Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

Isageren skrev:
fre maj 06, 2022 12:02 pm
Kan vi ikke tage denne her ned? Efter det stunt på instagram i går, er han i min bog ikke kategoriseret som en Barca legende længere. Føj Samuel, hold dig langt væk.
??
El Señor de las Tartas

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Isageren skrev:
fre maj 06, 2022 12:02 pm
Kan vi ikke tage denne her ned? Efter det stunt på instagram i går, er han i min bog ikke kategoriseret som en Barca legende længere. Føj Samuel, hold dig langt væk.
At han hyldede Real Madrid, den klub det hele startede for ham i ? Er det værre end når FCB lykønsker Madrid for mesterskaber og titler?

Billede
Allez...

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af nosslo15 »

Eto skal ingen steder - gider ikke al den hate.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

Virker voldsomt dramatisk Isageren, tag det lige med ro.

Indlægget forbliver.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Isageren »

Fair nok, men klubkærligheden er ikke stor fra hans side. Jeg er spansktalende og den gør lige så ondt på Catalonien som på mig. Sport har lavet en artikel som de kalder “Farvel Samuel, nu har du bekendt din sande kulør” ikke ment i en racistisk måde, men det var noget i den dur. Synes ikke man som Barca mand kan gå ud og lykønske Madrid, især ikke med den måde de behandlede ham på.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Isageren »

emo skrev:
fre maj 06, 2022 12:16 pm
Isageren skrev:
fre maj 06, 2022 12:02 pm
Kan vi ikke tage denne her ned? Efter det stunt på instagram i går, er han i min bog ikke kategoriseret som en Barca legende længere. Føj Samuel, hold dig langt væk.
At han hyldede Real Madrid, den klub det hele startede for ham i ? Er det værre end når FCB lykønsker Madrid for mesterskaber og titler?

Billede
Ja det er overhovedet ikke det samme? At du overhovedet kan sige det.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Er der egentlig noget her i verden, som ikke kan kan skabe hysterisk forargelse?
Der er selvfølgelig reelle problemer, men ellers?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Kvoller »

Jeg tror altid der er nogen der vil blive stødt over et eller andet. Vi lever efterhånden i en krænkelses kultur.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er sgu sørgeligt, den måde pressen spinder historier, der ikke rigtig er noget kød på. De catalanske medier er for sindssyge, når det kommer dertil. Sørgeligt, de på den måde ligger en legende for had.

Et andet eksempel er midtugens historie om Haaland, som nu skulle være uprofessionel og festglad. Bare fordi, han ikke valgte Barca, så skal han tales ned. Det er fandme pinligt, uanset om der er noget om det eller ej.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af PeterPedal »

Enig med Easy og Kvoller

Var der tale om et ret enestående og imponerende come-back i Real's kamp mod City? Ja!
Er det korrekt at "det hele startede" for Eto'o i Real? Ja!
Er det forkert at anerkende en stor sportslig præstation? Nej!

Så lad os skrue en anelse ned for hysteriet :-)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Isageren »

PeterPedal skrev:
lør maj 07, 2022 3:25 pm
Enig med Easy og Kvoller

Var der tale om et ret enestående og imponerende come-back i Real's kamp mod City? Ja!
Er det korrekt at "det hele startede" for Eto'o i Real? Ja!
Er det forkert at anerkende en stor sportslig præstation? Nej!

Så lad os skrue en anelse ned for hysteriet :-)
Hvis man er en legende i klubben, så lægger man ikke et billede op af sig selv i rivalens trøje, bare fordi de har lavet en “enestående” præstation. Så når de vinder ting, så holder han med dem og husker hans tid? Ej nu må det holde
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Kvoller »

Man kan da sagtens hylde et hold for nogle ret imponerende præstationer? Og at han mindes det hele startede der, det kan jeg simpelthen ikke set et problem i.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af nosslo15 »

I denne diskussion, skal man også huske på, at Eto spillede for en lang række andre klubber i sin karriere og fik sit gennembrud hos Mallorca. Han vandt Champions League med Inter og var hos os i 5 år. Samtidigt fik han måske ikke den bedste behandling af klubben i 2009, da han skiftede til Inter. Så selvom vi som fans husker Eto med stor glæde, så har han det måske lidt mere nuanceret med sit forhold til Barca?

Men jeg ser intet forkert i, at han ønsker Madrid tillykke - vi må som Barcafans være store og rummmelige nok til at en fodboldspiller, som FOR OS er en legende, kan gøre sådan noget - uden at klynke.

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af DeanCassady »

Det er fint. Der er fortsat ingen tvivl om, hvor hans tilhørsforhold befinder sig.

Og mon ikke han har nydt at sende en lille stikpille afsted i retning af Pep.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Isageren »

DeanCassady skrev:
lør maj 07, 2022 5:03 pm
Det er fint. Der er fortsat ingen tvivl om, hvor hans tilhørsforhold befinder sig.

Og mon ikke han har nydt at sende en lille stikpille afsted i retning af Pep.
Jo helt sikkert, og som nogen også nævnte, han har måske ikke det forhold til klubben som andre har. Det er selvfølgelig hvad det er, fandt det bare meget overraskende, især når man tager Reals behandling af ham med i ligningen. For mig at se har han et Laudrup forhold til klubberne, han er neutral og holder lige meget af dem begge. It hurts, men man også se ud over sin egen næsetip. Nu hvor vi alligevel hylder spillere som holder med Real, hvad med at få en Figo tråd op i legends?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster