Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

PuyolErGud skrev:
Belitime skrev:I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.
Altså bortset fra at han vinder pointtrøjen.
Nemlig ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:
PuyolErGud skrev:
Belitime skrev:I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.
Altså bortset fra at han vinder pointtrøjen.
Nemlig ;-)
Billede

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Er jeg den eneste der sidder og håber på, at Oleg køber Quintana til næste sæson? Contador virker som en træt mand.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:Er jeg den eneste der sidder og håber på, at Oleg køber Quintana til næste sæson? Contador virker som en træt mand.
Jeg har skrevet hvad jeg ønsker :D

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:
Jesni skrev:Er jeg den eneste der sidder og håber på, at Oleg køber Quintana til næste sæson? Contador virker som en træt mand.
Jeg har skrevet hvad jeg ønsker :D
Gerne for mig! Jeg tvivler dog på at de lige finder så mange penge til at starte med. Så forresten det interview med Oleg for nogle dage siden, hvor han spurgte hvorfor der ikke var danske sponsorer der ville sponsorere et dansk storhold, hvor han nævnte Mærsk, Lego, Novo etc. Det viser sig så, at Novo Nordisk faktisk har et kontinentalt hold. Desværre så er vi nok ikke fede nok i Europa til at de vil lave et Pro Tour hold :(

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Det kunne være fedt med Team LEGO-Novo..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Det kunne være fedt med Team LEGO-Novo..
Jeg kan allerede forestille mig den nye LEGO-serie med cykelhold. Episk.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber LEGO holder sig væk. Tænk på hvor skadeligt det ville være for deres image, hvis (eller måske rettere sagt når) deres helt store stjerne bliver knaldet for doping. Det er netop grunden til at cykelsporten er i forfald for så vidt angår store, stærke og stabile sponsorer. Der er stort set ingen der for alvor tør løbe risikoen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Jeg håber LEGO holder sig væk. Tænk på hvor skadeligt det ville være for deres image, hvis (eller måske rettere sagt når) deres helt store stjerne bliver knaldet for doping. Det er netop grunden til at cykelsporten er i forfald for så vidt angår store, stærke og stabile sponsorer. Der er stort set ingen der for alvor tør løbe risikoen.
Sker nok heller ikke grundet Europa ikke er deres kernemarked ligesom med Novo. Men det kunne være fedt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis den spurt havde været 10 meter længere, så havde Bryan Coquard taget den. Sagan savner et hold. Man kan bare ikke klare det alene i sådan en spurt der.

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Greipel har bare været et bæst i denne tour. Han lå jo langt nede ved indgangen til svinget. Sagan havde ikke flere kræfter. Ikke noget at sige til det.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Hvis den spurt havde været 10 meter længere, så havde Bryan Coquard taget den. Sagan savner et hold. Man kan bare ikke klare det alene i sådan en spurt der.
I dag var Sagan bare ikke god nok. Han sad jo faktisk for en gangs skyld i en fin position.

Tillykke til Froome. Jeg håber, hans sejre får lov til at stå. I det mindste for sportens skyld.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Storken skrev:
Belitime skrev:I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.
Rimelig vild spådom du kommer med der. Bookmakerne giver det kun 62% sandsynlighed, at Greipel eller Cavendish vinder...
:cool:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Hvis den spurt havde været 10 meter længere, så havde Bryan Coquard taget den. Sagan savner et hold. Man kan bare ikke klare det alene i sådan en spurt der.
I dag var Sagan bare ikke god nok. Han sad jo faktisk for en gangs skyld i en fin position.

Tillykke til Froome. Jeg håber, hans sejre får lov til at stå. I det mindste for sportens skyld.
Han sad i en fin position, ja. Men han havde også selv sørget for at komme i den position. Det koster mange kræfter, hvilket Rolf også nævnte et par kilometer inden. Selvom det var allersidste etape og alt var afgjort, fik Sagan alligevel stort set ingen hjælp, andet end et halvt minuts symbolsk føring fra Contador. Hvis Sagan ikke selv skulle bruge kræfter på at komme op i position som 3. forreste rytter, tror jeg at han havde været frisk nok til i det mindste at presse Greipel.

Han skulle eksempelvis ligge og bokse med Arnaud Démare, hvilket ryttere som Greipel og Cavendish sjældent skal, da de har hjælperyttere til at gøre det for dem - Renshaw er eksempelvis ret god til at bokse og tage slåskampene for Cavendish. Ikke at Cavendish og Greipel nødvendigvis skal have den hjælp, men det betyder trods alt at de ikke skal ligge og bruge unødvendige kræfter på de her slåskampe.

Hvis Tinkoff ikke giver Sagan et hold der rent faktisk hjælper ham til næste sæson, synes jeg virkelig at Sagan skulle se sig om efter en ny arbejdsgiver.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Belitime skrev:
Storken skrev:
Belitime skrev:I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.
Rimelig vild spådom du kommer med der. Bookmakerne giver det kun 62% sandsynlighed, at Greipel eller Cavendish vinder...
:cool:
Jeg tror, jeg vil gå igang med at komme med forudsigelser, som du forudsiger cykelløb.

1. Næste år bliver regnfuldt i England.
2. Ole Henriksen er glad i morgen.
3. Mourinho og Wenger vil i næste sæson være uenige i medierne.

Kæft jeg er god!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster