Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af BarçaDK »

De betaler mange millioner om ugen for at få Eto'o & co. til at tilte magtforholdet mellem traditionsrige storklubber og nyrige klubber der so far kun er kendte på nationalt plan.

Samtidig er der så mega mange fattige mennesker i Rusland, på den ene side er det sådan livet er, på den anden side hænger det bare ikke sammen :razz:

DonIniesta

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af DonIniesta »

Meget mystisk koeb af Anzhi.

For det foerste betaler de en vanvittig aarsloen og forholdsvis hoej transfersum for en spiller, der efter alt at doemme har de bedste saesoner bag sig og er rundet de 30 aar.

Man bruger reelt 50 mio euro. paa Eto'o i de foerste 12 maaneder, disse penge kunne have vaeret givet ud langt mere fornuftigt og brugt paa yngre kraefter.

Deres nuvaerende trup, ser jeg som noget slagkraftigt hold.

Bevares, de har ham ungaren fra PSV, Balasz et eller andet, 29 aarige Zhirkov (som ikke har vist meget de seneste paar ar) og nu Eto'o, men ellers er det ikke vildt imponerende med tanke paa at ejeren aabenbart har uanede oekonomiske midler efter russiske forhold (her taenker jeg udelukkende paa ligaen).

Shakhtar Donetsk filosofi burde de lade sig inspirere af, tilsat stjernekoeb i stil med Eto'o (mon der kommer andre med hans status, jeg tvivler lidt?), i stedet for at give haabloese loenninger til afdankede spillere som Roberto Carlos og forholdsvis middelmaadige brasilianere.

I oevrigt undrer det mig, at PSG ikke viste interesse med tanke paa deres koebekraft. Eto'o havde med garanti vaeret interesseret, da hans kone og boern bor i Paris og han kan sproget og altid har talt varmt om byen.

Málaga kunne ogsaa have vaeret en mulighed.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

[youtube]3KJubyaXzt8[/youtube]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Siempre Barca »

Smukt. Jeg holder utrolig meget af den mand, og jeg håber virkeligt, at han får en fremragende sæson.

Jbninc

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Man kan sige meget om manden, men man må godt nok sige, at han har fået skrevet en af de mest lukrative kontrakter på et tidspunkt, hvor han er mindst værd i hans fodboldkarriere. Det bliver sjovt at se, hvor lang tid der går, før at medierne stopper med at følge hans russiske olie-eventyr.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Michman »

Mange ser Hleb som den værste transver Barca har gjort. Jeg er en af dem der er meget uenig.. Da Eto rejste blev jeg direkte ked af det. Han skulle ikke være solgt i en bytte handlen for den lange svenske idiot. I mine øjne vil Eto altid være en Barca Legende. På højde med Ronaldinho. Jeg har alt respekt i verden for ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Bager »

Enig. Den mest uforståelige disposition Guardiola nogensinde har lavet var at skille sig af med Éto'o. Han gav altid alt hvad han havde for klubben. Han skulle have spillet nogle flere år hos Barca. Absolut en stor Barca-legende. Barca skylder ham virkelig meget.

Se lige denne video. Man får helt en klump i halsen ved 3:15.
[youtube]A7MS35LTYgs[/youtube]
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Te queremos!

Savner sku den skaldede neger.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Åh, Eto'o! Lige så evig taknemmelig og ovenud lykkelig som jeg er for at vi har Guardiola som træner, lige så frustreret og irriteret vil jeg altid være på ham, for at skifte den farligste angriber i verden ud med en eller anden høj, arrogant, svensk karate-ekspert. Håber han trives i det sydrussiske, selvom det ligeledes er et skifte jeg nok aldrig kommer til at forstå.

Jbninc

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Blaugrana92 skrev:Åh, Eto'o! Lige så evig taknemmelig og ovenud lykkelig som jeg er for at vi har Guardiola som træner, lige så frustreret og irriteret vil jeg altid være på ham, for at skifte den farligste angriber i verden ud med en eller anden høj, arrogant, svensk karate-ekspert. Håber han trives i det sydrussiske, selvom det ligeledes er et skifte jeg nok aldrig kommer til at forstå.
Puha, 150 millioner er da til at ta' og føle på.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Siempre Barca »

Det glæder mig utrolig meget, at han har fået en god start i Anzhi. 7 kasser i 8 kampe fra start er slet ikke skidt.

Han er iøvrigt endnu engang nomineret til prisen om Afrikas bedste spiller i kalenderåret 2011.

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Hio »

Blaugrana92 skrev:Åh, Eto'o! Lige så evig taknemmelig og ovenud lykkelig som jeg er for at vi har Guardiola som træner, lige så frustreret og irriteret vil jeg altid være på ham, for at skifte den farligste angriber i verden ud med en eller anden høj, arrogant, svensk karate-ekspert. Håber han trives i det sydrussiske, selvom det ligeledes er et skifte jeg nok aldrig kommer til at forstå.
120% enig. Evigt og altid taknemmelig for at have oplevet Eto'o i særklasse i front af Barcaangrebet. Hans telepatiske forståelse for Ronaldinhos stikninger var ubeskrivelig. Er fuld af beundring for Pep, men vil aldrig forstå dén disposition og jeg modtog den med lige dele frustration, fortvivlelse og vrede.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Blach »

Læste lige at han stemmer på Xavi, Iniesta og Messi til Ballon d'Or... Det er derfor jeg stadig elsker ham!
Og så for det presspil han lavede... Hold kæft det er savnet :cry: Og så at ham, Henry og Messi næsten nåede op på 100 mål.. sådan en trio mangler vi lidt idag...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Heartbreaker »

Det kunne være fedt med de tre på podiepladserne som sidste år :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Elbarca »

Jackson martinez er den nye Eto'o. Tjek ham ud på youtube! Lige købt af Porto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster