Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Drake »

Kunne godt tænke mig at man flyttede ham op på DM som backup for Bus, og så 5 valg som CB.

Også Sælge Song.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Egzon skrev:Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvad denne elendige spiller laver på vores hold?!
Mascherano har spillet DM hele sin karriere, så kommer han til os og så vælger klubben at udvikle ham til CB, som jeg ikke føler han er blevet god til overhovedet!

Efter min mening skal han sælges allerede til Januar. Jeg hader når den mand spiller. Han er altid usikker med bolden, han kaster sig ud i tacklinger der ikke giver nogen rigtig mening. Han er i det hele taget ringe!!
Han er ikke god nok til vores hold, hvad har Martino og de andre ikke set. Hold da kæft!

Ud med Mascherano og ind med Batra!!
Hold da kæft jeg hader den mand.
Chill, my man.

amirjanzel

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af amirjanzel »

Jeg synes egentlig ikke, Mascherano spiller så elendigt, som mange gør det til, men når det er sagt, er jeg stadig pro et eventuelt salg. Det lader til, at der i den grad er brug for udskiftning i truppen og i den sammenhæng må Mascherano siges at være et af de oplagte salgsemner.

Song bliver desuden brugt forkert. Alene på den defensive midtbane bliver hans manglende taktiske forståelse, disciplin og positionering udstillet, men begyndte Tata at variere med en dobbelt pivot med Busquets og Song, er jeg overbevist om, at camerouneseren ville skinne igennem. Han har i hvert fald brug for støtte.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Michman »

Et salg bør ikke udelukkes, nu bliver det først til sommer.. Hvor vi skal have ny målmand og forhåbelig en ny forsvars spiller..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af zqa »

amirjanzel skrev: Song bliver desuden brugt forkert. Alene på den defensive midtbane bliver hans manglende taktiske forståelse, disciplin og positionering udstillet, men begyndte Tata at variere med en dobbelt pivot med Busquets og Song, er jeg overbevist om, at camerouneseren ville skinne igennem. Han har i hvert fald brug for støtte.
Hvilket endnu en gang bekræfter, at købet af ham var fuldstændig tosset.

Jeg kan rigtig godt lide Masch. Han arbejder ihærdigt, virker udadtil som en god holdkammerat og så brokker han sig aldrig. Så jeg håber han bliver. Ser hellere at Song bliver smidt på porten, og Masch får lov at spille den defensive midt. Vi kunne godt bruge sådan en hårdttacklene DM en gang i mellem.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Piquénbauer »

Ja feks mod city hvor vi i dag så at hvis man presser deres midt så opstår der muligheder. Jeg tænker stadig på hvorfor man ikke prøver masche på den def midt og bussi på xavis plads. Bare i de store kampe hvor man vil blive presset.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev:Ja feks mod city hvor vi i dag så at hvis man presser deres midt så opstår der muligheder. Jeg tænker stadig på hvorfor man ikke prøver masche på den def midt og bussi på xavis plads. Bare i de store kampe hvor man vil blive presset.
Hvis konstellationen Puyol-Piqué er mulig, er jeg absolut tilhænger af det forsøg. Men er den ikke det, ligger forklaringen jo lige for: Vi har simpelthen ikke resurserne i midterforsvaret, Mascherano kan ikke flyttes andre steder hen. Alternativet er jo Marc Bartra, som jeg også har nogen sympati for, men det er også sin sag at blive kastet for løverne i en kamp mod City. Bartra er efterhånden fyldt 23 og jeg tror desværre, at muligheden for at få ham ind på holdet er forpasset. Det kræver lang tids tilvænning og en vis risikovillighed og det har klubben jo ikke i den nuværende situation.

Masherano er en sympatisk spiller med en fortræffelig indstilling, men klubben har ikke gjort hverken ham eller den selv en tjeneste ved at tro, at han reelt kunne omskoles til midterforsvaret.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Michman »

Jeg vil gå så langt at hvis jeg skulle vælge mellem Mascherano og Bartra i midter forsvaret jamen så vil jeg vælge Bartra.. Synes ikke Mascherano fungere som forsvars spiller.. Er så nervøs hver gang han er i nærheden af bolden..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Culé »

The agent of Javier Mascherano (29) will travel to Barcelona in coming weeks to discuss contract renewal. Current contract until 2016. [kkn]
Gir det mening synes i?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, når vi kaster Song tilbage til England, mangler vi lidt en reserve for Busquets. Der kan vi passende have Mascherano. Så kan han både dække ind i forsvaret, i nødstilfælde, og bruges som opbakning på den defensive midtbane. Jeg er stadig tosset med mandens attitude. Forlæng.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Brombi »

Brug ham nu som der midt. Tænker nogle gange at han får så meget spilletid fordi han er argentiner ligesom tata

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Brug ham nu som der midt. Tænker nogle gange at han får så meget spilletid fordi han er argentiner ligesom tata
Du er ikke den eneste, der har tænkt den tanke ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Visca El Barca »

Mascherano: "This hasn't been a good season, the club will have to make decisions. A cycle has ended..." #fcblive
Mascherano: "We hurried things too much after the draw, and Atletico were tactically strong." #fcblive
Mascherano: "My future? I said last week some players will leave, but I wasn't talking about me. If the club wants me to leave, I will."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Brombi »

Javier Mascherano (29) has told Barcelona he will continue at the club next season. Under Luis Enrique, he will again play in midfield. [md]
Song bliver solgt.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Drake »

Brombi skrev:
Javier Mascherano (29) has told Barcelona he will continue at the club next season. Under Luis Enrique, he will again play in midfield. [md]
Sådan skal det være! :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster