5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Muligt. Jeg har altid været fan af at anfører skal være forsvar spiller eller central midtbane spiller. Messi på sigt, når han trækker sig tilbage centralt i banen.
Allez...

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Sv: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blach »

emo skrev:Muligt. Jeg har altid været fan af at anfører skal være forsvar spiller eller central midtbane spiller. Messi på sigt, når han trækker sig tilbage centralt i banen.
Enig! Jeg vil dog ikke synes om Messi for anføre, fordi jeg ikke kan lide tanken om holdets største stjerne som anføre. Det er blandt andet fordi det er for meget der så kommer til at lægge på en spiller.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Quaresma »

Blach skrev:
emo skrev:Muligt. Jeg har altid været fan af at anfører skal være forsvar spiller eller central midtbane spiller. Messi på sigt, når han trækker sig tilbage centralt i banen.
Enig! Jeg vil dog ikke synes om Messi for anføre, fordi jeg ikke kan lide tanken om holdets største stjerne som anføre. Det er blandt andet fordi det er for meget der så kommer til at lægge på en spiller.
Agreed. Derudover det svært at forestille sig Messi som Puyol-lignende indpisker. Jeg holder på Fàbregas.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Bussi har ikke nok integritet som spiller til at blive anfører. Der er lige lidt for megen skaberi og dårlig opførsel på banen, til at han skal være vores kaptajn.

Her er Puyol en stjerne! Muligvis Iniesta eller Valdes som afløser
Forumlegende

TheOnlyOne

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af TheOnlyOne »

Virker ikke som om Busi dirigerer meget omkring sig lige nu. Men hvis han lægger det oveni i sit spil, og samtidigt fjerner diver-delen, så ville jeg have det fint med, at han bar anførerbåndet. Synes mere og mere om ham for hver kamp.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

^ Det er tilgengæld noget jeg har lagt mærke til.. Imo er han en lidt mere stille og rolig udgave af Guardiola (da han var spiller/anfører). Han dirigerer fint, er fattet, fornuftig at høre på, vellidt (også blandt tilhængere), taktisk begavet og så er hans position god ift at være anfører... Jeg tror faktisk også at han ville have rigtig godt af, at have det ansvar som det medfører... Men han er trods alt et stykke nede i hierarkiet.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Mjah, udefra ser det nok sådan ud, men i omklædningsrummet, og især blandt trænerne, tror jeg virkelig at han er højt i hierarkiet. Jeg tror at han er en af de mest respekterede spillere internt.

(Men jeg ved det selvfølgelig ikke. Så meget tid har jeg heller ikke brugt i omklædningsrummet!)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:^ Det er tilgengæld noget jeg har lagt mærke til.. Imo er han en lidt mere stille og rolig udgave af Guardiola (da han var spiller/anfører). Han dirigerer fint, er fattet, fornuftig at høre på, vellidt (også blandt tilhængere), taktisk begavet og så er hans position god ift at være anfører... Jeg tror faktisk også at han ville have rigtig godt af, at have det ansvar som det medfører... Men han er trods alt et stykke nede i hierarkiet.
Say what?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Tror jeg da at han har ret i. Jeg kan lide ham, de fleste herinde kan lide ham. Få er imod ham grundet hans person (bruger spil som undskyldning), og så er det nok mest folk der ikke er tilhængere af Barca der har et andet syn på ham end vi har.

Hypotese, men laver man en undersøgelse i Barca om hvor glad man er for de enkelte spillere, ville han ikke skille sig ud, crème de la crème.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af JonasV »

Jeg synes også det virker som om der er enormt stor respekt omkring ham internt i klubben. Og det forstår jeg sådan set godt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Tror jeg da at han har ret i. Jeg kan lide ham, de fleste herinde kan lide ham. Få er imod ham grundet hans person (bruger spil som undskyldning), og så er det nok mest folk der ikke er tilhængere af Barca der har et andet syn på ham end vi har.

Hypotese, men laver man en undersøgelse i Barca om hvor glad man er for de enkelte spillere, ville han ikke skille sig ud, crème de la crème.
Hvor er det dog plat at komme med den påstand, at kritikerne bruger hans spil som undskyldning. Lavt.

Og vellidt blandt tilhængerne? Måske blandt et flertal af vores fans, men han er hadet i store dele af fodboldverdenen. Han ville gøre Barca mere upopulær som klub, hvis han bar det anførerbind
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af JonasV »

Men det kan da kun være Barça, og ikke fodbold-omverdenen, der skal diktere hvem der er anfører på vores hold?
Senest rettet af JonasV tirs jan 15, 2013 1:38 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Netop. Tilhængerne læser jeg som Barca fans, tilhængere af Barcelona. Hvad en Horsens tilhænger synes om Busquets siger mig intet.

Du kan mane at det er plat og lavt. Jeg mener at man ikke kan sætte en finger på hans spil, at han er fantastisk for os, en af de bedste spillere på positionen, som jeg har oplevet.

Siden den Inter kamp hvor han fik udstillet sig selv på en uheldig måde og en af de første Clasicos med Mou, har han opført sig eksemplarisk på banen, bare fantastisk.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:Men det kan da kun være Barça, og ikke fodbold-omverdenen, der skal diktere hvem der er anfører på vores hold?
Nej da? Det er da på alle mulige måder vigtigt, at vi fortsat er en sympatisk klub udadtil!?...
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af JonasV »

Men hvis nu klubben synes at Busquets-haters tager fejl, så skal man vel ikke nødvendigvis rette sig efter det? Tror altså primært det er andre klubbers fans der har set sig sure på ham, og ikke så meget andre klubber/officielle instanser.

Jeg er enig i at det er vigtigt at drive klubben sympatisk, men det må være hvad man i klubben selv finder at være sympatisk der skal sætte dagsordenen.
Senest rettet af JonasV tirs jan 15, 2013 3:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster