Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

sagde også som det ser ud nu ...
MEn syntes ikke man kan pege på et decideret svage punkt. Valdes har gjort det glimrende indtil videre, bortset fra et par svipsere. Der findes ingen keeper eller spiller som ikke laver fejl. Mange gange har jeg siddet og tænkt hvordan han lige hiver sådan en redning frem. Jeg er ikke nær så bange når modstanderen har bolden omkring feltet som jeg var sidste sæson. Det hænger igen sammen med at hele holdet har rejst sig, ikke mindt valdes .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

sagde også som det ser ud nu ...
MEn syntes ikke man kan pege på et decideret svage punkt. Valdes har gjort det glimrende indtil videre, bortset fra et par svipsere. Der findes ingen keeper eller spiller som ikke laver fejl. Mange gange har jeg siddet og tænkt hvordan han lige hiver sådan en redning frem. Jeg er ikke nær så bange når modstanderen har bolden omkring feltet som jeg var sidste sæson. Det hænger igen sammen med at hele holdet har rejst sig, ikke mindt valdes .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi, jeg vil bare gerne se nogle konkrete bevismaterialer for de kritikpunkter du har. Du må vel hive redningsprocenter eller lignende frem og sammenligne det med dem du synes er bedre. Du bliver jo nødt til at argumenterer for din sag?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

haha, hvorfor er det umuligt at argumentere for sin sag uden statistikker!? jeg behøver ikke statistikker for at sige Casillas er bedre end Valdes, og det samme er Cesár og endda Reina. Det mener landstræneren f.eks. også. At nørde rundt på nettet i en søgen efter statistikker til sammenligning med hver enkelt jeg mener er bedre end Valdes er sQ da spild af tid. Min holdning er at der findes flere målmænd derude der er en klasse bedre end Valdes, og en af dem kunne jeg godt ønske mig Barca invisterede i. Det er min holdning, og så må du finde statistikker der viser Valdes er bedre end alle andre, hvis du desperat søger den slags "bevismateriale"!
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har på intet tidspunkt sagt at César eller Reina er dårligere end Valdés, for det synes jeg bestemt ikke de er. Casillas kommenterede jeg på i mit forrige indlæg. Så der er vi sådan set ikke uenige. Jeg siger bare at jeg ikke synes der er mange målmænd der er bedre. Jeg mener det er unødvendigt at bruge penge og ressourcer på at hente en ny målmand, da Valdés gør det rigtig flot. Det mener jeg selv at jeg beviste da jeg hev antallet af mål lukket ind i denne sæson frem! Topholdene i både England og Italien har ikke lukket ligeså mange mål ind som vi har, men hvis du ser på deres tilgang til spillet er den altså også en del mere defensiv end vores. Der er få hold i Europa der spiller ligeså offensivt som vi gør! Hvis du vil have en ny målmand er det til gengæld ikke sikkert at vi får hentet andre forstærkninger! De gode målmænd er som regel meget svære at få fat i!

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Jeg forventer at Valdés viser det modsatte at hvad Daluigi siger, og står godt. Han har ikke været den mest stabile eller pålidelige målmand i de sidste par kampe, så jeg forventer at han holder nullet i dag. Med Almería stærke angribere (Uche, Piatti og Negredo), tror jeg at det bliver en svær aften for ham - men han skal altså bevise at han er en top-keeper, ellers har Barca ingen grund til at han står 1. keeper!

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

han havde vel bare en mindre "down periode" ligesom resten af holdet . Tror ikke der er noget hold som ikke har en down periode i løbet af en sæson. En spiller som ikke har en down periode i løbet af en sæson er også umenneskelig. Mener stadig han er den rigtige mand der står mellem stængerne.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Han gjorde det også helt fint igår.. Faktisk også ved dødbolde kom han godt ud, pillede et par indlæg ned. Ser ud til han er ovenpå igen - dog uden at jinxe.
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

enig .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

Diego Alves må siges at være et varmt emne til denne post efter gårsdagens kamp :lol:

ej, men hvis han holdet et sådant niveau, kommer han til en stor klub.. evt. barca om et år eller 2
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Har han gjort det godt i nogen andre kampe end i går?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

han er i den brasilianske landsholdstrup.. så noget godt må han vel have gjort

Men har ikke fuldt ham, så aner det ikke.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Okay. Jeg har nemlig heller ikke set ham, så aner ikke hvordan han ellers har præsteret.

Men godt præstation i går, uden tvivl.
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Jeg har fulgt ham i flere kampe, i denne sæson, samt sidste sæson, og jeg vil sige at jeg er imponeret. Især hans reflekser er måske nogle af verdens bedste (godt eksempel i går, men også i flere kampe - som f.eks. kampen mod Real Madrid) ---> http://www.uefa.com/footballeurope/news ... 53171.html.

Pga. hans fantastiske præstationer for Almería var han med på Brasiliens OL-hold, hvor han vandt bronze. Her var han back-up for Valencia's 1. målmand, Renan. Diego Alves er desuden kun 23 år.

Min mening er at han er et godt bud som en ny målmand på Barca's hold. Han er en potentiel top-keeper, og det har han vist i mange kampe. Så et godt bud på næste sæsons målmandspost:

1. Diego Alves
2. Victor Valdés
3. ???

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Zinker... rolig nu.

Julio Cesar spiller godt i en kamp og du er helt oppe og ringe.

Diege Alves spiller godt i en kamp og du er helt oppe og ringe.

Vent nu tiden lidt an og se, hvordan deres gennemsnitssæson ender med at kunne konkluderes.
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster