Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Brombi skrev:
UncleBobbyB skrev:
Brombi skrev:jeg hader seriøst okc defense nogle gange.. fuck hvor er de et fucking bonderøv hold.. Durant vinder aldrig et mesterskab og Westbrook vinder aldrig et mesterskab.
Helt enig, hvert fald ikke sammen. Jeg har også været virkelig skuffet over OKC den her sæson. Men den roster de har, burde de have præsteret bedre end de har gjort, selvom de egentlig har den 4. bedste record i ligaen, men altså Clippers er lige i hælene på dem, på trods af de også lige skulle i omdrejninger. Talentet i OKC skal og bør udnyttes bedre, længere er den ikke og hvem ved måske, står de uden KD og Russwest om 2 år
Enig. Med den roster burde de måske være 2'er eller 3'er! Men de praktiserer bare ikke defense i OKC. Det gjorde de slet ikke under Brooks, og det lignede at de ville gøre det under Donovan, men heller ikke her er der den store forskel. Fatter ikke hvordan de kan lade et hold skyde 44 3'ere i en kamp og lade dem ramme næsten 50%. Fuldstændig latterlig performance rent defensivt. Som jeg ser det ligenu, ville OKC tabe i en 7-kamps serie mod GSW, Spurs, Clippers, Cavs, Bulls og måske Raps.
Sådan vinder man hvert fald ikke mesterskabet. Man bliver bare skuffet (også som ikke OKC fan) fordi det er talent spilde. Når man har 2 spillere, som imo er top 5 i ligaen, så har OKC ikke gjort det godt nok! Og de har altså også godt med talent omkring dem, til at kunne lave mere larm end de gør og har gjort.
Er med i forhold til GSW, Spurs og Cavs. Men ikke at de ville tabe til de andre, derimod er jeg enig i at OKC tilhører de hold i subtoppen. Altså at man har GSW, Spurs og Cavs som de bedste også Clippers, OKC, Raps, Bulls etc. Og OKC burde jo selvfølgelig være i den absolutte top, man får bare ikke udnyttet spiler materialet ordentligt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

OKC@MIN
Spoiler
Vis
Wtf en dårlig anden halvleg af OKC. Jeg elsker seriøst Timberwolves announcers, jeg er vild med at de ikke er typiske homers, men at de rent faktisk siger kloge ting. En ting jeg bed mærke i, var da Jim Petersen snakkede om at OKC ikke spillede med glæde. Jeg har før tænkt over det, og han ramte virkelig hovedet på sømmet. OKC ligner slet ikke et hold der nyder at spille, selvom de har vundet 27 ud af 39 kampe.

Dommerne var lidt onde mod Minnesota, men sådan er dynamikken vel bare i NBA, holdet med flest stjerner får flere kendelser, sådan er det også når OKC spiller mod Spurs eller Cavs.

Wolves er ikke et specielt godt hold under Mitchell, det er egentlig mest tydeligt når man holder med det andet hold. At de formåede at komme tilbage i kampen handler nok mere om OKC end Timberwolves.. Havde det været mod et lidt bedre hold/træner, så havde OKC sikkert tabt den her. Jeg kan godt forstå at Billy Donovan gerne vil have friske gutter til playoffs, men ligenu er vi altså tæt på at smide 3rd seed. Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke bare trykker speederen i bund og får en 30-pointsføring - det var jo tydeligt at Durant godt kunne ramme sine skud, når det virkelig gjaldt.



Team 1Q 2Q 3Q 4Q Total
OKC 32 28 20 21: 101
MIN 21 27 18 30: 96

Se lige hvor latterlig en anden halvleg OKC spiller, de taber den 41-48. Nå, men tak for kampen. Glæder mig til at høre dit input og dine OKC-observationer :)

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Jeg elsker seriøst Timberwolves announcers, jeg er vild med at de ikke er typiske homers, men at de rent faktisk siger kloge ting.
Øverste behøver ikke spoiler, tænker jeg. Tror jeg skal se en kamp med Timerwolves announcers. Har set Rockets - Spurs et par gange med Rockets announcers. Og jeg er ved at brække mig over, hvor subjektive de er. Selv når der bliver begået flagrants af Rockets spillerne, så sidder de og forsvarer dem.

Hvem har de bedste announcers?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

I min bog er det svært at slå Dave Benz og Jim Petersen, altså Timberwolves-teamet. Jim har lavet det siden 2003, og inden da var han på radio, og det er bare tydeligt at han både er en dygtig analytiker af spillet og en dygtig kommentator. Og så tror jeg at Wolves har været så tilpas ringe de sidste 10 år, til at det er meget, meget svært at være homer og super farvet for Jim Pete.

Ellers synes jeg også at Heat og Nets har dygtige kommentatorer, og så er det selvfølgelig altid sjovt at se ESPN når Jeff van Gundy kommenterer, selvom han i ny og næ siger nogle ting der slet ikke giver mening. JVG er ret sjov, synes jeg.

Rockets, Hawks og Celtics har elendige kommentatorer. Virkelig, virkelig ringe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh, og så er 76ers kommentatorerne også pænt dårlige. Det virker som om at de ikke aner en skid om andre hold end Philly. Som om de ikke engang undersøger modstandernes hold før kampene. Det er ret uprofessionelt ikke engang at vide at Gorgui Dieng kan skyde bolden udefra. De var seriøst overraskede over at Dieng kunne ramme sine midrange jumpers. Det er jo bare dumt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

RImelig fed kamp på tv2sport :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

CHI@PHI
Spoiler
Vis
Billede

:cool: :cool: :cool:

- og sikke en præstation af E'Twaun Moore også.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

JonasV skrev:CHI@PHI
Spoiler
Vis
Billede

:cool: :cool: :cool:

- og sikke en præstation af E'Twaun Moore også.
Spoiler
Vis
imponerende kamp af ham. Men det er ikke særlig opløftende at man skal i OT mod ligaens dårligste mandskab, og samtidig skal i kamp mod Mavericks (vist?) straks efter. Det virker som en kamp tabt på forhånd med de kræfter brugt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

PuyolErGud skrev:
JonasV skrev:CHI@PHI
Spoiler
Vis
Billede

:cool: :cool: :cool:

- og sikke en præstation af E'Twaun Moore også.
Spoiler
Vis
imponerende kamp af ham. Men det er ikke særlig opløftende at man skal i OT mod ligaens dårligste mandskab, og samtidig skal i kamp mod Mavericks (vist?) straks efter. Det virker som en kamp tabt på forhånd med de kræfter brugt.
Spoiler
Vis
Jep, og Mavs brugte ikke nogle startere mod OKC i går, og deres bænk tabte med ca 20.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

blau skal du se minokc i nat?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Yeaaaah, Rubio kører jer over, han scorer 35 pts i nat, bare vent! :D

Eller noget.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Hahah alt kan ske mod okc


Sendt fra min ayyyPhone

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

what det en af de nationale kampe..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

jeg hader de nationale kampe.. der er såååå fucking mange lange pauser..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Og ingen Jim Petersen. :(

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster