5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:Bussi har ikke nok integritet som spiller til at blive anfører. Der er lige lidt for megen skaberi og dårlig opførsel på banen, til at han skal være vores kaptajn.

Her er Puyol en stjerne! Muligvis Iniesta eller Valdes som afløser
Hvad er det for noget bullshit? Du har set dig på ond på Busquets siden day 1, eller siden champions league kampen imod inter for snart 3 år siden! Integritet? Hvad i alverden ved du om det?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:Bussi har ikke nok integritet som spiller til at blive anfører. Der er lige lidt for megen skaberi og dårlig opførsel på banen, til at han skal være vores kaptajn.

Her er Puyol en stjerne! Muligvis Iniesta eller Valdes som afløser
Hvad er det for noget bullshit? Du har set dig på ond på Busquets siden day 1, eller siden champions league kampen imod inter for snart 3 år siden! Integritet? Hvad i alverden ved du om det?
Han falder fortsat KONSTANT! Det er SÅ pinligt, og skader klubbens image.

At der er gået mode i at forsvare manden for enhver pris giver jeg absolut intet for. Så IMO er det dig, som gang på gang hælder tyrelort ud af kæften
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af JonasV »

Daluigi skrev: Han falder fortsat KONSTANT!
Altså, det gør han jo sådan set ikke.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Vores anfører skal have pondus verbalt, samt mod og mandshjerte. Om Bussi kan fungerer som indpisker skal jeg ikke vurdere, men han mangler i den grad noget mandshjerte. Den måde han vimser rundt på banen og falder ved den absolut mindste kontakt for at trække sit frispark, giver jeg intet for - Dette samme mener en ret stor del af fodboldverden. Ergo snakker vi noget image her. Spørg folk hvad de mener om Puyol, og spørg så hvad de mener om Bussi. Puyol er vores frontfigur på banen.... Med Messi pga den store opmærksomhed. Hvis vi pludselig viser folk, at Busquets spil og opførsel kan give et anførerbindi klubben, så vil det blive svært at forsvare, at vi i Barca ser ned på diveri

Ja, det gør ondt i øjnene at læse på dem som elsker manden blindt. Men for dem af os, som ikke helt gider accepterer hans spil og opførsel, så er scenariet skræmmende.

Så i kampen mod Malaga?? Han falder hver gang han bliver rørt. Det er ikke svært at se.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Brombi skrev:
Daluigi skrev:Bussi har ikke nok integritet som spiller til at blive anfører. Der er lige lidt for megen skaberi og dårlig opførsel på banen, til at han skal være vores kaptajn.

Her er Puyol en stjerne! Muligvis Iniesta eller Valdes som afløser
Hvad er det for noget bullshit? Du har set dig på ond på Busquets siden day 1, eller siden champions league kampen imod inter for snart 3 år siden! Integritet? Hvad i alverden ved du om det?
Han falder fortsat KONSTANT! Det er SÅ pinligt, og skader klubbens image.

At der er gået mode i at forsvare manden for enhver pris giver jeg absolut intet for. Så IMO er det dig, som gang på gang hælder tyrelort ud af kæften
Hvad fanden snakker du om? Han falder falder konstant? Måske du skulle holde dig fra youtube....

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Hvad fanden jeg snakker om?... Må jeg kører videre med din retorik? For jeg har oprigtigt lyst til at råbe op i dit ansigt, at din mening rager mig en fis! Du kan slet ikke accepterer, at folk synes manden er mangelfuld og en ringe rollemodel

Han falder hver gang han bliver rørt. Jeg ser alle Barcas kampe... Så drop dit ynkelige fis med youtube!
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:Vores anfører skal have pondus verbalt, samt mod og mandshjerte. Om Bussi kan fungerer som indpisker skal jeg ikke vurdere, men han mangler i den grad noget mandshjerte.
Han har da potentialet til det? Busquets besidder den taktiske viden som ingen anden, det beviste han blandt andet i Malaga kampen. Han tog sagen i egen hånd og skiftede "taktik", hvilket resulterede i ro på midtbanen og mål.
Daluigi skrev:Den måde han vimser rundt på banen og falder ved den absolut mindste kontakt for at trække sit frispark, giver jeg intet for - Dette samme mener en ret stor del af fodboldverden. Ergo snakker vi noget image her. Spørg folk hvad de mener om Puyol, og spørg så hvad de mener om Bussi. Puyol er vores frontfigur på banen.... Med Messi pga den store opmærksomhed. Hvis vi pludselig viser folk, at Busquets spil og opførsel kan give et anførerbindi klubben, så vil det blive svært at forsvare, at vi i Barca ser ned på diveri
Så Daluigi er træt af at høre på hvad folk mener om Uefalona.. Get over it, der er koldt på toppen, sådan er det! Jeg fatter ikke at du vil vælge en på baggrund af image. Skal have også have meget voks i håret, og en daluigi-mave?
Daluigi skrev:Ja, det gør ondt i øjnene at læse på dem som elsker manden blindt. Men for dem af os, som ikke helt gider accepterer hans spil og opførsel, så er scenariet skræmmende.

Så i kampen mod Malaga?? Han falder hver gang han bliver rørt. Det er ikke svært at se.
Ja vi så kampen mod Malaga, manden var afgørende for vores sejr - og nej han faldt ikke hver gang han blev rørt. Du siger selv at det er svært at se, så måske du kiggede væk mens han havde bolden. Måske lægger du ikke mærke til de genialiteter han laver på banen.

Der vil altid være folk som hader vores spillere. Under Cesc handlen var Iniesta, Xavi og Puyol ikke populære. Anføreren skal være elsket og respekteret i truppen og samtidig være trænerens forlængede arm, hvad angår taktisk viden. Længere er den ikke.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Jeg skrev det IKKE var svært at se.

Busquets er ikke en fighter, hvilke man IMO skal være som anfører. Vi har haft ENORM succes med at have en type som Puyol til jobbet - faktisk historiens bedste hold, der er bygget op med ham som anfører. Derfor mener jeg ikke, at vi skal have en type som Busquets. Han er skam taktisk begavet. Men ikke just nogen fighter eller rollemodel.

Det er koldt på toppen ja. Men Puyol er dog respekteret de fleste steder, og det klær en klub at have en respekteret anfører.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af JonasV »

Jeg er enig i, at Puyol er den ideelle anfører, men jeg har svært ved at se nogen anden spiller i hele vores trup få lige så meget respekt fra andre klubber (og deres fans). Han er one of a kind, på mange punkter.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Skydefinten »

Bussi ikke en fighter? Han eminente overblik og spilforståelse sparer ham for en masse in-fight, men han er da stadig en fighter. Nej, ikke en kriger som Puyol, men hvem er det. Bussi er meget vellidt i truppen, herunder en stor stjerne hos Tito (og var også ved Pep), hvilket vel også har noget at sige.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:Jeg skrev det IKKE var svært at se.

Busquets er ikke en fighter, hvilke man IMO skal være som anfører. Vi har haft ENORM succes med at have en type som Puyol til jobbet - faktisk historiens bedste hold, der er bygget op med ham som anfører. Derfor mener jeg ikke, at vi skal have en type som Busquets. Han er skam taktisk begavet. Men ikke just nogen fighter eller rollemodel.

Det er koldt på toppen ja. Men Puyol er dog respekteret de fleste steder, og det klær en klub at have en respekteret anfører.
Okay. Jamen vi må bare forblive uenige så :) Jeg mener stadig at Busquets er en fighter, og det er heller ikke længe siden han i et interview snakkede om holdninger og værdier, både hos Barca men også tilgangen til fodbold. Jeg synes det var Bulsshit at sige Busquets ikke havde integritet, da vi ikke har nogen jordisk chance for at kunne afgøre det. Vi kender ham jo ikke personligt, noget som jeg mener man bør, hvis man skal tale om integritet.
Derudover Jeg synes det er forkert at sige, at historens bedste hold er bygget op omkring anføreren Puyol. Bevares, Puyol var rigtig god for i 2008, men siden har han været skadet næsten 50% af tiden. Historiens bedste hold er bygget om om spillere som Xavi, Iniesta og ikke mindst Messi. Uden sidstnævnte havde vi nok ikke været i nærheden at være historiens bedste hold.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Læs hvad jeg skriver - Jeg siger det er bygget op MED ham som anfører. Og ikke bygget op omkring ham.

Big difference.

Og jeg mente integritet på banen, ikke personligt og menneskeligt. Men ja vi er uenige.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
JonasV skrev:Men det kan da kun være Barça, og ikke fodbold-omverdenen, der skal diktere hvem der er anfører på vores hold?
Nej da? Det er da på alle mulige måder vigtigt, at vi fortsat er en sympatisk klub udadtil!?...
Nej, ikke i den forstand. Klubben skal styres efter de værdier, den selv finder passende. Hvis klubben kan stå inde for Busquets som anfører, er det uendeligt ligegyldigt, hvad folk med andre tilhørsforhold mener om det.

Og chill, Daluigi. Du disker af og til op med vredesudbrud, som selv Olsen fra Huset På Christianshavn ville være misundelig på. Du starter med at skrive, "Så IMO er det dig, som gang på gang hælder tyrelort ud af kæften", til Brombi, hvorefter du kritiserer ham for hans retorik i denne diskussion?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:
Daluigi skrev:
JonasV skrev:Men det kan da kun være Barça, og ikke fodbold-omverdenen, der skal diktere hvem der er anfører på vores hold?
Nej da? Det er da på alle mulige måder vigtigt, at vi fortsat er en sympatisk klub udadtil!?...
Nej, ikke i den forstand. Klubben skal styres efter de værdier, den selv finder passende. Hvis klubben kan stå inde for Busquets som anfører, er det uendeligt ligegyldigt, hvad folk med andre tilhørsforhold mener om det.

Og chill, Daluigi. Du disker af og til op med vredesudbrud, som selv Olsen fra Huset På Christianshavn ville være misundelig på. Du starter med at skrive, "Så IMO er det dig, som gang på gang hælder tyrelort ud af kæften", til Brombi, hvorefter du kritiserer ham for hans retorik i denne diskussion?
Han skriver jo det er bullshit, og det er derfor jeg snakker om hans retorik og selv skriver tyrelort. Læs dog hvad jeg skriver før du kommer med så ligegyldig en kommentar. Brombi blev aggresiv over min holdning og skrev derefter aggressivt. Jeg svarer blot hårdt med hårdt, og jeg tvivler på at Brombi eller jeg selv er blevet stødt af det.
Dit bidrag hører ingen steder hjemme, Queresma, når det gang på gang går på at angribe mine indlæg. Forhold dig til emnet og ikke manden, tak.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
Quaresma skrev:
Daluigi skrev:
JonasV skrev:Men det kan da kun være Barça, og ikke fodbold-omverdenen, der skal diktere hvem der er anfører på vores hold?
Nej da? Det er da på alle mulige måder vigtigt, at vi fortsat er en sympatisk klub udadtil!?...
Nej, ikke i den forstand. Klubben skal styres efter de værdier, den selv finder passende. Hvis klubben kan stå inde for Busquets som anfører, er det uendeligt ligegyldigt, hvad folk med andre tilhørsforhold mener om det.

Og chill, Daluigi. Du disker af og til op med vredesudbrud, som selv Olsen fra Huset På Christianshavn ville være misundelig på. Du starter med at skrive, "Så IMO er det dig, som gang på gang hælder tyrelort ud af kæften", til Brombi, hvorefter du kritiserer ham for hans retorik i denne diskussion?
Han skriver jo det er bullshit, og det er derfor jeg snakker om hans retorik og selv skriver tyrelort. Læs dog hvad jeg skriver før du kommer med så ligegyldig en kommentar.
Dit bidrag hører ingen steder hjemme, Queresma, når det gang på gang går på at angribe mine indlæg. forhold dig til emnet og ikke manden, tak.
Nej, du snakker først om hans retorik i dit efterfølgende indlæg, hvilket giver et indtryk af, at det først er dér, det går dig på. Derudover giver det jo ingen mening, at kritisere hans retorik for derefter selv at bruge den - ligegyldig motivet bag.

Hvis du læser hele mit indlæg, handler første del netop om emnet - om hvorvidt Busquets er egnet som anfører. Du har ingen grund til at føle dig forfulgt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster