Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Pique provokerede vel til at starte med Real Madrid, ikke Spanien?
Jeg tror ikke kun det var én ting, der medførte det betændte forhold. Det behøvede ikke være eskaleret efter episoden ved titelfesten. Pique har bare en lidt uforsonlig attitude, der nærmest kun gør tingene værre.
Pique er ofte provokerende og har haft mange episoder, men han har været det over for Madrid.

Hvis en madrilensk Madrid-spiller havde gjort det samme over for Barca og Barca-spillere, så tvivler jeg på, at der havde været samme ballede fra de spanske fans som helhed.
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Storken »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Pique provokerede vel til at starte med Real Madrid, ikke Spanien?
Jeg tror ikke kun det var én ting, der medførte det betændte forhold. Det behøvede ikke være eskaleret efter episoden ved titelfesten. Pique har bare en lidt uforsonlig attitude, der nærmest kun gør tingene værre.
Pique er ofte provokerende og har haft mange episoder, men han har været det over for Madrid.

Hvis en madrilensk Madrid-spiller havde gjort det samme over for Barca og Barca-spillere, så tvivler jeg på, at der havde været samme ballede fra de spanske fans som helhed.
Jeg tror du har ret i, at det havde været anderledes for en Real Madrid spiller.

Det skal dog siges, at Pique ligeledes har støttet op om catalansk selvstændighed. Det vil nogle se som værende en smule dobbeltmoralsk, når man samtidig stiller op for landsholdet.

Jeg synes også det var meget sigende, at Pique ikke blev valgt som en af holdets anfører i Barca. Jeg tror egentlig Pique er en fin fyr; man skal bare have ham i små doser.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes også det var meget sigende, at Pique ikke blev valgt som en af holdets anfører i Barca.
Bliver det ikke afgjort af hvor længe man har været i klubben?

Pique er foresten også en af anføreren. Han havde i hvert fald bindet om armen for ikke ret mange kampe siden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af emo »

Andre stopper? Som hvem? Arbeloa, undskyldte Han?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Jeg synes også det var meget sigende, at Pique ikke blev valgt som en af holdets anfører i Barca.
Bliver det ikke afgjort af hvor længe man har været i klubben?

Pique er foresten også en af anføreren. Han havde i hvert fald bindet om armen for ikke ret mange kampe siden.
Nope, der var et valg, hvor Mascherano vandt tjansen som fjerde anfører foran Pique.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Ah... Det var da åndssvagt. Pique er kongen af forsvaret og den klare leder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ah... Det var da åndssvagt. Pique er kongen af forsvaret og den klare leder.
Demokrati er en trussel alle vegne nu om dage :grin:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Skydefinten »

Han kan jo stadig spille for det catalanske landshold efter 2017 :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Pique provokerede vel til at starte med Real Madrid, ikke Spanien?
Jeg tror ikke kun det var én ting, der medførte det betændte forhold. Det behøvede ikke være eskaleret efter episoden ved titelfesten. Pique har bare en lidt uforsonlig attitude, der nærmest kun gør tingene værre.
Pique er ofte provokerende og har haft mange episoder, men han har været det over for Madrid.

Hvis en madrilensk Madrid-spiller havde gjort det samme over for Barca og Barca-spillere, så tvivler jeg på, at der havde været samme ballede fra de spanske fans som helhed.
Jeg tror du har ret i, at det havde været anderledes for en Real Madrid spiller.

Det skal dog siges, at Pique ligeledes har støttet op om catalansk selvstændighed. Det vil nogle se som værende en smule dobbeltmoralsk, når man samtidig stiller op for landsholdet.

Jeg synes også det var meget sigende, at Pique ikke blev valgt som en af holdets anfører i Barca. Jeg tror egentlig Pique er en fin fyr; man skal bare have ham i små doser.
Men fodbolden er vel ideelt set ikke så politisk. Pique kan godt adskille fodbold fra sit syn på historie og politik. De spanske fans ved jo også godt, at det ikke er det samme, men de ser det som en vej til at angribe Pique.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.marca.com/en/football/spanis ... b461e.html

Troede ikke jeg skulle sige det men godt arbejde Marca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:http://www.marca.com/en/football/spanis ... b461e.html

Troede ikke jeg skulle sige det men godt arbejde Marca.
Nu spørger jeg dumt, men hvorfor tager man en langærmet trøje og klipper den kort? Hvorfor ikke bare bruge en kort ærmet trøje?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Skydefinten »

Good question.

Han spiller jo alti' alti' i lange for FCB, så Spaniens dragter må have majet majet lange ærmer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.marca.com/en/football/spanis ... b461e.html

Troede ikke jeg skulle sige det men godt arbejde Marca.
Nu spørger jeg dumt, men hvorfor tager man en langærmet trøje og klipper den kort? Hvorfor ikke bare bruge en kort ærmet trøje?
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... sy-5484149
Marca have now revealed what Pique said in the dressing room. "Fuck, these sleeves are too tight, give me scissors to cut them off". 
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Skadet i 3 uger. Fuck.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster