Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fed kamp mellem Raps og Bulls

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Fed kamp mellem Raps og Bulls
Spoiler
Vis
Jeg faldt i søvn da Bulls var bagud og nåede også at tænke: no way in hell at vi vinder denne her. Men hvilken glædelig nyhed at stå op til. Vigtigt at Butler blev klar til at spille igen, lader til at være tungen på vægtskålen igen igen igen. Spændende hvor vi står når Rose, Noah og Dunleavy er tilbage engang.

Så er der clickbait: Tidligere hjemløs slog Michael Jordans klubrekord ;-) Uanset om han har været hjemløs eller ej, er han simpelthen guld værd.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Lakers kan lære noget af deres fans :)

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Timberwolves@76ers:
Spoiler
Vis
Jeg fucking hader Sam Mitchell. Fuck ham. Jeg håber han får sin fede røv fyret snart. Dårligste head coach jeg nogensinde har set. Seriøst. Hvis man synes D'Antoni var ringe i Lakers eller Byron Scott er ringe i Lakers, så skal man se Sam Mitchell. Jeg har aldrig nogensinde set noget så pinligt ringe. Fuck jeg håber han bliver fyret.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

:devil: fuuuuuck fuck fuck.........1 fucking enkelt point :devil: :devil:
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det kan godt være at Sam Mitchell er dårlig, men vi kan ikke en gang vinde uden KD... :/ Mod fucking Kings! OKC franchiset dør når han skrider..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

PEKOVIC! Bæstet er tilbage! :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Wolves ...
Spoiler
Vis
Hold kæft, hvor er det deprimerende at være Timberwolves-fan lige nu. Jeg glæder mig ikke engang til kampene længere. Jeg så kun frem til at se Pekovic spille igen. Det var også godt og han gjorde det rigtig godt. Resten gider jeg ikke engang at gå op i længere. Hvis ikke Glen Taylor giver Timberwolves en ny og god head coach til sommer, så begynder jeg så småt at opgive alt håb om at Timberwolves nogensinde får et godt, konkurrencendygtigt hold igen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Wolves ...
Spoiler
Vis
Hold kæft, hvor er det deprimerende at være Timberwolves-fan lige nu. Jeg glæder mig ikke engang til kampene længere. Jeg så kun frem til at se Pekovic spille igen. Det var også godt og han gjorde det rigtig godt. Resten gider jeg ikke engang at gå op i længere. Hvis ikke Glen Taylor giver Timberwolves en ny og god head coach til sommer, så begynder jeg så småt at opgive alt håb om at Timberwolves nogensinde får et godt, konkurrencendygtigt hold igen.
Spoiler
Vis
wow det var godt nok en grim kamp scoringsmæssigt, hold da kæft. 38% og 35%? Wiggins har virkelig været dårlig siden den der Chicago kamp, hvad fanden sker der lige for ham.. Han kunne have sendt den i overtid, 2 gange. Eller hvis han bare havde ramt sine FT's..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blau ser du twolves i aften? Er lige ovre på Clippers kampen, trykker over når den er færdig :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Yeah, jeg så den. 6 nederlag i streg. De taber også de næste 5. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Mit eneste lyspunkt lige nu er at Smitch under ingen omstændigheder bliver head coach i næste sæson. Alt andet er bare lort lige nu.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

jeg hader seriøst okc defense nogle gange.. fuck hvor er de et fucking bonderøv hold.. Durant vinder aldrig et mesterskab og Westbrook vinder aldrig et mesterskab.

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Jeg har netop bestilt min første basket trøje nogensinde. Selvfølgelig med harden på ryggen!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Brombi skrev:jeg hader seriøst okc defense nogle gange.. fuck hvor er de et fucking bonderøv hold.. Durant vinder aldrig et mesterskab og Westbrook vinder aldrig et mesterskab.
Helt enig, hvert fald ikke sammen. Jeg har også været virkelig skuffet over OKC den her sæson. Men den roster de har, burde de have præsteret bedre end de har gjort, selvom de egentlig har den 4. bedste record i ligaen, men altså Clippers er lige i hælene på dem, på trods af de også lige skulle i omdrejninger. Talentet i OKC skal og bør udnyttes bedre, længere er den ikke og hvem ved måske, står de uden KD og Russwest om 2 år

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

UncleBobbyB skrev:
Brombi skrev:jeg hader seriøst okc defense nogle gange.. fuck hvor er de et fucking bonderøv hold.. Durant vinder aldrig et mesterskab og Westbrook vinder aldrig et mesterskab.
Helt enig, hvert fald ikke sammen. Jeg har også været virkelig skuffet over OKC den her sæson. Men den roster de har, burde de have præsteret bedre end de har gjort, selvom de egentlig har den 4. bedste record i ligaen, men altså Clippers er lige i hælene på dem, på trods af de også lige skulle i omdrejninger. Talentet i OKC skal og bør udnyttes bedre, længere er den ikke og hvem ved måske, står de uden KD og Russwest om 2 år
Enig. Med den roster burde de måske være 2'er eller 3'er! Men de praktiserer bare ikke defense i OKC. Det gjorde de slet ikke under Brooks, og det lignede at de ville gøre det under Donovan, men heller ikke her er der den store forskel. Fatter ikke hvordan de kan lade et hold skyde 44 3'ere i en kamp og lade dem ramme næsten 50%. Fuldstændig latterlig performance rent defensivt. Som jeg ser det ligenu, ville OKC tabe i en 7-kamps serie mod GSW, Spurs, Clippers, Cavs, Bulls og måske Raps.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster