Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis der er en ting som 99% af verdens befolkning kan stå sammen om, så er det nok at kræft er djævlens værk og at det er en sygdom der bare skulle sparkes langt, langt væk fra denne verden.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Wow, der er snak om at Flip var i koma i 6 uger inden han gik bort..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Bulls i nat. Kommer nok først til at se den imorgen, men glæder mig. Spændende hvilken forfatning holdet er i. Spændende hvordan Rose ser ud. Men også spændende hvordan Bulls klarer sig uden Dunleavy som er ude noget tid efter rygoperation. Så vidt jeg husker, mærkede man hans fravær i sidste sæson.

Edit: Ok, lidt ufølsomt indlæg, trådens retning taget i betragtning. Sorry, guys.
Senest rettet af JonasV tirs okt 27, 2015 6:12 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Wow, der er snak om at Flip var i koma i 6 uger inden han gik bort..
Ja, læste det godt i går. Så vidt jeg lige kunne forstå, så blev han ramt af lungebetændelse kort tid inden sin sidste kemo-behandling, så han havde praktisk talt ikke noget immunforsvar tilbage til at bekæmpe lungebetændelsen med. Forfærdeligt hvor skrøbelig man bliver af kræft-behandling. Det siger lidt om hvor slemt kræft egentlig er, når den eneste nogenlunde effektive vi kur vi kender, vel dybest set går ud på langsomt at slå kroppen ihjel, med en idé om at kræften dør før patienten gør.

Det mest ufattelig er at Ryan Saunders, Flips søn, vendte tilbage til Timberwolves og sin gerning som assistenttræner for et par uger siden, velvidende at Flip lå i koma og formentlig ikke ville klare den.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ja det er sgu imponerende at han har kunne holde mund om situationen, og samtidig arbejde. Som en på reddit skrev, så har det nok også fungeret som et sted hvor han har kunne slippe lidt væk fra al kaoset.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor kan jeg få den NBA kop de har i studiet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Piquénbauer skrev:Hvor kan jeg få den NBA kop de har i studiet?
Det har de faktisk svaret på i studiet en dag, mindes at de sagde at de havde købt det et sted i USA faktisk. Hvis jeg ikke husker helt forkert, men det var hvert fald ikke nogen, man bare lige kunne få fingrene i :D

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, de havde vist en konkurrence om at vinde én på et tidspunkt. Den kunne vist kun købes visse steder i USA. Måske man kan skrive til dem, og finde ud af det på den måde :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Kører vi med spoilers igen? Jeg gør det lige for en sikkerheds skyld


CLE-CHI
Spoiler
Vis
FED kamp! Virkelig lækkert med NBA igen, og som sæsonåbning kunne man godt frygte at en kamp som denne, ville gå hen og skuffe lidt. Men det gjorde den ikke, det var tæt og med højt tempo. Selvfølgelig var der nogle (LøBrån) som var lidt rustne, men det er der altid.

Kevin Love lignede en som ikke var helt klar i hovedet. Han havde mange småfejl, og havde "kun" 8 rebounds.

Det er spændende med Hoiberg, som nok er den diametrale modsætning af Coach Thibs. Han roterer meget, han kan lide at flytte bolden rundt og han går op i at udvikle de unge.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Brombi skrev:Kører vi med spoilers igen? Jeg gør det lige for en sikkerheds skyld


CLE-CHI
Spoiler
Vis
FED kamp! Virkelig lækkert med NBA igen, og som sæsonåbning kunne man godt frygte at en kamp som denne, ville gå hen og skuffe lidt. Men det gjorde den ikke, det var tæt og med højt tempo. Selvfølgelig var der nogle (LøBrån) som var lidt rustne, men det er der altid.

Kevin Love lignede en som ikke var helt klar i hovedet. Han havde mange småfejl, og havde "kun" 8 rebounds.

Det er spændende med Hoiberg, som nok er den diametrale modsætning af Coach Thibs. Han roterer meget, han kan lide at flytte bolden rundt og han går op i at udvikle de unge.
Spoiler
Vis
Ja det nok bedst ;)

Men ja, super lækkert med NBA igen!! Er i praktik det her semester, så kan ikke se det live i ligeså høj grad for tiden. Men skal snart operereres, og så der heldigvis masser af tid til bare ligge og stene NBA :D

Men hvilken måde at starte sæsonen på af Pau Gasol og hans last minute block på Lebron. Men det bliver rigtig spændende at se Bulls med Hoiberg og se om det offensive spil kommer til at gå udover det defensive som jo har været deres identitet i hele Thibs tid der.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

UncleBobbyB skrev:
Brombi skrev:Kører vi med spoilers igen? Jeg gør det lige for en sikkerheds skyld


CLE-CHI
Spoiler
Vis
FED kamp! Virkelig lækkert med NBA igen, og som sæsonåbning kunne man godt frygte at en kamp som denne, ville gå hen og skuffe lidt. Men det gjorde den ikke, det var tæt og med højt tempo. Selvfølgelig var der nogle (LøBrån) som var lidt rustne, men det er der altid.

Kevin Love lignede en som ikke var helt klar i hovedet. Han havde mange småfejl, og havde "kun" 8 rebounds.

Det er spændende med Hoiberg, som nok er den diametrale modsætning af Coach Thibs. Han roterer meget, han kan lide at flytte bolden rundt og han går op i at udvikle de unge.
Spoiler
Vis
Ja det nok bedst ;)

Men ja, super lækkert med NBA igen!! Er i praktik det her semester, så kan ikke se det live i ligeså høj grad for tiden. Men skal snart operereres, og så der heldigvis masser af tid til bare ligge og stene NBA :D

Men hvilken måde at starte sæsonen på af Pau Gasol og hans last minute block på Lebron. Men det bliver rigtig spændende at se Bulls med Hoiberg og se om det offensive spil kommer til at gå udover det defensive som jo har været deres identitet i hele Thibs tid der.
Spoiler
Vis
Nåede lige at se kampen imorges inden jeg skulle afsted. Fed, fed kamp. Følte egentlig at Bulls-sejren var ganske sikker, selv om det til tider var tæt. Det bliver spændende at følge denne nye version af Bulls!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

CLE@CHI:
Spoiler
Vis
Virkelig god kamp. Interessant at se hvor mange forskellige spillere Bulls fik involveret i deres offense. Mirotic ser virkelig skarp ud og kan blive endnu bedre i denne sæson. McDermott kan også blive et kæmpe aktiv, hvis nattens præstation var nogen indikator for hans niveau. Han er ikke nogen fantastisk spiller, men han er en fantastisk skytte og hvis først Hoiberg får ham i gang, kan han blive rigtig, rigtig god at sende fra bænken. Samme gælder E'Twaun Moore der spillede imponerende. Blandt de andre startere så Gasol virkelig rusten ud i offense, men 6 blocks taler for sig selv. Stærk defensiv præstation. Butler og Rose er ikke helt skarpe endnu, men stadig gode nok til at være blandt de allerbedste spillere i hele East. Snell så til gengæld virkelig solid ud.

Hos Cavs var LeBron vel nok den bedste, men han ligner ikke en der er i topform endnu. Det gør Love heller ikke, men selvom han startede rigtig skidt ender han jo med at spille en ganske fin kamp. 8 rebounds er måske ikke så meget, men det var stadig nok til at Cavs outreboundede Bulls. De to 3'ere sidst i kampen var også kæmpe store. Virkelig clutch. Mo Williams ser som sædvanlig stærk ud i offense. Han er en scorer. Det er det han er bedst til. Men hvis det her Cavs hold virkelig skal klikke, så synes jeg faktisk at Love skal involveres mere end han blev igår. Især når LeBron ikke er på banen.
NOP@GSW:
Spoiler
Vis
Wow, hvor er Warriors bare gode. Curry er så vanvittig og måden har starter kampen på er jo fantastisk. 40 point, 6 rebounds, 7 assists, 2 steals, 54% fra gulvet. Thompson så super rusten ud, selvom han skød ganske fint, for han smider så mange bolde væk i løbet af kampen. Festus Ezeli spillede til gengæld fremragende fra bænken. Og Bogut. Han er så god. Hvis Bogut spiller sådan her i hele sæsonen, så kommer Warriors til at vinde igen, for han er så svær at holde styr på. På 18 minutter scorer han 12 point (6/6 fra gulvet), henter 5 rebounds, laver 5 assists og blocker 2 skud. Det er så vanvittig en statline. Til gengæld var Barbosa forfærdeligt spillende. Ramte ingenting overhovedet og gav en del bolde væk.

Hos Pelicans scorede Kendrick Perkins fuldkommen uforståeligt 10 point på 5/5 shooting. Jeg ved ikke hvor det kom fra. Ish Smith var nok deres mest imponerende spiller. Virkelig hurtig og lille fyr, der virkelig sætter et højt tempo i offense. Cunningham spiller også en solid kampe. Anthony Davis skuffer til gengæld stort. 4/20, kun 6 rebounds, 5 turnovers og 4 fouls. Det er ikke godt nok, heller ikke selvom det var mod Warriors. Det kan Gentry ikke være tilfreds med, men Davis skal nok få lov til at gøre det godt igen.
I nat spiller Timberwolves. Weeeee.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

SAS@OKC (seriøst, hvis i ikke har set den så se den! Og hvis i ikke havde tænkt jer at se den, så se den!)
Spoiler
Vis
Fed fucking kamp. Det var Cleveland-Chicago, bare meget mere intenst, højere tempo, bedre defence.

Spurs ser virkelig gode ud, specielt defensivt. Der er nærmest ikke et eneste switch der slår dem ud, og når der så bliver scoret er ofte fordi det er flot individuelt. Derudover har de en vanvittig dybde på holdet nu. Jeg ved ikke om Kawhi Leonard bare havde en god aften, han havde i hvert fald career high i points, men var rimelig hot både offensivt og defensivt.

Jeg følte lidt at Spurs dominerede hele kampen, og alligevel vandt OKC. Det er lidt vildt at tænke på, at selvom Spurs spillede en perfekt kamp, med 11 steals og 9 blocks, og OKC havde 19 turnovers, og selvom Durant blev lukket fuldstændig ned, så vandt OKC alligevel. Kampen blev vel nok afgjort på FT's, hvor OKC scorede 21 ud af 22 (95%!), men derudover kan man også se en forskel fra de sidste par år, nemlig points in the paint. Hvis jeg ikke husker helt forkert, så scorede OKC 40 point in the paint, oftest hvor bolden enten er blevet flyttet rundt en del gange eller hvor Westbrook er eksploderet mod kurven. Det er som Barkley ville sige, ikke at være afhængig af jumpers.
Ser MIN@LAL nu

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Siden hvornår er Rubio seriøst blevet så god? :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

MIN@LAL:
Spoiler
Vis
Ricky. Rubio. Største performance til dato af Rubio, selvom der har været mange andre gode nætter. Men i nat tog han holdet på sine skuldre og bar dem. Han styrede offense ligeså godt som han plejer. Som altid giver han sine holdkammerater gode, åbne looks, deraf de 14 assists, men er samtidig god til at flytte bolden rundt og ikke holde for meget på den, deraf blot én turnover. Det der var anderledes i nat var selvfølgelig hans jumpshot. Jeg tror ikke mekanismen har ændret sig voldsomt meget i forhold til sidste sæson. Jeg tror bare at Ricky endelig er komfortabel med sit nye jumpshot og tror på det. Han var ikke i tvivl når han gik op og skød den. Han vidste at han ville sætte den. Dét er nyt og det kan gøre Rubio til en af de bedste PG's i hele ligaen, hvis han holder fast i det.

Towns var også ret fantastisk. Double-double i sin NBA-debut med 14 points og 12 rebounds. Det er virkelig stærkt. Wiggins så ikke så godt ud, men han har vist også lidt problemer med ryggen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster