Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Drake »

Er han helt væk! :-o Hvorfor gjorde han det? :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Parla »

Drake skrev:Er han helt væk! :-o Hvorfor gjorde han det? :?
Fordi de andre sprøjtede med vand.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Kubala »

En fra Madridista.dk om det røde kort til Mascherano.

Præcis. Deres mes que un club pis har for alvor mistet sin betydning for selv deres egne fans det sidste stykke tid, især Abidal sagen viser bare de er det komplette modsatte end det de angiver dem selv for at være.

Ok, altså kan godt se, at Abi sagen sætter klubben i et dårligt lys, men hvad skal klubben gøre ved deres spillere, når de er ude og repræsentere deres landshold. Deres adfærd skal være i orden, når de repræsenterer Barca, men Barca kan jo ikke stille noget op, når de er med deres respektive landshold.



I øvrigt skrev han dette til at starte med:
Sigøjneren fra sigøjnerklubben fik rødt kort for dette.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:En fra Madridista.dk om det røde kort til Mascherano.

Præcis. Deres mes que un club pis har for alvor mistet sin betydning for selv deres egne fans det sidste stykke tid, især Abidal sagen viser bare de er det komplette modsatte end det de angiver dem selv for at være.

Ok, altså kan godt se, at Abi sagen sætter klubben i et dårligt lys, men hvad skal klubben gøre ved deres spillere, når de er ude og repræsentere deres landshold. Deres adfærd skal være i orden, når de repræsenterer Barca, men Barca kan jo ikke stille noget op, når de er med deres respektive landshold.



I øvrigt skrev han dette til at starte med:
Sigøjneren fra sigøjnerklubben fik rødt kort for dette.
Bla bla... Lad børn være børn!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Quaresma »

Hvad har det mest 'Mes Qué Un Club' at gøre? Mes Qué Un Club omhandler jo hovedsagligt det politiske aspekt af Barça, og hvad klubben betyder for katalanernes nationalfølelse - ikke hvordan vi behandler vores spillere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad er det han helt præcist gør? Jeg kunne ikke få øje på det i den video, jeg havde fundet.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Hvad har det mest 'Mes Qué Un Club' at gøre? Mes Qué Un Club omhandler jo hovedsagligt det politiske aspekt af Barça, og hvad klubben betyder for katalanernes nationalfølelse - ikke hvordan vi behandler vores spillere.

Præcis, og jeg vil også sige, at det intet har med Abi sagen at gøre, men hvis man vil dreje mottoet, så kunne det måske, men kun måske drejes mod denne(menneskelig syn). Det er dog stadig fuldkommen misvisende.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af ladislau »

Mes Que Un Club er så dejligt bredt, at man kan lægge de værdier i det, som man tillægger størst vægt.

Omvendt, så kan folk med ondt i røven jo altid bruge det imod os, at klubben prøver at sætte overliggeren højt. Der var engang madrisimoen blev forvekslet med arrogance. Ser man på mange af de danske madrid fans, så kan man vist kun forveksle den med smålighed.

Derudover er Mascherano en ynkelig snotskovl.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Visca El Barca »

Mascherano: "I perfectly understand Barça want to sign a centre back. We've suffered at that position. I've acted as emergency solution."
Mascherano: "Got some calls, but no firm offers. You have to compete for a spot so you always have some doubts, but the competition is fair"
Mascherano: "The coach insists most on putting pressure, recovering the ball high up on the pitch, being agressive in a good way." [el pais]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af JonasV »

Ude 10-15 dage...


Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af zqa »

Cwap! Bartra time.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Piquénbauer »

Mascherano suffered a wrist injury in Argentina's game against Bosnia on Monday, but he should be available for Saturday's game. [via sport]

:roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh my, er der egentlig spillere der ikke er kommet til skade i løbet af de sidste 72 timer?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Norbit »

Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvad denne elendige spiller laver på vores hold?!
Mascherano har spillet DM hele sin karriere, så kommer han til os og så vælger klubben at udvikle ham til CB, som jeg ikke føler han er blevet god til overhovedet!

Efter min mening skal han sælges allerede til Januar. Jeg hader når den mand spiller. Han er altid usikker med bolden, han kaster sig ud i tacklinger der ikke giver nogen rigtig mening. Han er i det hele taget ringe!!
Han er ikke god nok til vores hold, hvad har Martino og de andre ikke set. Hold da kæft!

Ud med Mascherano og ind med Batra!!
Hold da kæft jeg hader den mand.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af emo »

Har været en ret god forsvarspiller for os, i en lang periode. Har haft en del dårlige kampe på det seneste, men det gør han jo ikke til en spiller man bare ønsker væk.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster