FC Barcelona Basketball

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Guardiola, Diabolito, soul_pitcher, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vild, vild, vild kamp mod Real Madrid. Vi er foran med 39-16 (23 point!), kommer bagud med 6 i sidste quarter, men vinder med 7. Fuldstændig sindsyg som i SINDSYG stemning. Kunne vi ikke bare få lidt af den stemning på Camp Nou. Der var tavst som på en Kirkegaard i går mod Arsenal.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Skal ind og se liga kampen mod Manresa den 3. De er ret dårlige. Altså Manresa. Så jeg ved ikke lige hvad jeg skal forvente i forhold til stemningen? Plejer der også at være god stemning til liga kampene, eller er det kun når der er Euroleague?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Skal ind og se liga kampen mod Manresa den 3. De er ret dårlige. Altså Manresa. Så jeg ved ikke lige hvad jeg skal forvente i forhold til stemningen? Plejer der også at være god stemning til liga kampene, eller er det kun når der er Euroleague?
Hvis du hører "madridista qui no boti!" så må det være god stemning :) Ellers plejer det at være mere stille i de ikke store kampe men der er altid hardcore fans i Palau så du bliver ikke skuffet.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:Vild, vild, vild kamp mod Real Madrid. Vi er foran med 39-16 (23 point!), kommer bagud med 6 i sidste quarter, men vinder med 7. Fuldstændig sindsyg som i SINDSYG stemning. Kunne vi ikke bare få lidt af den stemning på Camp Nou. Der var tavst som på en Kirkegaard i går mod Arsenal.
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stemn ... p-nou.html
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:Skal ind og se liga kampen mod Manresa den 3. De er ret dårlige. Altså Manresa. Så jeg ved ikke lige hvad jeg skal forvente i forhold til stemningen? Plejer der også at være god stemning til liga kampene, eller er det kun når der er Euroleague?
Hvis du hører "madridista qui no boti!" så må det være god stemning :) Ellers plejer det at være mere stille i de ikke store kampe men der er altid hardcore fans i Palau så du bliver ikke skuffet.
Enig, der er generelt god stemning med en gruppe hardcore fans, der altid kommer til kampene. Du bliver bestemt ikke skuffet. Men naturligvis får stemningen et ekstra løft mod Real Madrid (det er jo el Classico) eller som sidste fredag, når det er en afgørende kamp i Euroleague. Synes stemningen mod CSKA var på niveau med kampen mod Real Madrid, men det skyldes måske også, at det var en vanvittig spændende kamp og en sindsyg afslutning (Barca bagud 98-95 med 4 sekunder igen, men Barca vandt 100-98).

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Så er billetterne i hus til El Clasico d 24. april :smile: Glæder mig som en lille baby :))
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:Så er billetterne i hus til El Clasico d 24. april :smile: Glæder mig som en lille baby :))
Du kan roligt glæde dig. Det bliver vildt. Vi har slået Real Madrid tre gange i streg. To gange i Euro League.
Rigtig god fornøjelse...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Tnx bro' og i lige måde ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hold da op en god Euroleague kamp vi har leveret i aften. Vi var utrolig effektive fra alle positioner. Specielt Navarro og Satoranski viste deres flotte skills. Vi har udlignet nu til 1:1 og næste 2 kampe spilles i Barcelona. Vi er meget tæt på Final 4
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:Hold da op en god Euroleague kamp vi har leveret i aften. Vi var utrolig effektive fra alle positioner. Specielt Navarro og Satoranski viste deres flotte skills. Vi har udlignet nu til 1:1 og næste 2 kampe spilles i Barcelona. Vi er meget tæt på Final 4
Ja, det ser fornuftigt ud. Dejligt vi kan i basket, når nu det glipper i fodbold. Går det helt galt - også i basket - kan vi se håndbold. Her har Barca 23 sejre i 23 kampe i ligaen. Men helt ærligt, det er lidt dødssygt at se håndbold, når det hver gang bare er et spørgsmål om vi vinder med 10 eller 15 mål.
Lopezzz, skal du ind og se de næste Euroleague kampe, for så er jeg godt nok lidt misundelig :cool: ?

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Øv, vi tabte til Real Madrid og kom lige nøjagtigt ikke med i Final 4 i Euroleague.

Nu må vi bare vinde La Liga og Copa del Rey i fodbold. Det er trods alt MEGET vigtigere.

!Visca el Barca!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Regal Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Lidt dejlige nyheder fra Barcelona, selvom fodbold sæsonen er overstået. Der spilles lige nu finale i den spanske Liga, og til aften vandt Barcelona 100-99 over Real Madrid. Det afgørende skud blev sat nærmest på sekundet kampen sluttede. Vild afslutning, og fedt med en god start.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

PuyolErGud skrev:Lidt dejlige nyheder fra Barcelona, selvom fodbold sæsonen er overstået. Der spilles lige nu finale i den spanske Liga, og til aften vandt Barcelona 100-99 over Real Madrid. Det afgørende skud blev sat nærmest på sekundet kampen sluttede. Vild afslutning, og fedt med en god start.
Jeg så hver eneste sekund af det :glad:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Regal Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

.....men i dag er det desværre en helt anden kamp. Vi er på røven.
Lige nu ser det meget skidt ud men det kan ændre sig hvis vi stopper Pirlo aka Lull.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Lassa

Indlæg af Lopezzz »

Det er gået ned af bakken siden Xavi Pascal har forladt os. Intet fungerer mere og vi vinder meget sjældent.
I går skulle vi vinde på hjemmebanen mod Valencia for at komme i CDR finalen og alt var godt efter første halvleg hvor vi førte med 9 point.
I tredje kvarter var vi helt væk og tabte 30 : 13 som også var nok til at afgøre kampen.

I Euroleague ligner vi et amatør hold og taber kampe på stribe. Der er kun 8 kampe tilbage og vi er langt væk fra playoff stregen. Vi skal vinde mindst 5 kampe for at have lille håb om at komme i playoff.
Jeg tror ikke på at det lykkes sådan som vi spiller lige nu.

Det er meget trist at være vidne til en træls tid som har indhentet os, både i basketball og i fodbold. Vi kan kun overvinde det her hvis vi står sammen og aldrig giver op.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster