Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Kom så, GSW! Luk den i aften. Det kunne være så rart! Iggy er i hvert fald startet godt!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Spoiler
Vis
SÅDAN!

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Lækkert at GSW tog det hele! Cavs havde vundet det hele hvis de havde haft Love og Kyrie, LeBron er vanvittig. Jeg holder altid med ham som har Barca trøje på. Mr Big Dick Dray, Draymond Green!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuldkommen vanvittigt:
When Iguodala was in, LeBron shot 38% and the Cavs were -55. When he sat, LeBron shot 44% and the Cavs were +30

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Ja, Igoudala havde virkelig en vild serie og var fortjent finals mvp. Efter han kom i starting line-up, så så GSW sig ikke tilbage. Selvom det ville ha' været en helt anden serie, med Love og Kyrie.

Er der egentlig nogen, der ved hvordan spillerne får betalt deres løn? Altså hvis de fx tjener 15 mill. om året - hvordan de så får dem udbetalt? :D Det har altid undret mig haha.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

kl 19

Billede
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Der er snart draft, KAT på vej til MIN? Bliver interessant :)

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ohh shiiet, der går rygter om at Kevin Love valgt at opsige sin kontrakt med Cavs - muligvis for at få lønforhøjelse, men det kunne være fucking blæret hvis han tog tilbage til Minnesota! :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Bah, hvis han forlader Cavs så tror jeg sgu at han ryger til Lakers. Tror gerne han vil hjem til Californien igen og Lakers har jo altid været en drøm for ham. Så hvis han kan spille der næste sæson, så kan han endda også nå at opleve at spille med Kobe. Det tror jeg ville være stort for ham rent personligt.

Nå, men nu er der også snart draft! Glæder mig så meget til at se Towns med en Wolves-cap på! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Let's go. De trækker den godt nok meget..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Vanvittigt hold MIN har fået.. Hvis man tager KAT's attitude i betragtning, så burde han blive god!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fucking hell, hvor er det godt! En ting er at få Towns, som umiddelbart burde passe perfekt ind, men at Flip endda også får landet Tyus Jones - der egentlig af mange var spået til at være 18. pick eller deromkring - i et trade hvor man bare afgiver to second round picks, er jo simpelthen bare vanvittigt! Jones er super spændende, han er point guard - hvilket betyder at man nu permanent kan rykke LaVine over som shooting guard - og så er han selv Minnesota-dreng. Perfekt draft for Wolves!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Oklahoma fik Cameron Payne som #14 pick, og han er allerede spændende og snakker om sig selv i tredje person:

"There is no ceiling for Cameron Payne"
-Cameron Payne

:D hahaha

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Flip Saunders skulle være rigtig tæt på at hente Nemanja Bjelica til Minnesota! Power forward fra Fenerbahçe, som blev Euroleague MVP i år! Han skulle vist være fantastisk alsidig og han kan det hele, men han skulle især være dygtig til at løbe omstillingerne, hvilket jo passer meget godt, når man har en Rubio, en Wiggins, en LaVine og lige har hentet en Tyus Jones.

Hold kæft, hvor bliver Timberwolves bare stacked, hvis de rent faktisk får fat i Bjelica - men så skal de selvfølgelig også af med en eller to, så mon ikke det bliver farvel Anthony Bennett og Chase Budinger? Bennett kan forhåbentlig trades til et sent 1. round pick, mens Budinger nok kan trades for lidt cash considerations. Det er helt fint. Til gengæld vil jeg meget gerne se dem beholde Gary Neal og også gerne Robbie Hummel. Neal er en god breddespiller at have til både PG og SG, mens Hummel også en en god spiller at have, da han kan gå ind og dække af både på SF og PF.

Så står man med et roster der ser sådan her ud:

PG: Ricky Rubio (24), Tyus Jones (19)
SG: Kevin Martin (32), Zach LaVine (20), Gary Neal (30)
SF: Andrew Wiggins (20), Shabazz Muhammad (22), Robbie Hummel (26)
PF: Nemanja Bjelica (27), Adreian Payne (24), Kevin Garnett (39)
C: Karl-Anthony Towns (19), Gorgui Dieng (25), Nikola Pekovic (29)

Så er der faktisk plads til én mere, som jo så passende bare kunne være Lorenzo Brown, der er en ganske solid og crafty PG, der kan spille tredjeviolin efter Rubio og Jones. Kæft, jeg er hyped i forhold til næste sæson! Så meget talent på det roster der!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ja nu må vi så bare håbe at de kan forholde sig skadesfrie, og mere til. Western Conference er i forevejen vanvittig stacked, og jeg tænker at OKC nok kommer til at spille playoffs i den kommende sæson. Tror også Lakers har gode chancer for at komme i playoffs. Det betyder at MIN skal være endnu bedre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster