Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Du har fuldkommen ret. Igen, tror ikke det vil gå med hele 6 klassespillere til 3 positioner.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Bager »

Men igen Rivaldo10, det argument holder ikke efter min mening da vi lige har gennemført en sæson med 6 klassespillere til 3 pladser.

Det ville da være dejligt hvis Touré bliver, men det tror jeg desværre ikke bliver tilfældet. Hvis han vitterligt gerne vil væk, så lad ham da det. Det sidste vi har brug for er en utilfreds spiller.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Daluigi »

Mascherano passer simpelthen ikke ind i vores spil efter min mening. Håber aldrig han kommer.
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Enig, Mascherano skal ikke til Barca. Punktum.

Du har fat i en pointe Bager, men med tilgangen af Cesc, som IMO kommer til at spille en stor rolle, så bliver der trængsel om pladserne. Hvis vi så samtidig skal hente en spiller som Mascherano, der nok forventer at spille fra start næsten hver gang, så tror jeg, at det går galt.

madsjuul

Re: Mascherano

Indlæg af madsjuul »

Daluigi skrev:Mascherano passer simpelthen ikke ind i vores spil efter min mening. Håber aldrig han kommer.

Hold kæft hvor kunne jeg bare ikke være mere enig!!!

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Mascherano

Indlæg af ladislau »

Jamen, hvis de ikke kræver, at man skal kunne spille bedre bold, så kan de lige så godt hente Poulsen, til en fjerde del af hvad Mascherano koster... mas o´ menos.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Bager »

Visca el Barca

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Jønde »

Puhaa siden Villa handlen er det bare stærkt ned af bakke, hvad ang. transfer og hvis nu Masch kommer så det helt galt... Han passer ganske enkelt ikke ind, vi skal ha en ny toure, en stor stærk mand med bold i benene. Vi skal ikke bruge en lille kriger, men et kæmpe brød...
Og som andre herinde siger hvis det er den slags spillere pep VIL have, hvorfor så ikke købe CP der er langt billigere og lige så har rutine fra aller højeste niveau osv osv...
Fatter slet ikke tankerne bag denne handlen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Daluigi »

Godt det er goal, så frygter jeg ikke noget endnu
Forumlegende

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Jamial »

Nej tak. Sag uddebateret!! :P

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Drake »

Jeg tror at Mascherano ville passe rigtig godt ind..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Daluigi »

Drake skrev:Jeg tror at Mascherano ville passe rigtig godt ind..
hvorfor?
Forumlegende

LarsK

Re: Mascherano

Indlæg af LarsK »

Jeg kan næsten ikke nævne nogen DM der ville passe dårligere (håber jeg tager fejl). Manden er ikke ligefrem nogen gudsbenådet fodboldspiller hvilket i sig selv er et kæmpe stort problem på Barcas midtbane. Han spiller desuden alt alt for hårdt efter spanske forhold (han ligger jo nærmest mere ned end han står op) og er ikke et øjeblik i tvivl om at han vil misse en tredjedel af sæsonen bare på karantæner. Derudover er han temmelig lav ligesom det meste af vores hold hvilket vil give os meget store problemer på dødbolde hvor toure var en meget stor hjælp i defensiven. Så nej håber bestemt ikke at Barca ender med at investere vores hårdt tjente sparepenge i Masch. Eneste plus skulle da lige være hvis man kunne slippe af med Hleb i samme omgang, men den tilgang til tingene har vi hvis desværre allerede forsøgt os med sidste sæson uden den store succes! :?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Daluigi »

LarsK skrev:Jeg kan næsten ikke nævne nogen DM der ville passe dårligere (håber jeg tager fejl). Manden er ikke ligefrem nogen gudsbenådet fodboldspiller hvilket i sig selv er et kæmpe stort problem på Barcas midtbane. Han spiller desuden alt alt for hårdt efter spanske forhold (han ligger jo nærmest mere ned end han står op) og er ikke et øjeblik i tvivl om at han vil misse en tredjedel af sæsonen bare på karantæner. Derudover er han temmelig lav ligesom det meste af vores hold hvilket vil give os meget store problemer på dødbolde hvor toure var en meget stor hjælp i defensiven. Så nej håber bestemt ikke at Barca ender med at investere vores hårdt tjente sparepenge i Masch. Eneste plus skulle da lige være hvis man kunne slippe af med Hleb i samme omgang, men den tilgang til tingene har vi hvis desværre allerede forsøgt os med sidste sæson uden den store succes! :?
Enig og vil lægge det minus oveni i puljen, at han heller ikke er specielt god i sin boldomgang, hvilket er et must for vores spillere. Mascherano besidder simpelthen ikke de kvaliteter barca behøver.
Forumlegende

Jbninc

Re: Mascherano

Indlæg af Jbninc »

Nu behøver en defensiv midtbanespiller ikke være en gudsbenådet fodboldspiller, selv ikke engang i Barcelona. At vi har været så priviligeret at have Toure, som også kunne sparke til en bold, kan vi jo så kun græde over at have mistet.

Mascherano bør vel være en god spiller for vores trup. Han er en fantastisk balancespiller, som jeg mener vi mangler, da Busquets laver nogle fatale fejl, alt for ofte.

Mascherano besidder alle de kvaliteter der skal til for at gå ind på den defensive midtbane, og løfte arven for Toure.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster