Michael Laudrup

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af JonasV »

Yikes...lad det forblive et rygte, tak.

Billede

LAUDRUP, MOU’S SUBSTITUTE

Florentino has him on his mind to be the substitute just in case he is forced to fire Mourinho instantly

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Brombi »

Laudrup projektet i Swansea ser rigtig godt ud, jeg håber ikke han dropper det. Endelig har han fundet et godt sted siden Getafe, nu skal han ikke droppe det til fordel for et af verdens hårdeste arbejdssteder.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af JonasV »

Enig. Der er en anseelig chance for at et trænerjob i Madrid kunne være et selvmål af dimensioner. Det håber jeg naturligvis det ville være.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Bager »

Jeg tror ikke Laudrup er typen, der smider tøjlerne midt i en sæson. Ingen af hans udtalelser taler heller ikke den retning. Dog skal man ikke afvise, at han til sommer, såfremt Madrid spørger efter ham, vil pakke kufferten og tage til Spanien. Jeg tror ikke han har travt, men det er måske én gang i livet Laudrup får chancen. Man kan så overveje hvilke gigantiske ændringer det giver hos Real Madrid.
Visca el Barca

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Quaresma »

Mon ikke Laudrup ville foretrække Barça fremfor Madrid?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:Mon ikke Laudrup ville foretrække Barça fremfor Madrid?
Ved ikke om det er rigtigt. Tror ærlig talt ikke at han foretrækker det ene hold frem for det andet.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:
Quaresma skrev:Mon ikke Laudrup ville foretrække Barça fremfor Madrid?
Ved ikke om det er rigtigt. Tror ærlig talt ikke at han foretrækker det ene hold frem for det andet.
Svært at sige. Hans kærlighed stikker nok dybere ifht Barca, men RM hjalp ham i en svær tid og det vil han altid respektere dem for.

Min fornemmelse siger mig at hvis han vælger RM (hvilket jeg tror at han gør hvis han får chancen, da udsigten for at blive det for Barca forhåbentlig er lang) så udspiller han sin muligheden for at blive træner hos Barca. Det omvendte ville nok ikke gøre sig gældende på samme måde.

Det gælder nok ikke generelt, men møntet på Laudrup og hans historie.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Brombi »

Faktum er at vi ikke kan vide det, fordi han for det første ikke han udtalt sig om noget andet trænerjob, og for det andet fordi han har været god til at holde hemmeligt, hvilket klub han har det bedste forhold til.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Visca El Barca »




UUUUUHHHH minder, gode minder! En af de mest elegante fodboldspillere nogensinde, i min optik mere elegant end Ini.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:


UUUUUHHHH minder, gode minder! En af de mest elegante fodboldspillere nogensinde, i min optik mere elegant end Ini.
Enig, Laudrup var og er unik. Iniesta er en levende legende, men er endnu ikke nået op på Laudrups ypperlige niveau som gjorde ham unik. Hvis han var Spansk-katalaner eller fra en anden stor nation, så ville han have fået meget mere respekt som aktiv fodboldspiller og ikke blive tilsidesat som han blev det hos Barca til sidst, bare min fornemmelse.

Hvis Tito/Roura konstellationen viser sig at være uholdbar (det håber og tror jeg nu ikke), så vil Laudrup være en fin træner for Barca. Træningen ville få helt nye dimensioner hvis Laudrup trænede med Barcaspillerne, mon de ville knytte et helt specielt bånd? ;-)

Jeg håber derfor aldrig han kommer til RM, for så har han udspillet sin chance for nogensinde at komme til Barca.

Nyd lige denne video (og ignorer de ulækre hvide merengues trøjer ;-) ):
[youtube]9zUsCZvol-I[/youtube]

Nogle af hans afleveringer er så grotesk gode, har aldrig set Iniesta lave dem på helt samme niveau, selvom sidstenævnte flere gange i denne sæson har fået mig til at tabe kæben. Messi kan lave nogle helt vanvittige ting med sin venstrepote og kunne lære et et par tricks af Senior Laudrup.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Jamial »

rummenigge skrev:
Visca El Barca skrev:


UUUUUHHHH minder, gode minder! En af de mest elegante fodboldspillere nogensinde, i min optik mere elegant end Ini.
Enig, Laudrup var og er unik. Iniesta er en levende legende, men er endnu ikke nået op på Laudrups ypperlige niveau som gjorde ham unik. Hvis han var Spansk-katalaner eller fra en anden stor nation, så ville han have fået meget mere respekt som aktiv fodboldspiller og ikke blive tilsidesat som han blev det hos Barca til sidst, bare min fornemmelse.

Hvis Tito/Roura konstellationen viser sig at være uholdbar (det håber og tror jeg nu ikke), så vil Laudrup være en fin træner for Barca. Træningen ville få helt nye dimensioner hvis Laudrup trænede med Barcaspillerne, mon de ville knytte et helt specielt bånd? ;-)

Jeg håber derfor aldrig han kommer til RM, for så har han udspillet sin chance for nogensinde at komme til Barca.

Nyd lige denne video (og ignorer de ulækre hvide merengues trøjer ;-) ):
[youtube]9zUsCZvol-I[/youtube]

Nogle af hans afleveringer er så grotesk gode, har aldrig set Iniesta lave dem på helt samme niveau, selvom sidstenævnte flere gange i denne sæson har fået mig til at tabe kæben. Messi kan lave nogle helt vanvittige ting med sin venstrepote og kunne lære et et par tricks af Senior Laudrup.
Kan man andet end savne ham? :( - Fantastisk spiller.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af rummenigge »

Jamial skrev:
rummenigge skrev:
Visca El Barca skrev:


UUUUUHHHH minder, gode minder! En af de mest elegante fodboldspillere nogensinde, i min optik mere elegant end Ini.
Enig, Laudrup var og er unik. Iniesta er en levende legende, men er endnu ikke nået op på Laudrups ypperlige niveau som gjorde ham unik. Hvis han var Spansk-katalaner eller fra en anden stor nation, så ville han have fået meget mere respekt som aktiv fodboldspiller og ikke blive tilsidesat som han blev det hos Barca til sidst, bare min fornemmelse.

Hvis Tito/Roura konstellationen viser sig at være uholdbar (det håber og tror jeg nu ikke), så vil Laudrup være en fin træner for Barca. Træningen ville få helt nye dimensioner hvis Laudrup trænede med Barcaspillerne, mon de ville knytte et helt specielt bånd? ;-)

Jeg håber derfor aldrig han kommer til RM, for så har han udspillet sin chance for nogensinde at komme til Barca.

Nyd lige denne video (og ignorer de ulækre hvide merengues trøjer ;-) ):
[youtube]9zUsCZvol-I[/youtube]

Nogle af hans afleveringer er så grotesk gode, har aldrig set Iniesta lave dem på helt samme niveau, selvom sidstenævnte flere gange i denne sæson har fået mig til at tabe kæben. Messi kan lave nogle helt vanvittige ting med sin venstrepote og kunne lære et et par tricks af Senior Laudrup.
Kan man andet end savne ham? :( - Fantastisk spiller.
Jep, ku være fedt hvis han en dag vendte tilbage.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af emo »

Så fik han i dag forlænget sin kontrakt med Swansea frem til sommer 2015. Det er et klog valg, han er blevet en "legende" på intet tid derover. Virker til at han er større end Rodgers.

Dette kan vel også lukke historien om at han skal til RM denne sommer. Næste sommer en hel anden historie. Kan han hive Swansea op i en top 6-7 placering ville det være fænomenalt. At slutte i den øverste tredjedel for så lille en klub, ville være stort. Det ville også være ekstra sødt at kunne ende på en EL plads selvom man allerede er sikret den plads gennem Liga Cuppen.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Kubala »

Hvis han skal have samme/mere succes næste sæson, så skal mange af profilerne være i klubben og så skal der tilføjes lidt ekstra til holdet. Jeg ved ikke, om det er klogt eller ej, for anden sæson er altid sværere, for man skal leve op til forventninger, som man satte forinden. Samtidig mister han nogle af profilerne, Michu og Williams, samt at Rangel og Dyer måske også vil være på vej videre i karrieren. Hvis han får det rette bud fra en større klub, som virker stabil og træneren får arbejdsro i klubben, så skal jeg tage chancen, og det er vel også det, som Laudrup har drømt om, at træne et større hold. Bare min mening, men at blive i Swansea er heller ikke skidt. Han skal dog forberede sig på, at han kommer til at miste to-tre profiler til sommer.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af emo »

Kubala skrev:Hvis han skal have samme/mere succes næste sæson, så skal mange af profilerne være i klubben og så skal der tilføjes lidt ekstra til holdet. Jeg ved ikke, om det er klogt eller ej, for anden sæson er altid sværere, for man skal leve op til forventninger, som man satte forinden. Samtidig mister han nogle af profilerne, Michu og Williams, samt at Rangel og Dyer måske også vil være på vej videre i karrieren. Hvis han får det rette bud fra en større klub, som virker stabil og træneren får arbejdsro i klubben, så skal jeg tage chancen, og det er vel også det, som Laudrup har drømt om, at træne et større hold. Bare min mening, men at blive i Swansea er heller ikke skidt. Han skal dog forberede sig på, at han kommer til at miste to-tre profiler til sommer.
Det er jeg nødvendigvis ikke enig i. De spiller som han helst ikke må miste er i mine øjne Michu, Chico og Williams. Skulle Michu smutte (lige forlænget også) bliver det for en kæmpe sum, og de penge kan kun gavne. Bliver han, er det ligeledes en win-situation da han er drivkraften bag holdet. Chico og Williams kunne jeg godt se gerne vil blive i en sæson mere, især fordi der er EL at spille for og fordi man er en del af et virkelig godt og sundt koncept. Anden sæson er altid svær ja, mange regnede med at Swansea denne sæson ville faile, for det var deres anden i PRL, men de modbeviste kritikerene.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster