FC Barcelona Basketball

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Guardiola, Diabolito, soul_pitcher, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Storken »

Culé skrev:Der er lige nu El Clásico hjemme i Palau i Euroleague. 41-41 ved pausen. Er leveringsdygtig i stream hvis det har interesse. Der er prominent besøg i øvrigt :glad:
Picture: Alves and Neymar attend Barcelona-Real Madrid basketball game tonight #fcblive [via @euroligaplus]
Billede
Alves behov for briller forklarer hans mange indlæg. Jeg har tit undret mig over, hvad han helt præcist sigtede efter i feltet. Det er ikke sikkert, at han selv vidste hvad han sigtede efter.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af emo »

Ja, siger hans antal assists alt om... ;-)
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Igen blev vi udspillet af "los puta madrid blancos hvide svin".
De sidste 4 år har de været et skridt foran os. Det er så irriterende at jeg er ved at kaste op hver gang vi møder dem.
Er der overhoved intet at gøre for at stoppe dem??
Deres held er evig og her kan vi ikke ændre på noget. De kan score fra hvilken som helst afstand med lukkede øjne.
Jeg tænkte på at bruge magt. F.eks ligesom i MMA så vi smadrer deres klamme skægfjæs. Det kunne være sjovt :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ydmygelse på egen bane :thumbdown:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Efter 2 x forlænget spilletid lykkedes det os at vinde hjemme over CSKA.
Vigtig vigtig sejr som holder os i live i Euroleague.
Næste kamp, efter min mening bliver større end NBA finalen :razz:
Billede

Vi kan sende dem ud af turneringen hvis vi slår dem :cool:
Tjek tabellen. Den ser uhyggelig lige nu.
Billede
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Er netop kommet hjem fra Barca - CSKA Moskva. Næsten udsolgt og vanvittig kamp. Mirakuløst fik Barca uafgjort i ordinær spilletid. Med mindre end 5 sekunder tilbage af forlænget var vi bagud med 98 - 95, men vandt 100 -98. Helt forrykt. Så gik vi tilskuere fuldstændigt amok. Har forlængst købt billet til Barca - Real Madrid, som spiller i næste uge. Glæder mig, selvom jeg glæder mig endnu mere til Barca - Arsenal.
Interesserer mig egentligt ikke særligt for basket, men den her kamp mod CSKA var bare fed...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Der er meget meget bedre stemning og atmosfære i Palau Blaugrana når der spilles store kampe end det er på Camp Nou. Anbefaler alle at opleve det bare en gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dejligt at du skal se Classico på næste fredag. Jeg er slet ikke jaloux :devil:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Jeg skal ind og se dem mod ICL Manresa, det blir min første live Basket kamp. Nu det ik fordi jeg regner med der blir Classico stemning, men hvordan er den normale stemning derinde?.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Barcaholic skrev:Jeg skal ind og se dem mod ICL Manresa, det blir min første live Basket kamp. Nu det ik fordi jeg regner med der blir Classico stemning, men hvordan er den normale stemning derinde?.
Den er som regel ret god. Meget bedre end Håndbold fx. hvis du har været inde at se det. Jeg var inde at se en kamp mod Panathinaikos, og der var stemningen rigtig god!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

PuyolErGud skrev:
Barcaholic skrev:Jeg skal ind og se dem mod ICL Manresa, det blir min første live Basket kamp. Nu det ik fordi jeg regner med der blir Classico stemning, men hvordan er den normale stemning derinde?.
Den er som regel ret god. Meget bedre end Håndbold fx. hvis du har været inde at se det. Jeg var inde at se en kamp mod Panathinaikos, og der var stemningen rigtig god!
Stemningen er fantastisk. I går var den helt utrolig. Når eksempelvis CSKA havde straffekast, var der en hujen af den anden verden og under hel kampen blev der klappet, sunget og spillet på trummer. Har efterhånden set en del kampe med Barca i Palau Blaugrana i håndbold, futsal, rulleskøjte hockey og basketball. Til basket er stemningen uden tvivl bedst. Det bliver sjovt mod Real Madrid. Det er også en kamp, der er ret afgørende for, hvem der går vider i Euroleague.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

FCBSOCI skrev:
PuyolErGud skrev:
Barcaholic skrev:Jeg skal ind og se dem mod ICL Manresa, det blir min første live Basket kamp. Nu det ik fordi jeg regner med der blir Classico stemning, men hvordan er den normale stemning derinde?.
Den er som regel ret god. Meget bedre end Håndbold fx. hvis du har været inde at se det. Jeg var inde at se en kamp mod Panathinaikos, og der var stemningen rigtig god!
Stemningen er fantastisk. I går var den helt utrolig. Når eksempelvis CSKA havde straffekast, var der en hujen af den anden verden og under hel kampen blev der klappet, sunget og spillet på trummer. Har efterhånden set en del kampe med Barca i Palau Blaugrana i håndbold, futsal, rulleskøjte hockey og basketball. Til basket er stemningen uden tvivl bedst. Det bliver sjovt mod Real Madrid. Det er også en kamp, der er ret afgørende for, hvem der går vider i Euroleague.
Helt sikkert, tak for svar.
Dejligt at høre at det er Bakset der er mest gang i, når nu det er det der spilles i den weekend jeg er der.. :glad:
Jeg har desværre aldrig selv været inde og se andet end fodbold i Barcelona, og det selvom jeg har været der 5-6 gange. :oops:

Jeg sad og Youtubede lidt og fandt dette sammendrag fra den kam du så FCBSOCI, stemningen lyder helt i top :thumbup:
phpBB [video]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ham Justin er sindssyg god når det gælder og det er ikke første gang at han afgøre en kamp.
Her slår han bazzer og vi vinder over puta i madrid :cool:
phpBB [video]
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

@Barcaholic
Næste gang du kommer til Barcelona skal du unde dig selv at tage i Palau Blaugrana. Du vil blive overrasket over stemningen uanset sportsgren; selvom der som sagt er mest lir på, når det er basket. Jeg ved ikke om du er medlem, for så er det gratis at se håndbold, futsal, rulleskøjtehockey, Barca B (fodbold) mv. Det benytter jeg mig flittigt af :glad: .
Billetter til basket er desværre ret dyre. Jeg har så valgt at spare lidt ved at spise en rugbrødsmad en aften eller to, her i Barcelona, frem for at tage ud at spise. Fornemmer også at vægten ikke tager skade af, at maven får en lille pause :cool: .

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster