Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

... og nu vi snakker Ronaldinho, kan vi da vidst godt lige tåle at få denne her endnu engang:

[youtube]chaGoKn_hdo[/youtube]

Føj, hvor var det smukt!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]egBEpx0F96c[/youtube]

... og det værste er jo at det ikke engang er løgn når han siger at det er normalt! :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er så vanvittigt så vild en teknik han har! Nøj hvor jeg savner at se ham på toppen!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Haid0133 skrev:Hvad synes i at få ronaldinho tilbage i barca når nu han har haft et godt fortid. At få ham tilbage er godt for fans.
og han ville have det godt
Det kunne være frækt! Jeg har dog umådeligt svært ved at se det ske på nogen som helst måde. Men det kunne som sagt være frækt. Jeg tror han ville være glimrende på en central midtbane position, hvor han ikke behøver at løbe så meget, men til gengæld har frihed nok til at bevæge sig rundt og finde pladsen til at modtage bolden, lave noget lækkert og lave en eller anden syg no-look pass til Messi der så runder fire forsvarsspiller og chipper den over målmanden. Jizzed!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af emo »

Enig, med Blau, om den centrale midt position... og det er så moderne at leje nu, vi skulle have lejet ham i Januar. Ønsketænkning, men ville elske at se reaktionen hvis det kunne lade sig gøre, han er så epic...
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Enig, med Blau, om den centrale midt position... og det er så moderne at leje nu, vi skulle have lejet ham i Januar. Ønsketænkning, men ville elske at se reaktionen hvis det kunne lade sig gøre, han er så epic...
Av, ja! Et halvt års lejekontrakt! Forestil jer det lige: Champions League finalen. Vi fører allerede 2-1. Ronaldinho kommer på banen! Tører røv i to mand og får et frispark 25 meter fra mål! Hamrer den op i hjørnet! Løfter trofæet sammen med Leo og Puyol! Jizzed! Igen!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]Wekc391f2RA[/youtube]

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af emo »

Fee' video.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mander »

Hvis han kom tilbage, ville han nok være en massiv skuffelse. Lad hans eftermæle være urørt, tak!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af fidanho »

For mig er han verdens bedste nogensinde. Legende uden lige. Ja, Messi er fantastisk og bedre end ham, men når man så Ronnie spille, blev man bare glad. Han gjorde fodbolden interessant og sjov for mig.
Lad ham komme til Barca for at være assistent, reservemålmand i stedet for Pinto eller danseinstruktør for Abi og Alves.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Visca El Barca »

Fed video og sikke en spiller!. Lidt synd at han mistede motivation eller blev dårligt vejledt, men i de 4-5 år han var på toppen, var han fryd for øjet!.

Hans første og sidste mål for os er også legendarisk!. Ronnie vil altid have en meget speciel og stor plads i mit hjerte!. Ronnie <3!.
Senest rettet af Visca El Barca lør feb 04, 2012 1:10 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Visca El Barca »

Fidanho, du er inde på noget interessant. Du kalder ham en legende, men det kunne da være sjovt om andre cules herinde, også betragter ham som en legende? Er Ronnie en klub legende, hvis ja hvorfor, og hvis nej, hvorfor er han ikke det?.

Det kunne da være interessant at få en debat omkring dette. Altså Ronnie men også selve begrebet "legende". Hvornår er man en legende i folks øjne?.

Jeg giver mit bud. I mine øjne er Ronnie en legende. Han tilbragte ganske vist ikke hele sin karriere i Barca, men i de 3-4 han var på toppen hos, der var han med til at rejse klubben!. Vi var blevet en klub, hvor vi købte middelmådige spillere, eller de unge talenter, for dyre penge. De fleste store stjerner skiftede til en anden topklub, hvis valget stod mellem os og en anden stor klub, sidste eksempel er Beckham ( Jeg takker Gud for, at han valgte Real). Vi havde ikke vundet noget i 5 år, og så kom Ronnie. Jeg ved godt, at folk som Deco, Edmilson, Puyi, Xavi, Ini, Giuly, Rafa m.fl havde en stor andel i, at Barca kom på fode igen, men Ronnie var ligesom ham der gik forrest tit og ofte. Han var den afgørende spiller i en lille revolution, og han bragte glæden tilbage til Katalonien og hos Cules, og for det vil han altid være en legende for mig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Hvis han kom tilbage, ville han nok være en massiv skuffelse. Lad hans eftermæle være urørt, tak!
Ligesom med Henry's tilbagevenden i Arsenal ville det jo nok være begrænset hvad vi fans havde af forventninger til ham, så nogen massiv skuffelse tror jeg nu ikke han ville blive.

Visca, der er slet ikke nogen debat. Han er en legende. Fact.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:Hvis han kom tilbage, ville han nok være en massiv skuffelse. Lad hans eftermæle være urørt, tak!
Ligesom med Henry's tilbagevenden i Arsenal ville det jo nok være begrænset hvad vi fans havde af forventninger til ham, så nogen massiv skuffelse tror jeg nu ikke han ville blive.

Visca, der er slet ikke nogen debat. Han er en legende. Fact.
Men alligevel. Stop mens legen er god, er min opfattelse.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Quaresma »

fidanho skrev:For mig er han verdens bedste nogensinde. Legende uden lige. Ja, Messi er fantastisk og bedre end ham, men når man så Ronnie spille, blev man bare glad. Han gjorde fodbolden interessant og sjov for mig.
Lad ham komme til Barca for at være assistent, reservemålmand i stedet for Pinto eller danseinstruktør for Abi og Alves.
Jeg er fuldstændig enig. Nu er jeg kun sytten, så jeg trak ikke vejret i f.eks. Maradonas storhedstid, men Ronaldinho er (efter min mening) den mest fabelagtige fodboldspiller nogensinde. Måske er det hans enorme karisma og tilhørende smil - han er i hvert fald en helt unik spiller såvel som personlighed. Alt hvad han foretager sig på banen, bliver gjort med den største elegance og overlegenhed - noget selv Messi ikke kan matche ham i.

Udover det kunne ingen slå en aflevering som ham.

L.E.G.E.N.D.E.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster