FC Barcelona Femení

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Diabolito, soul_pitcher, Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1460
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af PeterPedal »

PuyolErGud skrev:
lør maj 23, 2026 8:03 pm
PeterPedal skrev:
lør maj 23, 2026 7:54 pm
PuyolErGud skrev:
lør maj 23, 2026 7:34 pm
Pajor es mejor. Det klinger godt!
kan du også en med Paraluello ?
Paraleollo es muy bueno måske!
Jep, det rimer skide godt :-)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kæft en konge sejr af kvinderne!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

Har lige set højdepunkter. Håber vi har de her kvinder talenter de næste 10 år. Ingen kan stoppe dem.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1847 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
tirs maj 26, 2026 8:05 pm
Øv :|

Hristo
Indlæg: 1110
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 455 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
tirs maj 26, 2026 9:21 pm
kklaus skrev:
tirs maj 26, 2026 8:05 pm
Øv :|
Det er virkelig øv, ja! Har været snak om at lønnen skilte dem ad. Selvfølgelig skal man ikke køre lønnen højere op end det giver mening, men hvis man skal have kvindefodbolden til at vokse, bør man også være villige til at investere i det. Håber ikke ledelsen har opført sig idiotisk. Ville jo ikke være være første gang i Barcas historie :sad:

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

Lidt er det da blevet til:

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

Alexias sidste Barca kamp lige nu mod Sociedad.
Kan ses her (kræver spansk IP):
https://www.3cat.cat/3cat/directes/oca1/

*sidste hjemmekamp
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

2-1 sejr, men spillet blev klart overskygget af nogle meget markante profiler, der sagde farvel til hjemmepublikummet.
Først var det Ona Batlle, der var blev klappet fra banen, lidt efter Mapi Leon og til sidst Alexia.
Formentlig også sidste hjemmekamp for Marta Torrejon, der har kontraktudløb 30/6.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster