FC Barcelona Femení

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Guardiola, Diabolito, soul_pitcher, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
tors mar 28, 2024 11:01 pm
Så er der bestilt billetter til CL semifinale mod Chelsea. Det bliver sjovt. I modsætning til hos herrerne er billetpriserne spiselige. Købte de absolut bedste billetter på stadion (på tribunen midt for) til EUR 34 pr. stk. (EUR 49 - medlemsrabat på EUR 15).
Nu overvejer jeg også at tage til Barcelona og se dem spille. Tjekker lige billetterne ;-)
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af FCBSOCI »

Håber at tredje gang er lykkens gang for Barca i Champions League. Har inden for de seneste uger set:

1. Barca blive slået ud i CL kvartfinale i rulleskøjtehockey
2. Barca tabe til PSG i kvartfinale

Om 11-12 timer er det så tid til semifinale i CL for kvinder mod Chelsea. Håber, at de i modsætning til sine mandlige kolleger går videre. Er spændt på hvor mange vi kommer på “bjerget” og på stemningen under kampen. Ser meget, meget sjældent kvinde fodbold, så er spændt på oplevelsen.

Visca el Barca!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

Vores damer har haft meget mere success end alle øvrige Barca sportsgrene tilsammen så jeg forventer en stor sejr.
Jeg tror også at der bliver udsolgt for hvis jeg husker rigtigt sidste år var der udsolgt på Camp Nou da de spillede CL semifinalen ;-)
God kamp culé 💪🏽
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

FCBSOCI skrev:
lør apr 20, 2024 2:10 am
Håber at tredje gang er lykkens gang for Barca i Champions League. Har inden for de seneste uger set:

1. Barca blive slået ud i CL kvartfinale i rulleskøjtehockey
2. Barca tabe til PSG i kvartfinale

Om 11-12 timer er det så tid til semifinale i CL for kvinder mod Chelsea. Håber, at de i modsætning til sine mandlige kolleger går videre. Er spændt på hvor mange vi kommer på “bjerget” og på stemningen under kampen. Ser meget, meget sjældent kvinde fodbold, så er spændt på oplevelsen.

Visca el Barca!
God fornøjelse!
Træls kamptidspunkt. Jeg skal ud ad døren lige inden kampstart, men så må jeg jo se den i aften, når jeg er hjemme igen. :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

Stadigvæk 0:0 :think: Er bange for at Chelsea scorer et typisk "madrid-kontramål".
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

Lopezzz skrev:
lør apr 20, 2024 2:11 pm
Stadigvæk 0:0 :think: Er bange for at Chelsea scorer et typisk "madrid-kontramål".
Jep, det skulle bare ske :devil:
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af FCBSOCI »

Fin stemning på et pænt besat stadion. Barca på bolden hele tiden, uden at skabe det store. Chelsea scorer selvfølgelig på den ene chance, de får.

Måske er jeg blevet Barcas ulykkesfugl. Inden for en uge har jeg set os ryge ud af Champions League i rulleskøjtehockey (kvartfinale), til PSG og nu er vi bagud i semi for kvinderne.
Det tegner ikke så godt.

Visca el Barca!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
lør apr 20, 2024 2:23 pm
Fin stemning på et pænt besat stadion. Barca på bolden hele tiden, uden at skabe det store. Chelsea scorer selvfølgelig på den ene chance, de får.

Måske er jeg blevet Barcas ulykkesfugl. Inden for en uge har jeg set os ryge ud af Champions League i rulleskøjtehockey (kvartfinale), til PSG og nu er vi bagud i semi for kvinderne.
Det tegner ikke så godt.

Visca el Barca!
Montjuic har været helvede for os i denne sæson. Her har vi oplevet de største nedture i klubbens historie.
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af FCBSOCI »

Grundet Chelseas (tidligere) ejerforhold og historikken mellem Barca og Chelsea, er klubben, sammen med PSG, de to klubber jeg bryder mig mindst om (nogle vil nok sige hader mest).

Det Chelsea kvinder netop har leveret må være selve definitionen på anti-fodbold. Nøj for et klamt hold. De trak tiden fra første sekund (brugte uendelig lang tid på indkast, frispark, målspark), uden dommeren greb ind. Og i anden halvleg lå de konstant ned og simulerede skadet. Og jeg mener konstant. Det var fuldstændig umuligt for Barca at få rytme i spillet. Hver gang der var optræk til at Barca for alvor kunne lægge tryk på, så fik en Chelsea spiller “desværre” en skade og måtte smide sig på grønsværen.

Chelseas taktik var i øvrigt at stå 11 kvinder bag bolden i 90 minutter, og så bare losse lange bolde frem af banen. Desværre virkede taktikken. Jeg håber, at Barca giver dem i røvfuld i returkampen.

Fantastisk uge live på stadion og Palau Blaugrana. Barca slået ud af PSG, rulleskøjte holdet slået ud i CL kvartfinale, og Barcas kvinder med nederlag i det første semifinale opgør. Nedtur. Bare nedtur.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
lør apr 20, 2024 5:02 pm
Grundet Chelseas (tidligere) ejerforhold og historikken mellem Barca og Chelsea, er klubben, sammen med PSG, de to klubber jeg bryder mig mindst om (nogle vil nok sige hader mest).

Det Chelsea kvinder netop har leveret må være selve definitionen på anti-fodbold. Nøj for et klamt hold. De trak tiden fra første sekund (brugte uendelig lang tid på indkast, frispark, målspark), uden dommeren greb ind. Og i anden halvleg lå de konstant ned og simulerede skadet. Og jeg mener konstant. Det var fuldstændig umuligt for Barca at få rytme i spillet. Hver gang der var optræk til at Barca for alvor kunne lægge tryk på, så fik en Chelsea spiller “desværre” en skade og måtte smide sig på grønsværen.

Chelseas taktik var i øvrigt at stå 11 kvinder bag bolden i 90 minutter, og så bare losse lange bolde frem af banen. Desværre virkede taktikken. Jeg håber, at Barca giver dem i røvfuld i returkampen.

Fantastisk uge live på stadion og Palau Blaugrana. Barca slået ud af PSG, rulleskøjte holdet slået ud i CL kvartfinale, og Barcas kvinder med nederlag i det første semifinale opgør. Nedtur. Bare nedtur.
Vi laver en remontada i morgen på Bernabeu og så bliver alt godt igen :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

Så er man hjemme og har hele dagen for mig selv og Barca Girls spiller om en halv time.
Det er op af bakke efter overraskende nederlag i første kamp.
Jeg håber at de er 100% klar.

MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1919
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 200 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Filten »

0-1 til Barca.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

Vi har haft nogle god chancer men vi sejler også til tider. Der mangler mere ro på bolden. Chelsea er fysisk stærke og stædige. Vi har brug for endnu et mål.
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1919
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 200 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
lør apr 27, 2024 7:27 pm
Vi har haft nogle god chancer men vi sejler også til tider. Der mangler mere ro på bolden. Chelsea er fysisk stærke og stædige. Vi har brug for endnu et mål.
Rødt til Chelsea
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
lør apr 27, 2024 7:49 pm
Lopezzz skrev:
lør apr 27, 2024 7:27 pm
Vi har haft nogle god chancer men vi sejler også til tider. Der mangler mere ro på bolden. Chelsea er fysisk stærke og stædige. Vi har brug for endnu et mål.
Rødt til Chelsea
Ja man, nu har vi chancen
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster