Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Jeg kan aldrig i hele verden se nogle af de der billeder med "http://static2.fjcdn.com/comments/I+hav ... dc7523.jpg"
fixed

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:Hey, har lige fundet et billede af Qureshi:

Billede

:lol: :lol: :lol:
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Sv: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

emo skrev:Underlig udmelding så tidligt. Så må han sælges, ikke fedt at have en spiller som ikke vil forlænge og måske være lidt ligeglad, med det hele. Ah, ok. Måske ikke salg.

Er enig med dem der nævner Valencias Guaitan.
Ja, forstår heller ikke hvorfor han skal udmelde det så tidligt? Hvorfor ikke vente til senere på sæsonen?

Håber han forlænger. Han er vigtig for os! Ved ikke hvem der kunne afløse ham. Neuer ville være det bedste bud, men ret urealistisk..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Hey, har lige fundet et billede af Qureshi:

Billede
De tre S'er; sjovt, sørgeligt, sandt.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Bager »

Amn hvor jeg synes det er en rigtig lortenyhed mand...

Hvorfor er det lige du vil væk Valdés? Er du sur over du ikke står i CdR? Sur over du ikke har noget at lave i kampene?

Hvis Valdés skifter, kan det meget vel være begyndelsen til enden for den gamle garde af Valdés, Xavi, Puyol og Iniesta. Sidstnævnte er Valdés bedste ven, og det er jo ikke ligefrem motiverende at éns bedste ven skifter væk :(
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

Det har vel noget at gøre med at valdes ikke føler sig værdsat idet klubben ikke vil give ham de penge han kræver... Eller måske er det hele bare et forhandlings trick. Nu må vi se men tvivler på at et farvel til valdes er ensbetydende med at den "gamle garde" smutter! Det er deres barca hjerte for stort til!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JonasV »

Det seneste døgns tid får dumpekarakter.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

dinhxa skrev:Jeg ville ikke røre De Gea! Godt nok spillede han godt i Atleti, men han har virkelig været ringe i United.
Helt enig i, at man burde kigge mod Bundesligaen. Drømmescenariet ville jo være en Neuer, evt. i en byttehandel for Valdés + nogle €€. En anden mulighed er at hente en som Ter Stegen, der er ung og talentfuld. Af hvad jeg har set (ikke ret meget udover highlight film på Youtube), så virker han som en RIGTIG god keeper, der kan noget med fødderne.
Skal jeg hjælpe dig til at købe nogle briller hos Louis Nielsen, eller er du bare hater af de Gea? De Gea været dårlig i United? Er du en af de svage sjæle, der har ladet sig manipulere af Kanal 6 og generelt den danske sportspresses kvalmende propaganda med at få middelmådige Lindegaard til at stå for United, siden du kan udtale dig noget så uvidende som De Gea har været ringe i United?

De Gea har gjort det flot i United. Han startede rigtig nok meget uheldig og dårligt i United i hans debut sæson, men han sluttede helt fantastisk af. Især de sidste 3-4 måneder af sidste sæson var han forrygende, bedst bevist ved hans fantom redning ved Matas frispark på Stamford Bridge. Derfra var han ustoppelig, hvor han blandt reddede flere point hjem til United. I mellemtiden har han vist yderligere forbedringer på sit svage område, som er luftspillet, men alle spanske målmand er jo svage i luftspillet. Det er jo bare en del, som mange spanske målmand ikke bliver uddannet så meget i, da spansk fodbold handler mere om teknik og shotstopping. Her kræver man mere, at målmandene har en god teknik, så de kan være med i opspillet og have hurtige reaktioner på stregen, så de kan være klar til de hyppige 1-mod-1-situationer, som der er mange af i Spanien.

Husk endelig på, da de Gea kom til United skulle han overtage en af de bedste målmand i de sidste 20 år, og da han var ankommet gik først Vidic, hele Uniteds defensive hjerte, i stykker og var ude i 90 procent af sæsonen, Rio var meget skadesplaget, og der var ofte kampe, hvor United kun havde Evra med som oprigtig forsvarsspiller. Ellers var det halve løsninger såsom Carrick som midterforsvar og jeg ved ikke hvad. Når Rio og Vidic ikke er der, og deres afløsere er urutinerede Jones og Smalling samt en dengang meget svingende Evans, så er det jo ikke de bedste betingelser for en Premier League-debuterende dengang 20-årig spansk målmand, der ikke kunne et ord, og som ikke var så veluddannet i luftspillet, som mange hold uhrtig fik spottet som svaghed.

Så igen: Din kritik er godt nok helt ude i hampen. De Gea har været god i United. Og han viser tegn på ydre forhåbning om, at han en dag er en af de allerbedste!

Men hvis de Gea ikke er muligt, er Ter Stegen et fantastisk alternativ! Stort målmandstalent, som kan stå de næste 20 år!
Senest rettet af # 23 fre jan 18, 2013 1:47 am, rettet i alt 2 gange.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

Men helt ærligt, hvor fanden vil Valdes hen?

United har De Gea, Liverpool har Reina, Chelsea har Cech til nu og Courtois til fremtiden, Arsenal har polakken, hvis navn er møgsvært at stave, City har Hart, Tottenham har Lloris, Bayern har Neuer, Dortmund har Weidenfeller, Inter har Handanovic, PSG har Sirigu, Juventus har Buffon.

Jeg kan i skrivende stund kun se AC Milan som eneste storklub, der kunne bruge Valdes. De andre klubber i Europa har ikke brug for ham. Lyon kunne også være en mulighed!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Squix

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Squix »

# 23 skrev:
dinhxa skrev:Jeg ville ikke røre De Gea! Godt nok spillede han godt i Atleti, men han har virkelig været ringe i United.
Helt enig i, at man burde kigge mod Bundesligaen. Drømmescenariet ville jo være en Neuer, evt. i en byttehandel for Valdés + nogle €€. En anden mulighed er at hente en som Ter Stegen, der er ung og talentfuld. Af hvad jeg har set (ikke ret meget udover highlight film på Youtube), så virker han som en RIGTIG god keeper, der kan noget med fødderne.
Skal jeg hjælpe dig til at købe nogle briller til Louis Nielsen, eller er du bare hater af de Gea? De Gea været dårlig i United? Er du en af de svage sjæle, der har ladet sig manipulere af Kanal 6 kvalmende propaganda med at få middelmådige Lindegaard til at stå for United, siden du kan udtale dig noget så uvidende som De Gea har været ringe i United?

De Gea har gjort det flot i United. Han startede rigtig nok meget uheldig og dårligt i United i hans debut sæson, men han sluttede helt fantastisk af. Især de sidste 3-4 måneder af sidste sæson var han forrygende, bedst bevist ved hans fantom redning ved Matas frispark på Stamford Bridge. Derfra var han ustoppelig, hvor han blandt reddede flere point hjem til United. I mellemtiden har han vist yderligere forbedringer på sit svage område, som er luftspillet, men alle spanske målmand er jo svage i luftspillet. Det er jo bare en del, som mange spanske målmand ikke bliver uddannet så meget i, da spansk fodbold handler mere om teknik og shotstopping. Her kræver man mere, at målmandene har en god teknik, så de kan være med i opspillet og have hurtige reaktioner på stregen, så de kan være klar til de hyppige 1-mod-1-situationer, som der er mange af i Spanien.

Husk endelig på, da de Gea kom til United skulle han overtage en af de bedste målmand i de sidste 20 år, og da han var ankommet gik først Vidic, hele Uniteds defensive hjerte, i stykker og var ude i 90 procent af sæsonen, Rio var meget skadesplaget, og der var ofte kampe, hvor United kun havde Evra med som oprigtig forsvarsspiller. Ellers var det halve løsninger såsom Carrick som midterforsvar og jeg ved ikke hvad. Når Rio og Vidic ikke er der, og deres afløsere er urutinerede Jones og Smalling samt en dengang meget svingende Evans, så er det jo ikke de bedste betingelser for en Premier League-debuterende dengang 20-årig spansk målmand, der ikke kunne et ord, og som ikke var så veluddannet i luftspillet, som mange hold uhrtig fik spottet som svaghed.

Så igen: Din kritik er godt nok helt ude i hampen. De Gea har været god i United. Og han viser tegn på ydre forhåbning om, at han en dag er en af de allerbedste!

Men hvis de Gea ikke er muligt, er Ter Stegen et fantastisk alternativ! Stort målmandstalent, som kan stå de næste 20 år!
Enig.

Det er absolut kun danskere, som er forblindet af det rød/hvide hjerte der mener Lindegaard er bedre end De Gea.

Til nyheden omkring Valdes er jeg i absolut chok tilstand.
hvis han bliver solgt, er det ikke til at bære.
Forstår det simpelthen ikke - ja. kritikerne kan være efter ham, og hans niveau i forhold til resten af barca holdet - Men for fanden, tror ikke på der er nogen i truppen der blamer ham for hans kiksere mod Ronaldo 2 Clasicos i træk, eller nogen af de andre fejl han har lavet.
For 5 år siden, havde man nok ikke taget det så tungt, men mener bestemt han har en stor del af æren, af den succes Barcelona havde under Pep.

Øv også altså ...

Squix

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Squix »

Gad vide om det har noget med trænerskiftet at gøre, at han ikke føler sig hjemme mere?
Kan ikke se udefra hvad der skulle have ændret sig - men vi ved jo ikke hvad der sker i omklædningsrummet.

Nu ved jeg ikke hvad han får i løn - men syntes godt Barca kunne strække sig lidt, hvis han virkelig er underbetalt i forhold til spillere som; Puyol, Pique, Alves, Pedro, Busquets, som jeg formoder ligger på samme løntrin (altså de nævnte spillere)

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Tror ikke at det har noget penge at gøre, håber jeg ikke. Har ikke den opfattelse at Barca har fremlagt ham en kontrakt han så har afvist.

Forstår det som at han ikke gider at forlænge, være her mere, vil prøve noget andet inden han stopper. Underligt, tidligt, stadig mange år i ham.
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Pieyanthikos »

Bager skrev: Sidstnævnte er Valdés bedste ven, og det er jo ikke ligefrem motiverende at éns bedste ven skifter væk :(
Sig aldrig sådan noget!

Det var lidt af en bombe.. Men jeg vil ikke sige et ord ondt om ham. Man kan ikke kræve evig loyalitet, alle kan have brug for luftforandring. Jeg kan ikke forestille mig andet end at klubben strakte sig langt i forhandlingerne.

Interessant er det, hvem der kan tage over, selvom Valdes forhåbentlig bliver kontrakten ud - umiddelbart ser ingen af cantera'erne ud til at have niveauet. Skal der hentes udefra, så håber jeg på en erfaren keeper frem for en ung (selvom Ter Stegen skulle være helt særlig), da tilvænningsperioden for det meste er længere for en ung fyr. Og så modnes målmænd generelt bare bedst med alderen. Jeg stemmer også for en erfaren spanier + en ung erstatning for Pinto (cantera eller måske ham Andrada?).
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

Men på den anden side. Han burde da kunne tænke sig lidt om og indse, at det er ikke ligefrem målmænd, de fleste topklubber mangler nu til dages. Det er jo ikke fordi, at Valdes er den nye Schmeichel, at klubberne vil smide, hvad de har for at hente ham.

Hvis han helt seriøst bruger det her som taktik for at få flere penge, så er Valdes en virkelig klam fodboldspiller. Ligesom Rooney. Når man først truer klubben til en højere løn, så er man en klam person. Har intet respekt for sådanne klamme tricks for at trænge klubben i en krog. Ingen er større end klubben. Og slet ikke en som Valdes. Sorry to say, men det er simpelthen så ækelt. Det her minder mig lige præcis om Rooney, der følte, at han var blevet for god til at forlænge med United - bare for at få flere penge i lønposen.

Hvis han derimod søger nye udfordringer, så er det fint med mig, for han har jo vundet alt som fodboldspiller. ALT! Men hvis han forlænger om en uge, så er han bare klam.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Squix

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Squix »

Pieyanthikos skrev:
Bager skrev: Sidstnævnte er Valdés bedste ven, og det er jo ikke ligefrem motiverende at éns bedste ven skifter væk :(
Sig aldrig sådan noget!

Det var lidt af en bombe.. Men jeg vil ikke sige et ord ondt om ham. Man kan ikke kræve evig loyalitet, alle kan have brug for luftforandring. Jeg kan ikke forestille mig andet end at klubben strakte sig langt i forhandlingerne.

Interessant er det, hvem der kan tage over, selvom Valdes forhåbentlig bliver kontrakten ud - umiddelbart ser ingen af cantera'erne ud til at have niveauet. Skal der hentes udefra, så håber jeg på en erfaren keeper frem for en ung (selvom Ter Stegen skulle være helt særlig), da tilvænningsperioden for det meste er længere for en ung fyr. Og så modnes målmænd generelt bare bedst med alderen. Jeg stemmer også for en erfaren spanier + en ung erstatning for Pinto (cantera eller måske ham Andrada?).
Erfaren spaniner ..

Hvem kan det næsten være?
Ser kun Casillas og Reina som muligheder så. Førstenævnte er nok så godt so udelukket fukdstændigt. (Medmindre Mourinh måske får ham fucket helt op???)
Og kan ikke se nogen grund til Pepe Reina skulle forlade Liverpool.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster