Jep, det rimer skide godt :-)PuyolErGud skrev: ↑lør maj 23, 2026 8:03 pmParaleollo es muy bueno måske!
FC Barcelona Femení
Redaktører: Diabolito, soul_pitcher, Guardiola, Wennerberg
- PeterPedal
- Indlæg: 1460
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: FC Barcelona Femení
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: FC Barcelona Femení
Har lige set højdepunkter. Håber vi har de her kvinder talenter de næste 10 år. Ingen kan stoppe dem.
MDCCCXCIX
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11262
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1847 gange
- Blevet takket: 1213 gange
-
Hristo
- Indlæg: 1110
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 455 gange
Re: FC Barcelona Femení
Det er virkelig øv, ja! Har været snak om at lønnen skilte dem ad. Selvfølgelig skal man ikke køre lønnen højere op end det giver mening, men hvis man skal have kvindefodbolden til at vokse, bør man også være villige til at investere i det. Håber ikke ledelsen har opført sig idiotisk. Ville jo ikke være være første gang i Barcas historie
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
Re: FC Barcelona Femení
Alexias sidste Barca kamp lige nu mod Sociedad.
Kan ses her (kræver spansk IP):
https://www.3cat.cat/3cat/directes/oca1/
*sidste hjemmekamp
Kan ses her (kræver spansk IP):
https://www.3cat.cat/3cat/directes/oca1/
*sidste hjemmekamp
Giv mig min sko tilbage, røv!
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
Re: FC Barcelona Femení
2-1 sejr, men spillet blev klart overskygget af nogle meget markante profiler, der sagde farvel til hjemmepublikummet.
Først var det Ona Batlle, der var blev klappet fra banen, lidt efter Mapi Leon og til sidst Alexia.
Formentlig også sidste hjemmekamp for Marta Torrejon, der har kontraktudløb 30/6.
Først var det Ona Batlle, der var blev klappet fra banen, lidt efter Mapi Leon og til sidst Alexia.
Formentlig også sidste hjemmekamp for Marta Torrejon, der har kontraktudløb 30/6.
Giv mig min sko tilbage, røv!
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster
