Michael Laudrup

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Kubala »

Jeg siger ikke, at det jeg skrev kommer til at ske. Men hvis det sker, så mener jeg, at det bliver svært for Laudrup at finde nye spillere, som vil være lige så gode, som dem han vil have mistet. Men det er jo kun spekulationer, så hvem ved, hvad der kommer til at ske. En ting er dog sikkert, at han skal tilføje lidt mere til holdet, altså bredde-mæssig, hvis de skal ende på en 6. eller 7. plads næste sæson.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af emo »

Klart at der skal mere til. Michu er ikke Messi, han kan ikke score mål kamp efter kamp år efter år. Han skal have en bredere front, flere der kan lave mål. Styrke det centrale forsvar, de startende er gode, men reserverne er ikke top. Midtbanen skal styrkes lidt, jeg er ikke imponeret af Routhledge og Dyer, de svinger for meget.

Håber bare at han bliver, for ryger han til en top-klub kan han ende som AVB, hvis det ikke kører super efter et par måneder, er du under pres og evt. ude før du har nået at ændre noget som helst. Du får ikke meget ro i en storklub, hvis du skal ind og ændre en del på konceptet.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Kubala »

Det var også derfor, at jeg skrev, at hvis han kunne se at han ville få arbejdsro, så skulle han tage chancen. Men det plejer man normalt ikke at få, men på et tidspunkt, skal han tage det næste skridt, så han skal tage risikoen uanset hvad. Du har nok mere ret end mig, at han skal blive hvor han er, og at det er sikre i Swansea end det vil være i Real.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Culé »

Så er turen kommet til vores landsmand i klubbens serie "Barca Legends". :glad:


Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Brombi »

Hvis han er ved at stoppe i Swansea, så ser jeg ham gerne i Barca i stedet for Tito :)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Michael Laudrup

Indlæg af emo »

Nej, men må da gerne træne B holdet istedet for Eusebio.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Blaugrana92 »

Foreslår et Tito/Laudrup samarbejde, à la Hyypiä/Lewandowski i Leverkusen. Go make it happen, Sandro. Ellers smider vi dig ud med alle vores stemmer.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Luis Enrique »

Laudrup er ellers ikke min kop te som træner, men jeg tror det her bliver et af sommerpausens skarpeste indkøb:

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Wilfried-Bony-til-Swansea

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Laudrup (ex-Barcelona -Real Madrid): "Linked to Barça? There are always rumours, but we're in March and no decisions are made now" [via efe]
Laudrup: "I'd like to coach Barça one day? The answer is clear, but people shouldn't listen to rumors. A lot can happen in the coming weeks"

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Culé »

Lidt nostalgi indslag fra DR Sporten:

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/123004.htm

Det er så vildt det med at der blev samlet 33.000 underskrifter ind mod hans afsked med klubben. :-o

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Bager »

Lol, hvor har manden solgt ud. Hvorfor vælger man at tage til Qatar og træne et hold der? For penge. Trænger Laudrup virkelig så meget til penge at han smider alle ambitioner over bord? Manden har så mange penge at han kan spise røde bøffer resten af sine dage og printe så mange farvekopier han kunne bygge et palæ nord for København med det. Det er uforståeligt, det er en falliterklæring, og det er sørgeligt. For ti år siden havde han potentialet, navnet og ambitionen til at få en stor international trænerkarriere. I stedet er turen gået til små klubber, hvor det periodisk er gået fint, men hvor han gang på gang er kommet på kant med ledelsen. Jeg tror ikke Laudrup har hvad der skal til for at klare sig som international træner i det lange løb. Men som fan havde man bare håbet på så meget mere. Man havde måske endda set vejen gå forbi en spansk topklub.

Hvad er det også for en udmelding at komme med når man skriver med en ny klub; "Det her er min sidste fase som træner". Det er jo ikke ligefrem motiverende.
Visca el Barca

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af Elbarca »

Måske har han bare indset at evnerne ikke rækker til en topklub. Specielt når de ikke rakte i mindre klubber heller. Et stort navn som spiller er aldrig nogen garanti for succes som træner.

Jeg tror nu alligevel han kunne fristes af at tage over efter Morten Olsen i 2016.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af kklaus »

Former (1989-1994) Barcelona midfielder Michael Laudrup (51) will leave Qatari club Lekhwiya after a deal on his renewal couldn't be found.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Michael Laudrup

Indlæg af kklaus »

Kom lige i tanke om, at jeg bogmærkede denne forleden:
Michael Laudrup - En Fodboldspiller
https://www.youtube.com/watch?v=L5-LTN9qYxM
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster