Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

forresten er der Cavs Spurs i aften! Den kommer på zulu!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Jeg skal pænt tidligt op i morgen, meeeeeeen skulle man alligevel se lidt... Det er alt for længe siden.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg skal først op kl 9, så jeg kan godt lige tåle lidt ;) Men jeg slukker nok hvis 1) Spurs bliver nakket fuldstændigt i løbet af første halvleg. 2) Pop vælger at spare nogle af de store, hvilket han godt kunne finde på fordi det for det første er en ude kamp og fordi det er længe siden de blev sparet, sidst var vist mod Houston som de tabte stort.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Brombi skrev:Det kommer vist ikke som nogen overraskelse at Jazz kan slå OKC. Thunder har jo nærmest hele deres starting lineup skadet :D
Ja det virkelig ærgerligt for dem - specielt fordi Western Conference er så stærk. Så selv når KD og RW kommer tilbage tror jeg det vil være svært for dem at nå en god placering.. Og hvis de når en placering under 4, kan det blive virkelig svært at nå NBA finals, fordi de stortset skal igennem alle de top seedede hold

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

UncleBobbyB skrev:
Brombi skrev:Det kommer vist ikke som nogen overraskelse at Jazz kan slå OKC. Thunder har jo nærmest hele deres starting lineup skadet :D
Ja det virkelig ærgerligt for dem - specielt fordi Western Conference er så stærk. Så selv når KD og RW kommer tilbage tror jeg det vil være svært for dem at nå en god placering.. Og hvis de når en placering under 4, kan det blive virkelig svært at nå NBA finals, fordi de stortset skal igennem alle de top seedede hold
ja... de skal bare tanke i år.. Apropos, er der nogen der ved hvordan draften ser ud næste år? Nogle gode kuld?

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Ja, jeg læste faktisk om den i går, kan lige prøve at finde dem..
Men de 3 spillere der er i top 3 lige nu er, Emmanuel Mudiay en PG og i stedet for at spille i College, spiller han i den kinesiske liga, hvor han er startet rigtigt godt. også er der Jahlil Okafor, en center der åbenbart skulle være et monster. Skip Bayless skrev det her på sin twitter om ham: Early feeling: Okafor will be better pro than Wiggins, Jabari, JRandle. But Embiiid has more upside. More explosive, competitive edge.
og den sidste er også en center, Karl-Anthony Towns..

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Her er linksne i øvrigt:


Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Okafor ser spændende ud. Generelt må der gerne komme flere af store gode spillere. Jeg læste på et tidspunkt at dagens nba spillere slet ikke ville kunne følge med i Jordans tid, fordi det var så fysisk præget. At der ikke fandtes kampe hvor man ikke slog sig. Omvendt har spillere aldrig skudt og ramt ligeså mange 3'ere som idag. Lidt nederen hvis du spørger mig. :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

I anledningen af nattens kamp er her lige nogle (nye) sjove reklamer fra nogle af Spurs spillerne :D

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


Og senest :D

phpBB [video]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Hvad er det med LeBron og alt det hjælp hans hold skal have?? Bare i 4th quarter har der været 2 kald som har skulle givet point til spurs og 2 fejlkald mod spurs som tydeligvis ikke var fejl, men som har resulteret i FT.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Haha hvor er du klam LeBron! Inden kampen blev kastet igang løb han rundt til samtlige Spurs spillere, prøvede at være overlegen og var smart, men så snart han taber er han bogstavligt talt den første som løber ud i omklædningsrummet, uden at sige tak til kampen.

FUCK hvor lækkert at se Spurs vinde, selvom meget går i mod dem. Spurs spiller ikke så godt, så at de kan slå LeBron med dommerhjælp er sgu lækkert.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Haha det så typisk LeBron!
Men ja, lækkert at stå op til en spurs sejr... og endnu lækre bliver det, når man ser at LeBron smed kampen væk, da han mistede bolden der til sidst.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Så JonasV. Hvis du skal se noget Bulls så skal du op kl 5.30. Chicago Bulls spiller mod Sacremento Kings kl 4.30 i nat. Jeg tror det bliver en meget svær kamp. Men hvis Bulls rammer dagen, og hvis Rose og Gasol er klar, så burde de godt kunne slå Kings.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Både Gasol og Rose er ude. Men tror stadig de vinder kampen og forbliver ubesejrede på udebane denne sæson, selvom Kings egentlig har været overraskende gode.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Så JonasV. Hvis du skal se noget Bulls så skal du op kl 5.30. Chicago Bulls spiller mod Sacremento Kings kl 4.30 i nat. Jeg tror det bliver en meget svær kamp. Men hvis Bulls rammer dagen, og hvis Rose og Gasol er klar, så burde de godt kunne slå Kings.
Tak for heads up, B!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster