Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Lige mine ord.
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Diabolito skrev:Zinker... rolig nu.

Julio Cesar spiller godt i en kamp og du er helt oppe og ringe.

Diege Alves spiller godt i en kamp og du er helt oppe og ringe.

Vent nu tiden lidt an og se, hvordan deres gennemsnitssæson ender med at kunne konkluderes.
Jeg synes at de begge er fantastisk dygtige målmænd (og jeg dømmer ikke ud fra 1 kamp, hvis du kiggede mit indlæg ordentligt igennem). Efter at have set alle jeres reaktioner på mit indlæg om Júlio César, havde jeg indset at Internazionale nok ikke ville lade ham slippe. Nu taler vi om Almería, som ikke er verdensklasse - og som har sværere ved at holde på deres spillere.

Samt Diego Alves har gjort det godt i mange kampe nu, og jeg synes virkelig at han har potentialet til at blive verdensklasse. Diego Alves 1. sæson var rigtig god, og hans 2. sæson er næsten endnu bedre. Så efter min mening er han et interessant bud for Barca til sommer.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Jeg er absolut ikke uenig i, at de begge er fantastiske målmænd og potentielle emner til Barca, men synes bare det er lidt spøjst, at du farer så meget op over dem, det øjeblik de har en god kamp
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

"I know that Txiki Begiristain is already working on his renewal. It's a player I like a lot and he has everything to be the goalkeeper of Barça for many more years. He's the best goalkeeper in the Liga and I don't understand why he's not with the national team. People haven't been just towards him."
- Laporta til Radio Punto
"I have no doubts at all about him. Víctor is lucky to be mentally very strong, he can deal with criticism. My trust in him is that big that he can commit all the errors he wants. He has saved us many times and he will again do that again. You can discuss about a young coach like myself or about a player who's just arriving, but I don't understand that there's so much discussion about Víctor, who has been here for an eternity and who has given us so much."
- Sagde Pep til en pressekonference tidligere på måneden..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

ja det er noget pis...

Vil ha Diego :cry:

:P
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Barcelona has gotten better at set pieces, although I still don't understand why they don't cover certain zones at corner kicks. It happened against Lyon, they make mistakes and then they point at that poor Valdés who's not to blame at all.
- Radomir Antic, Serbian national team coach
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Dét som Radomir Antić siger, er noget værre vrøvl. Er det ikke Valdés der er med til at sætte sine spillere op til et hjørnspark?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Det er noget vrøvl du siger - altid. Nej, det er det ikke.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Både og.

Hjørnespark er jo altid et fast sted, omend det er højre eller venstre side. Derfor er der nogle taktiske grundlag, for hvordan nogle positioner kan og skal dækkes, hvilket kan organiseres pre-kamp. Det er nok disse positioner Antic omtaler. De resterende spillere, skal så primært sørge for opdækning samt følge deres direkte modstander.

Det er noget andet på frispark, hvor de kan være placeret på mange forskellige steder og en situation er næsten aldrig ens. Her er det klart, det er Valdes opgave at organisere spillerne.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Hvis du har lagt mærke til det, så står vi zone-forsvar ved alle dødbolde.. fuldstændig tåbeligt. Yaya er på bolden dog, og Piqúe står som regel overfor den stærkeste i hovespillet.. Men, zone-forsvar stadigvæk.. Derfor spillerne til tider ser komplet uduelige ud på frispark.
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Enig, vi burde mandsopdække, i stedet for zone-forsvar ved dødbolde. Ved dødboldesituationer er det usmart med zone-forsvar, da der hurtigt opstår forvirring om hvem, der dækker hvem. Især hvis der er små hurtige spillere på modstanderholdet (f.eks. Kun Agüero), så får de spillere rigtig mange chancer foran mål.

Iøvrigt har Antic været målmandstræner for Barca, og desuden coachet Valdés rigtigt meget. Så selvføleglig skal han bakke ham op.

@ zqa;

Der er ingen grund til at være nedladende. Når du lukker noget bræk ud (som du så ofte gør), så sviner jeg da heller ikke dig til...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Undskyld seje.
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Undskyld seje.
Hvad skulle der dér "seje" til for? Selvom jeg er yngre end dig, så er det dig der opfører dig barnligt her. Tag dig sammen, i stedet for det barnlige lort du lukker ud. Jeg vil gerne diskutere Valdés, og hvis du hellere vil skrive lortekommentarer til mig, så skriv mig da bare en PM, i stedet for det bras du lukker ud på forum.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Jeg siger da bare undskyld, og da jeg ikke kender dit rigtige navn, og jeg samtidig synes du er sej, er det da oplagt at bruge Seje istedet for Zinker. Synes De ikke?
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Jeg siger da bare undskyld, og da jeg ikke kender dit rigtige navn, og jeg samtidig synes du er sej, er det da oplagt at bruge Seje istedet for Zinker. Synes De ikke?
Så kald mig da Zinker. Og hvis du gerne vil lukke noget sarkastisk ud. SÅ GØR DET I EN PM, i stedet for at vise alle på forum, hvor sej DU er...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster