Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Suarez is the first player ever to score 5 goals in a single Club World Cup edition #fcblive [via @barca19stats]

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

In his time in Groningen, Ajax, Liverpool and Barcelona, Luis Suárez has been injured for a total of two weeks.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kvoller »

kklaus skrev:
In his time in Groningen, Ajax, Liverpool and Barcelona, Luis Suárez has been injured for a total of two weeks.
Kæmpe jinx!!!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

The appeal committee has rejected Barcelona's appeal against Suarez' two-match Copa ban for supposedly calling a player "a waste of space".
Seriøst, det var Mascherano der sagde det...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Jaja men dommerens ord er lov :roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Er det på grund af, at det blev sagt i tunellen efter kampen at han faktisk har fået karantæne for det? Eller er det faktisk for at kalde en anden spiller ''waste of space'' for helt ærligt, så er det da ikke meget værre end nogle af de andre ting der hele tiden bliver sagt? Antaget at det altså er Suarez der har sagt det.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det her er kraftedeme en skandale, korrupte lorte organisation, brænd op i helvede.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Chill
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Chill
Næ, synes det er fucking til grin.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Det er helt åndssvagt.

Anyway:
Barcelona announce they will file a second appeal against Suarez' two-match Copa ban, claiming he didn't call anyone "a waste of space".
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Chill
Netflix? :*

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:
Jurij skrev:Kan ikke se hvorfor du trækker Villas landsholdskarriere ind i diskussionen. Hvad har den med noget som helst at gøre? Faktum er, at Villa var småskadet i starten af sæsonen, og Cuenca har været i storfrom, i de kampe hvor han har fået chancen til at vise sit værd. Jeg mener ikke at lappeløsninger med midlertidige spillere er en god ide. Specielt ikke når man tænker på vores talenter, som har enormt potentiale. Skadesperioder burde bruges til at afprøve nye spilsystemer og nye spillere. Villa har kun scoret 5 mål i La Liga i denne sæson, kan ikke se hvorfor vi skulle savne ham? Vi har scoret 50 mål indtil videre i La Liga, dvs. Villa kun har scoret 10% af målene. Det er bare ikke særlig imponerende.

... og Affelay? Hvad har han vist indtil videre? Hvordan er han svær at undvære?
Affelay.. ingenting, men jeg nævner jo også kun ham for at vise vores nuværende angrebsproblemer i form af skader und so weiter...

Villa har netop ikke været flyvende i denne sæson, ydermere er han definitivt ude 4-5 mdr. Han er aldrende og skal afløses af en klasse angriber. Pep, og du og andre peger på Cuenca. Jeg håber virkelig også han kan løfte opgaven.

Men i lyset af at både Pedro og Alexis er først ved at kæmpe sig tilbage i form efter skader og ini er ude med skade, og selv backup'en Affelay er ude med skade er vores angreb ikke ligefrem skræmmende (bortset fra mr. Leo).

Derfor mener jeg at man skulle lede efter en kvalitets angriber der har erfaring, for det bliver der brug for i alle turneringer.. eks. CDR og CHL hvor vi højst sandsynlig rammer ind i RMA.

Det er her jeg mener at Suarez med sin internationale erfaring og det han har prøvet lidt af hvert i forskellige ligaer og er et stort navn, her ville han kunne bruges til at tiltrække sig opmærksomhed fra forsvarsspillere. Uanset om Villa har en dårlig sæson eller ej vil han altif trække opmærksomhed i et forsvar, fordi han netop er mister all time record scorer i spansk landsholdsfodbold... Det er det element jeg savner i Cuenca. Plus han ikke rigtig har prøvet noget stort endnu... men ja vi får se, jeg håber som sagt du/i har ret, jeg er blot ret bekymret.
Skrevet af mig i 2011

Er jeg et orakel eller hva´?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Suarez: "First goals of the year? We were laughing about me missing chances. It's about streaks, once you get one, you keep on scoring."
Suarez has scored his 4th hat-trick for Barcelona #fcblive [via @barca19stats]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

fylder 29 år i dag, han fortsætter til han bliver 62. Mangler vi ikke en youngin 9'er, en der er bedre end Munir og Sandro, og er ligesom Suarez. En der vil være tilfreds med en midlertidlig bænkplads i verdens bedste klub. *Host* Dybala *Host* Nu ved jeg godt, at det ikke er der vi er mest desperate efter spillere, men jeg så stadig gerne at vi hentede sådan en spiller. Vi har kun Munir og Neymar i offensiven, (antaget at Sandro forlader os) som er under 28. Og nu ved vi jo ikke hvad det bliver til for Munir.

Måske er det bare min kærlighed til Dybala der snakker.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster