Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Alcantara »

http://www.insidespanishfootball.com/11 ... honour-it/

Det kunne godt ligne starten på en transfersaga.

Jeg forstår ikke Monacos begrundelse for ikke at hente ham. Hvordan kunne de forvente, at han ville bestå lægetjekket, når han stadig er skadet? Det er jo latterligt. Han er uden tvivl bedre end deres nuværende førstevalg i form af Subasic. Desuden er Valdés sandsynligvis klar igen til oktober, så han står ikke ligefrem til at gå glip af hele næste sæson.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Culé »

After Monaco decided not to sign him, Barcelona have offered Victor Valdes to continue his recovery at the club's training centre. [sport]

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

V.V.'s ageren rammer ham i nakken. Ikke at man kan bebrejde ham noget, men han spillede højt spil og har holdt Barcas ledelse hen. Nu er der købt to nye målmand. Ser ingen grund til, at Barca skal holde på ham. Når kontrakten hører op, må det være det, og V.V. må selv komme videre ud fra de planer, han (ikke) har lagt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

På hvilken måde har han spillet højt spil og holdt ledelsen hen? Han gav dem besked et halvt år i forvejen, så de kunne få god tid til at finde en afløser. Jeg synes absolut ikke at Valdés har opført sig skidt overfor klubben, tværtimod skal vi være glade for at han besluttede sig i så god tid at ledelsen havde et halvt år til at forhandle ter Stegen på plads til en god pris.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Jeg skriver, at der ikke er noget at bebrejde ham. Jeg skriver ingen steder, at han har opført sig skidt over for ledelsen - alene at han har holdt dem hen. Det kan du sige, også, eller mere, er ledelsens egen skyld, ved længe at forsøge at forlænge med ham. Faktum er, at nu har Barca købt to nye målmænd, og V.V. har samtidig ikke fundet en ny klub. Det er V.V. det rammer i nakken, og det høje spil har han alene spillet i forhold til sin egen fremtid, ved at være meget markant i forhold til ikke at ønske at kontraktforlænge, og samtidig ikke have sin fremtidige klub på plads.

Selvstændigt synes jeg det var mærkeligt af V.V., at han forlod Barca uden at tage afsked med klubbens tilhængere, da sæsonen lakkede mod enden. Lejligheden var der, til at møde op på stadion, inden han tog til tyskland for at blive opereret. Vi har intet hørt fra ham, og nu ser det ud til, at han bliver hængende lidt endnu. En mærkelig, underlig situation, som V.V. selv har bragt sig i - med en uheldig skade, som en hovedrolleindehaver også selvfølgelig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Så er vi enige i forhold til hans ageren overfor klubben og ledelsen. Men skal man tro Valdés' agent, så havde han jo rent faktisk fundet en klub og skrevet kontrakt med dem.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Han kan vel dårligt have skrevet kontrakt med dem? Han er her i hvert fald endnu, og er tilsyneladende blevet afvist af Monaco pga fejlet lægetjek. Det er muligt, han har haft et ikke bindende tilsagn fra en klub, i form af en løs forhåndsaftale. Den har klubben i givet fald været i stand til at trække sig fra. Jeg synes han har spillet højt spil, han kan umuligt have været uvindende om, at Barca var nødt til at agere, og at dørene derved lukkede bag ham

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, nu er det jo pænt svært at gardere sig mod sådan en skade. Nej. Det er umuligt at gardere sig mod skader. Så jeg ved ikke helt hvad han skulle have gjort anderledes. Det Valdés' agent påstår, er vel netop at der allerede er skrevet under på en bindende aftale med Monaco. Om det så er tilfældet ved jeg selvfølgelig ikke. Men jeg har svært ved at se hvordan han skulle have spillet den anderledes.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Eftersom Monaco officielt har været ude og sige, at de ikke henter vv, så kan jeg ikke se, hvordan der kan være indgået bindende aftale

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu ved jeg ikke hvor meget jeg stoler på Monaco's ejer. Cirka ligeså lidt som jeg stoler på Abramovich. De kan med garanti lave krumspring der vil noget, hvis det kan redde dem ud af situationer som denne, hvorfor jeg helst vil vente og se hvad udfaldet af det her bliver.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Culé »

Iniesta: "I really felt bad about Valdes' end to his time at Barça. It was cruel. He has been a key player for us. He's doing well now."

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af kklaus »

Official: Man United have offered former Barcelona keeper Victor Valdes (32) to complete his rehabilitation from a knee injury in Manchester
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hellere Manchester United end Liverpool.
Valdes is already in Manchester. He will sign a contract at Man United if he passes the medical tests he will undergo in coming days. [md]
Man United goalkeeping coach Frans Hoek, who worked with Valdes at Barcelona, has been decisive in United's move for the goalkeeper. [md]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

De Gea?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Flax_Generous »

Valdes skal være hjertelig velkommen. Fint med lidt kvalificeret konkurrence til De Gea.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster