkson der scorer mere end Hood blandt ligaens Sophomores. Og hvis alt flasker sig kan Hood endda prøve at spille playoffs allerede i år!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Basketball

Indlæg af Heartbreaker »

hej og velkommen til brombi-blau tråden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:hej og velkommen til brombi-blau tråden.
du er bare jaloux

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Basketball

Indlæg af Heartbreaker »

Tænker jeg bare kommer herind og bagtaler en gang i mellem.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster