FC Barcelona Håndbold

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Guardiola, Diabolito, soul_pitcher, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

FC Barcelona Håndbold

Indlæg af Lopezzz »

tråd for håndboldklubben Fc Barcelona

http://www.asobal.es/

Vi må holde med dem ligesom vi holder med fodboldklubben 8)
Senest rettet af Lopezzz søn feb 14, 2021 2:27 pm, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona håndbold

Indlæg af Lopezzz »

Fc Barcelona Borges vandt Copa del Rey i søndags mod Ciudad Real 29:26. Læs mere på www.fcbarcelona.cat
Det er superfedt :P
Vi er også nummer 2 i Asobal ligaen med 10 kampe tilbage.... http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... sobal.html
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
Vi må holde med dem ligesom vi holder med fodboldklubben 8)
Nej da. Nyder kun at se Fodboldholdet spille, alt andet er luft for mig. Jeg er ikke fan at Barcelonas sports instution men af fodboldholdet. Men i og med at der er fire danskere dernede, og flere af dem er landsholdsaktuelle så er resultaterne noget man ligger mærke til, lige indtil de smutter.

GOG er vilde til håndbold, eller var de ihvertfald engang... !
Allez...

Toure

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Toure »

Jeg holder ikke kun af fodboldklubben FC Barcelona, men af hele sportsinstitutionen. Jeg synes at det er meget vigtigt at heppe på dem, og ikke kun fodboldholdet. Faktum er at Barca er mere end fodbold, så selvom jeg ikke er vild med kørestolshockey - så hepper jeg da alligevel på dem :D

Men det var da rigtig godt at Barca Borges vandt Handból Copa del Rey. Med spillere som Kasper Hvidt, Nødde, Mikkel Hansen og Joachim Boldsen er de virkeligt et underholdende hold, og danskerne gør det bare endnu bedre.

¡Més que un club!

XaviHernandez

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af XaviHernandez »

Holder med fodboldholdet og basketholdet...

lgbarca9

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af lgbarca9 »

emo skrev:
Lopezzz skrev:
Vi må holde med dem ligesom vi holder med fodboldklubben 8)
Nej da. Nyder kun at se Fodboldholdet spille, alt andet er luft for mig. Jeg er ikke fan at Barcelonas sports instution men af fodboldholdet. Men i og med at der er fire danskere dernede, og flere af dem er landsholdsaktuelle så er resultaterne noget man ligger mærke til, lige indtil de smutter.

GOG er vilde til håndbold, eller var de ihvertfald engang... !
Det var vist engang...Kan kun være helt uening i din betragtning om at kun være fan af fodboldholdet. For mig og nok for dem jeg vil kalde ægte cules eller socios om man vil er at man er betaget af hele klubben og institutionen. Derfor blev jeg også medlem af klubben selvom det koster mange penge, så går tingene altså til nogle gode og indholdsrige ting OGSÅ uden om fodbolden. Men selvfølgelig skal der være plads til alle, også selvom de enten er medløbere (mindre godt, nogen vil sige halv skidt) eller folk som kun holder af fodbold (ok).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Lopezzz skrev:
Vi må holde med dem ligesom vi holder med fodboldklubben 8)
Nej da. Nyder kun at se Fodboldholdet spille, alt andet er luft for mig. Jeg er ikke fan at Barcelonas sports instution men af fodboldholdet. Men i og med at der er fire danskere dernede, og flere af dem er landsholdsaktuelle så er resultaterne noget man ligger mærke til, lige indtil de smutter.

GOG er vilde til håndbold, eller var de ihvertfald engang... !
Det er da en lidt naiv holdning.. Hvis nu Barca spillede mod RM i Basket, Håndbold, rullehockey osv så havde du holdt med barca.. du ville blive sur hvis RM scorede og blive glad når Barca scorede.. Dermed ikke sagt at du VILLE se basket, håndbold, rullehockey osv.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af emo »

Jeg ville da slet ikke have nogle følelser med i håndbold eller basket eller kørestolshockey eller floorball eller hvad fanden alle de sportsgrene hedder der er under instutionen for jeg ville ikke se dem. Jeg ser kun håndbold når DK spiller og evt hvis GOG er i nogle vilde kampe i Europa. Basket og alt det andet bras interesserer mig ikke.

Grunden til jeg ikke er medlem af Barcelona er at jeg ikke støtte op omkring institutionen, jeg er blot fan af fodboldholdet, har altid været og vil altid være. Syntes at sport er gået hen og blivet alt for kapitalistisk og det bryder jeg mig ikke om, for mig er følelsen og passionen omkring og for fodboldholdet det vigtigste.

En ægte cules eller socios, går udfra at definitionen for det er at man er medlem, det jeg tror at lgbarca9 skriver, gør dem ikke større, bedre, mere pasionerede eller på andre måde mere overlegne end andre FC Barcelona fans. Netop det at du betaler for mere end blot fodbolden er imo et politisk, kapitalistisk uhumant træk, fra Barcelonas side.

Men det skal denne tråd ikke handle om. Ville bare lige skrive at fordi man er fan af fodbolden gør det ikke nødvændigvis en til fan af de andre hold. En kamp mellem GOG og Barcalona ville jeg altid holde med GOG.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:En kamp mellem GOG og Barcalona ville jeg altid holde med GOG.
ikke mig.....jeg holder med "BARCELONA" uanset om de spiller mod Denmark eller hvem som helst.
Selvfølgelig er fodbold mest attraktiv sport for mig men synes også at basketbold og håndbold er
meget spændende fordi der er vi også blandt de bedste hold i europa :wink:
MDCCCXCIX

Rivaldo10

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvis man er Socio (som jeg er det), ser jeg ingen grundt til, IKKE at bakke op om sportinstitutionen og alt hvad der hører med det, dvs. basket -og håndboldholdet mm.

At vi så er verdens mest vindende sportstinstitution gør det skam heller ikke være. Ikke mangler sportinstittutioner, hvis nogen overhovedet, har så godt et fodbold, basket og håndboldhold.

Rivaldo10

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Rivaldo10 »

Kan det passe, at vores baskethold lige har tabt til den største konkurrent TAU?

De mødes dog i EHF-Cuppen på torsdag, hvor vi forhåbentlig får revanche. Navarro skal i gang!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Lopezzz »

FC. Barcelona skrev:Kan det passe, at vores baskethold lige har tabt til den største konkurrent TAU?

De mødes dog i EHF-Cuppen på torsdag, hvor vi forhåbentlig får revanche. Navarro skal i gang!
Her er tråd til baskethold: http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... f=7&t=3206

Og vi har ikke tabt, vi spiller første kamp mod TAU på tirsdag (Euroleague) :wink:
Vi har tabt mod dem i Spansk Cup
MDCCCXCIX

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Blach »

Vi er to point (=en sejr) efter første-pladsen! :) :P
Og der er syv kampe tilbage! :P

Nogen der ved om nogle af Barca-danskerne har spillet på det sidste? :)
Specielt Mikkel Hansen? :)
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Lopezzz »

Spansk League table - 5 kampe tilbage (9.maj. mod Ciudad Puta)
Position Teams Pts
1 BM Ciudad Real 46
2 FC Barcelona Borges 44
3 Pevafersa Valladolid 38
4 Reale Ademar León 36
5 Portland San Antonio 34

Også her kæmper vi om første pladsen
MDCCCXCIX

Rivaldo10

Re: FC Barcelona Borges

Indlæg af Rivaldo10 »

Bare så du ved det Lopez, så har Ciudad Real intet med franco madrid at gøre. :D

De har overhovedet ikke noget håndboldhold. :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster