Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Ronaldinho

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg var lige ved at skrive dette indlæg inde i Barca Spillere, men nu spiller Ronaldinho jo ikke mere i Barca..

Grunden til at jeg skriver dette indlæg, er fordi jeg vil høre om i har det ligesom mig.. Fordi hver gang jeg ser et billede af Ronaldinho, ser en video af Ronaldinho osv. så savner jeg ham bare så meget i Barca.. Jeg savner at se ham på banen med sit store smil og fantastiske spil i barcas trøje.. Jeg ved godt at mange siger at det var godt for Barcelona at han blev solgt, fordi der var mange problemer med ham osv. (hvilket nok også var rigtigt) men hvis vi prøver at se bort fra det, savner i ham så ikke også?

Jeg går ofte og tænker om det kunne være muligt at Ronaldinho kunne komme til Barca igen? Det skal siges at jeg slet ikke tror på det sker, og jeg tror heller ikke det ville være godt for Barca.. Men man har vel lov til at drømme :) Kunne være rigtig fedt, hvis han kom til barca igen og fandt sit spil og spillelyst igen, så han spillede på samme niveau som dengang han var bedst..

Har i det også som mig? :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af zqa »

Savner ham ikke specielt, dog savner jeg hans frisparks-teknik.
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Ronaldinho

Indlæg af Rivaldo10 »

Også det eneste jeg savner umiddelbart, på trods af, at både Alves og Xavi på det seneste har scoret.

Hvis vi kan hente ham for et mindre beløb (højst 75 mio kr.), på trods af, at det er ganske urealistisk kunne han overvejes, og det kun pga. det mulige økonomiske udbytte (merchandise).

Mes Que Un Club

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mes Que Un Club »

Ja.. Hans frispark var helt fantastiske.. Men synes nu at Xavi og Alves er rigtig gode og har forbedret sig på det sidste.. Og så har de jo også scoret her på det sidste..

Men hvad med at købe Ronaldinho, som du siger, så billigt som muligt? Han har jo sagt før at han savner barca og gerne vil tilbage en dag.. Han må gerne komme tilbage for min skyld.. Han skal dog ikke regne med meget spilletid hvis han ikke spiller bedre end han gør i øjeblikket.. Men ham som udskifter? Det vil han næppe, men man ved aldrig..

sørenbr

Re: Ronaldinho

Indlæg af sørenbr »

Nogen der ved hvordan det går Ronaldinho i Milan :?: Har ikke hørt noget om ham i lang lang tid :?

XaviHernandez

Re: Ronaldinho

Indlæg af XaviHernandez »

sørenbr skrev:Nogen der ved hvordan det går Ronaldinho i Milan :?: Har ikke hørt noget om ham i lang lang tid :?
Han sidder på bænken i de fleste kampe... Sjældent han starter inde, desværre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Man kan jo ikke lade være med at savne den Ronaldinho man så indtil 06/07 - og der gjorde han det endda heller ikke så ringe, med 17 (så vidt jeg husker?) mål. Men ham vi så sidste sæson, og ham man nogle gange får et glimt af i Milan, kan man sagtens undvære! ;)

Toure

Re: Ronaldinho

Indlæg af Toure »

Blaugrana92 skrev:Man kan jo ikke lade være med at savne den Ronaldinho man så indtil 06/07 - og der gjorde han det endda heller ikke så ringe, med 17 (så vidt jeg husker?) mål. Men ham vi så sidste sæson, og ham man nogle gange får et glimt af i Milan, kan man sagtens undvære! ;)
Det er heldigvis Ronaldinho'en fra sæsonerne før 06/07 man husker tilbage på. Det gør jeg i hvert fald. :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af zqa »

Han er sandsynligvis på vej væk fra Milan.. what a joke.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Han er sandsynligvis på vej væk fra Milan.. what a joke.
City, Tottenham eller Al-Ain?
Eller Bunyudkor?

XaviHernandez

Re: Ronaldinho

Indlæg af XaviHernandez »

Blaugrana92 skrev:
zqa skrev:Han er sandsynligvis på vej væk fra Milan.. what a joke.
City, Tottenham eller Al-Ain?
Eller Bunyudkor?
Flamengo har også været med inde i billedet.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Ronaldinho

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

jeg savner ham skam
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mander »

Hvis Ronaldinho kommer tilbage, vil jeg også have Rivaldo tilbage...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af zqa »

Jeg vil have Cruyff så. Og Kubala. Rise from the dead Kubala!
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mander »

Det bliver et fantastisk hold. Visca el Zombies!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster