Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Javier Mascherano

Indlæg af Jbninc »

Ja nu har det jo floreret med rygter om at Mascherano skulle komme til klubben. Hvad syntes i om ham? Personligt syntes jeg han er en glimrende spiller, men med Toure og så Busquets som afløser, bliver det måske ikke rigtig plads til ham i min bog.
Senest rettet af Jbninc tirs aug 31, 2010 8:36 pm, rettet i alt 1 gang.

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Fuldstændig ulogisk, at give 20 mio euro. + for en defensiv midt, når vi i forvejen har 3...

Så hellere en Hernanes, der kan bidrage i defensiven, så vel som i offensiven.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Mascherano

Indlæg af ladislau »

Enig. Det giver ingen mening. Vi har faktisk fire, der kan spille en god defensiv midt med Marquez. Hvis det udelukkende er på grund af de skal en tur til afrika, så har vi stadig to spillere. Desuden regner ingen vel med at Mali og Elfenbenskysten mødes i finale, så mon ikke en af dem kommer hjem i god tid.
Mascherano er en god spiller, men ikke lige hvad vi står og mangler. Det virker lidt, som om der skal ske noget vi ikke kender til. Enten intern rokade, eller også vil de afhænde en spiller. Er Toures nye kontrakt faldet på plads?

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Enig. Og det gør det ikke just bedre, at vi i følge rygterne er villige til at sende Yaya Toure den anden vej, der i mine øjne er bedre defensivt og KLART bedre offensivt.

Mascherano er i mine øjne en boldmongol ala Gago. Passer godt til Liverpool med andre ord.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Raman93 »

FC. Barcelona skrev:Enig. Og det gør det ikke just bedre, at vi i følge rygterne er villige til at sende Yaya Toure den anden vej, der i mine øjne er bedre defensivt og KLART bedre offensivt.

Mascherano er i mine øjne en boldmongol ala Gago. Passer godt til Liverpool med andre ord.

Haha...

Det er lidt latterligt. Bojan + 180 mio kr. - lad os sige, at Bojan er 120 mio kr værd - dvs. 300 mio kr.
- Det er alt for meget!
Der findes mange, mange bedre spillere til den pris!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Mascherano

Indlæg af rummenigge »

Mascherano er god men jeg foretrækker Toure. Med Toure er der mere tyngde på midten, vi er bedre i hovedspillet samt han er mere boldsikker og målfarlig.

Jeg håber ikke vi prøver at overtrumfe Los Francos bud på eftersigende 40 mio euro det synes jeg ikke Mascherano er værd, omkring 25 mio ville være passende da der er gode alternativer rundt omkring. Som der også bliver sagt så er Marquez god på den position også, ellers kunne Gattuso være en sjov forstærkning.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Elbarca »

Kan ikke se nødvendigheden af Mascherano og tror ikke helt på de rygter, som tilsyneladende stammer fra England. Jeg tror gerne ledelsen er interesseret men de bud der spekuleres i virker helt ude i skoven. Desuden er Toure nærmest perfekt til vores hold og skulle han absolut erstattes kan jeg ikke se andre end Essien som en klar forstærkning. Argentineren er god defensivt men mener ikke han byder på andet end rollen som oprydder. Her kan Toure både drible og være med i det offensive spil, endda score flotte mål.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Mascherano

Indlæg af Hævneren »

Det giver absolut ingen mening, det er den eneste plads der ikke behøver forstærkning

Sebastian

Re: Mascherano

Indlæg af Sebastian »

Hævneren skrev:Det giver absolut ingen mening, det er den eneste plads der ikke behøver forstærkning
både kieta og yaya er jo væk i 2 mdr.... så mangler der midtbane mænd...

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Busquets...

Mes Que Un Club

Re: Mascherano

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg kan godt se hvorfor Barca er ude efter endnu en DM. Toure og Keita er væk i nogle måneder, og ja så har vi da Busquets, men hvad hvis han er skadet? Hvem har vi så? Så kan vi rykke Marquez op osv. osv. men det holder bare ikke i længden.

Men er fuldstændig enig med alle jer der siger at Mascherano er alt for dyr! For det er jeg fuldstændig enig i. Og vi skal reelt kun bruge ham i to måneder.. Mener vi bør køb en spiller på midtbanen der kan bruges over det hele, f.eks. Hernanes som i også nævner.

Men er allermest for at lade Busquets få opgaven i de to måneder, og så håbe på at han ikke er skadet. Fordi hvis Laporta virkelig mener at vi kun vil købe 3-4 spillere, så er det virkelig ikke der vi behøver at købe ind. Vil mene at vi slet ikke behøver købe nogle spillere til midtbanen! Den er komplet som den er nu.. Hvad mangler vi??

Lad os håbe at Busquets er klar i de to måneder, og hvis han nu bliver skadet, så har vi vel andre spillere der kan tage den plads, så stort er problemet nu heller ikke. Men mener hellere vi skal bruge vores penge andre steder på banen!

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Mascherano

Indlæg af Hævneren »

Nemlig Marquez kan også spille den, lur mig om Puyol ikke også kan..

Bingocaller

Re: Mascherano

Indlæg af Bingocaller »

Det kan da godt være, at vi i forvejen har mange spillere, som kan spille på den defensive midt, men det ændrer ikke ved, at Mascherano ville være den bedste på positionen. Mascherano + Xavi + Iniesta = Fuldent midtbane.

Jeg forstår ikke, hvorfor I ikke kan se ideen med Mascherano. Som jeg også før har skrevet, så finder du ikke en bedre spiller til at dæmme op for Kaka, og det kan vise sig at blive meget meget vigtigt. Masche ville være en evig pestilens for modstanderens offensive midt, og så er han ekspert i at bremse farlige kontraangreb, som er den største risiko ved Barcas offensive spillestil.
Og selvfølgelig vil verdens bedste def midt være dyr, men jeg mener som sagt, at han er det værd.

---> Keita ud, Mascherano ind - det ville være optimalt, men måske er det mere realistisk, at Toure ryger, og det er selvfølgelig også lidt ærgerligt, men det er nu, vi kan få flest penge for ham.

Mes Que Un Club

Re: Mascherano

Indlæg af Mes Que Un Club »

Bingocaller skrev:Det kan da godt være, at vi i forvejen har mange spillere, som kan spille på den defensive midt, men det ændrer ikke ved, at Mascherano ville være den bedste på positionen. Mascherano + Xavi + Iniesta = Fuldent midtbane.

Jeg forstår ikke, hvorfor I ikke kan se ideen med Mascherano. Som jeg også før har skrevet, så finder du ikke en bedre spiller til at dæmme op for Kaka, og det kan vise sig at blive meget meget vigtigt. Masche ville være en evig pestilens for modstanderens offensive midt, og så er han ekspert i at bremse farlige kontraangreb, som er den største risiko ved Barcas offensive spillestil.
Og selvfølgelig vil verdens bedste def midt være dyr, men jeg mener som sagt, at han er det værd.

---> Keita ud, Mascherano ind - det ville være optimalt, men måske er det mere realistisk, at Toure ryger, og det er selvfølgelig også lidt ærgerligt, men det er nu, vi kan få flest penge for ham.
Jeg har aldrig været imponeret over Keita i Barca må jeg ærligt indrømme. Så hvis man kunne give Keita + penge og få Mascherano er jeg med på den. Men igen, Laporta har sagt at vi kun køber 3-4 spillere.. Så hellere at man købte en anden spiller end Mascherano, hvis der kun kan blive købt 3-4 spillere ind!

Toure

Re: Mascherano

Indlæg af Toure »

Bingocaller skrev:Det kan da godt være, at vi i forvejen har mange spillere, som kan spille på den defensive midt, men det ændrer ikke ved, at Mascherano ville være den bedste på positionen. Mascherano + Xavi + Iniesta = Fuldent midtbane.

Jeg forstår ikke, hvorfor I ikke kan se ideen med Mascherano. Som jeg også før har skrevet, så finder du ikke en bedre spiller til at dæmme op for Kaka, og det kan vise sig at blive meget meget vigtigt. Masche ville være en evig pestilens for modstanderens offensive midt, og så er han ekspert i at bremse farlige kontraangreb, som er den største risiko ved Barcas offensive spillestil.
Og selvfølgelig vil verdens bedste def midt være dyr, men jeg mener som sagt, at han er det værd.

---> Keita ud, Mascherano ind - det ville være optimalt, men måske er det mere realistisk, at Toure ryger, og det er selvfølgelig også lidt ærgerligt, men det er nu, vi kan få flest penge for ham.
Sindsyg ide. Og det er ment negativt. Det er hovedløst at smide Touré ud af klubben. Han er den mand der gør, at vi ikke bliver løbet over ende, når angrebet mister bolder. Hvis vi køber Mascherano som erstatning, ryger hele vores taktik mod hold med store spillere. ascherano er bare endnu en dværg i vores midtbane. Højst 2 dværge på midtbanen!

Og Liverpool bruger jo ikke kun Mascherano som def. midt. De har jo også Xabi Alonso til at dække op for lille Javier.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster