Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

I følge Eto'o selv, så ville Pep SF med ham samtidigt med Ronaldinho og Deco, men han endte med at score hattrick i forberedelserne hvilket gjorde at Pep var nødt til st satse på ham. Han leverede så også, men havde skidt kemi med træneren og siger at han maks 10 gange på sine 2 år under Pep havde en samtale med Pep, og alt mellem dem var kunstigt.

Synes det er plat at han tager det op nu, igen igen. Han er en egoist, men en forbandet god egoist.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Han havde kun godt og vel et år under Pep.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Han havde kun godt og vel et år under Pep.
Ja, dunno hvorfor jeg skrev 2, så er det Eto'o selv der ønsker det til at være 2 men er 1.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Kubala »

Eto'os udtalelser om Pep til Bein Sports.
"When he arrived, I reminded Guardiola that he'd never been a great player
Guardiola was unlucky enough to have to play me for twenty minutes against Chivas and I scored three goals. From then on, he never had the courage to say things to my face.
"I told him ten times, and explained it to him at length. Pep wanted to give me lessons on how to be a striker when he was a midfielder. I said to him, 'You're not normal, are you?' The true story is that Pep never respected these things in the world of football."

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Har altid godt kunne lide Eto'o - som spiller. Fatter ikke at man (han), gider udstille sig selv som et arrogant fjols med sådanne udtalelser.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:Har altid godt kunne lide Eto'o - som spiller. Fatter ikke at man (han), gider udstille sig selv som et arrogant fjols med sådanne udtalelser.

Ja, det er virkelig synd.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, Eto'o. Du var god, men du var ikke nær så god som Pep var som spiller. På The Great Player Scale (ja, den findes helt sikkert) er Pep noget højere placeret end navnet Eto'o.

I øvrigt mener jeg at det var netop Pep der fortalte Messi hvordan man skal spille angriber ... og det er da gået helt fint mig bekendt. Det er ikke bare arrogante udtalelser, det er decideret hjernedødt dumme udtalelser. Sådan virkelig uintelligent.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Messi var modtagelig for råd, og en man kunne støbe. Eto'o var allerede en stjerne, gad ikke rette sig ind, havde vist sit værd, tænkte han.

Jeg er dog usikker på hvor sand den første udtalelse er, om st Pep ikke var nogen stor spiller. Mener at have læst den formuleret anderledes og mere blød.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af A$AP »

Eto'o spiller for Chelsea og Mourinho nu, han er irrelevant.

Jeg kan dog stadig ikke undgå at holde af ham..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Han har i hvert fald tilegnet sig noget Mourinho idioti. Det klæder ham ikke.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Michman »

Jeg har mistet en del for ham efter det skifte..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

amirjanzel

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af amirjanzel »

Burde han ikke også sælge nødder et sted i Cameroun?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Det mest absurde er, at hans traad findes under Barca legender!

Jeg har meget svaert ved at tage ham serioest. Her proever han at fremstaa som en mand med integritet og principper. Hvis han er det, hvorfor giver Pep det stoerste kram, hver gang han besoegte Barca efter hans skifte og kalde ham verdens bedste traener. Han har desuden flere gang sagt, at han ikke Pep skylden for hans skifte, men mere folk som han foelte var hans venner. Det var sikkert moentet paa Puyi, Xavi m.fl.

Jeg synes Samuel er til grin, han burde skamme sig med den slags udtalelser.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Når man har vundet mesterskabet og begynder at synge "madrid cabron, salud el campeon" på Camp Nou, så er man en legende.
#jesuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Quaresma »

http://www.bold.dk/nyt/Etoo-vil-naa-to- ... under-mere
33-årige Samuel Eto'o skal med Cameroun til VM i Brasilien, og angriberen mener modsat de afrikanske journalister han har snakket med i Elfenbenskysten ikke, at det nødvendigvis er hans sidste VM.

Samtidigt leverer han en stikpille til Chelsea-manager Jose Mourinho, der tidligere på foråret betvivlede camerounerens alder i forbindelse med et interview, hvor han troede kameraerne var slukket.

- Jeg er 33 år, og I skal ikke tro på andet bare fordi et fjols kaldte mig en gammel mand. Og I har måske også bemærket, at den gamle mand var bedre end de yngre, siger Eto'o ifølge Daily Post og tilføjer:

- Nogle troede, at jeg ville pensionere mig selv i USA eller Mellemøsten, men jeg har igen nydt at spille Champions League, og jeg fortsætter med at spille Champions League.

- Hvor? Det fortæller jeg ikke, men jeg fortsætter, for mentalt og fysisk har jeg det godt. Jeg tager til dette VM og det næste. Andre har gjort det som 42-årig, så jeg kan stadig nå to VM-slutrunder.

Eto'o kalder i samme interview Elfenbenskysten den bedste bud på en afrikansk verdensmester.
Har han altid været så fucking retarderet?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster