Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Hvis man ser på hans seneste udtalelser så tror jeg bare generelt han er ved at være lidt træt af alt det snak der er om barca i medierne. "de spiller ikke som tidligere", "de er ikke ligeså gode", "spillerne gider ikke mere", "presset er væk", "de unge får ikke chancen", "de unge er utilfredse".

Når det så er sagt så er det måske en hård udmeldelse men jeg kunne ikke være mere enig. At en spiller som montoya feks "kræver" mere spilletid ovenpå sine præstationer i denne sæson er jo fjollet.
Hvad er det lige Montoya har udtalt? Som jeg ser det, er Montoya et mønstereksempel på hvordan en spiller skal agere sig i pressen. Her er bare en håndfuld af udtalelser (og ja, i know, Orobitg er ikke Montoya, men det fortæller noget om hans attitude):
Orobitg (agent Montoya): "Martin is fine at Barça, it only depends on the club. If they don't say he should leave, there's no problem" [tmw]
Montoya: "I'm not thinking about leaving. I want to stay, this is the best club in the world. It was my dream to get here. I hope to renew."
Montoya: "I was happy with my playing time last season, it was my first year. I will continue work hard to try to compete with Alves."
Montoya: "Thiago will be one of the best players in the world. Sergi Roberto is another brilliant player, he'll be a starter in the future."
Montoya: "It would be nice to be at the World Cup. It's difficult, Arbeloa and Azpilicueta are ahead now, but I will work hard." #brazil2014
Montoya: "I was really happy with how much I played last season, and this season I'd want to play a bit more, or at least as much." #fcblive
Min pointe er ikke at man ikke kan kritisere Montoya, eller sælge ham for den sags skyld. Men det er idiotisk udtalelse fra Piques side. Total dumt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Montoyas agent har da flere gange udtalt sig om interesse fra andre klubber? Det kan godt være at montoya ikke selv udtaler noget negativt men så længe han betaler en mand (sin agent) til at gøre det så er det vel ligeså slemt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Montoyas agent har da flere gange udtalt sig om interesse fra andre klubber? Det kan godt være at montoya ikke selv udtaler noget negativt men så længe han betaler en mand (sin agent) til at gøre det så er det vel ligeså slemt.
hahahah what? Jeg er ikke med? :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Måske har montoyas agent udtalt sig om interesse fra andre klubber for at presse barca til at give montoya mere spilletid samt en bedre kontrakt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Måske har montoyas agent udtalt sig om interesse fra andre klubber for at presse barca til at give montoya mere spilletid samt en bedre kontrakt?
Næsten samtlige gange Orobitg har udtalt at der var interesse fra andre klubber, har han samtidigt slået fast at Montoya gerne vil blive i Barca. Svaret om at der var interesse fra andre klubber har blot været for at svare nysgerrige journalister. :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

"Montoya vil gerne blive i barca men der er også andre klubber efter ham"...
Det kan ses på 2 måder:
1. Han vil gerne blive.
2. Montoya fortæller gennem sin agent om interesse fra andre store klubber for at få mere spilletid samt en bedre kontrakt - "hvis i ikke tager jeg sammen så smutter jeg til en anden stor klub".

Vi ser så bare forskelligt på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:"Montoya vil gerne blive i barca men der er altså andre klubber efter ham"...
Det kan ses på 2 måder:
1. Han vil gerne blive.
2. Montoya fortæller gennem sin agent om interesse fra andre store klubber for at få mere spilletid samt en bedre kontrakt - "hvis i ikke tager jeg sammen så smutter jeg til en anden stor klub".

Vi ser så bare forskelligt på det.
Øhm, har gjort det explicit at han gerne vil blive i klubben og at han gerne vil have mere spilletid, men at han godt kan forstå at en stjernespiller som Alves er foran ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvorfor nævne andre klubber? Hvorfor så ikke bare sige det? Selvfølgelig er der en bagtanke! (Jeg snakker om agenten og ikke hvad montoya selv siger).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Men hvorfor nævne andre klubber? Hvorfor så ikke bare sige det? Selvfølgelig er der en bagtanke! (Jeg snakker om agenten og ikke hvad montoya selv siger).
Ja men hvorfor? Det er komplet ligegyldigt og spild af tid det her...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

For at vise, gennem sin agent, at der er andre klubber der ude efter = mere spilletid og en bedre kontrakt. Men ja det er ligegyldigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Skydefinten »

I god damn like it!
@FCBarcelonaFl: Piqué: “Every night, I sing the Barça hymn to my son Milan because it's the only song I know in full.” [revista barça]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af kklaus »

Haha, mon ikke Shakira kan et par andre.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kubala »

Pique:

Billede


Alle ved, at det er hende her, der styrer showet derhjemme:


Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

Haha sødt.. Men jeg er også sikker på at Shakira synger Loca Loca..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kubala »

Loca Loca synger hun til Pique(iført det outfit som i videoen), fordi han kan lide det:

Billede



Til barnet synger hun en vuggevise(selvfølgelig iført et meget konservativt outfit; ikke det samme outfit, som jeg oven for har beskrevet).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster