Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Der skal forlænges med Alves og det skal være NU! Han har spillet vanvittigt i hvert fald de seneste 2 kampe, mod City og Real! Forlæng og køb en ung god back. Alves kan blive reserve når backen er god nok til at tage over!
Og helt seriøst, jeg tror manden elsker denne klub så meget, at han vil ikke have nogle problemer med at agere mentor og en reserve for en ung back, når tiden er inde. Han har f.eks. sagt til alle klubber, at han ikke vil skrive under med dem, før han ved, hvad Barca har tænkt sig. Det er alligevel sjældent, at en spiller der frit kan skifte og har tilladelse til at skrive under med andre i januar måned, vælger at vente 2-3 måneder. Normalt ser vi, at en spiller allerede har en aftale på plads med en anden klub, 2-3 måneder før han må snakke med klubben.

Forlæng med ham. Han har så stor betydning for holdet. Både på og udenfor banen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

phpBB [video]


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Bager »

Nu kommer jeg lige med en ny teori om hvad der sker i forbindelse med Alves' kontrakt. Sportsdirektøren (eller hvem der nu er ansvarlig i øjeblikket) har sagt til Alves, at han skal gøre sig fortjent til en kontrakt på 2-3 år. Det er derfor Alves tager det så roligt, for nu skal han bare holde et godt niveau i resten af sæsonen. Hvis det lykkes får han en ny kontrakt, hvis det mislykkes har han nok bejlere.

Hvis ikke det lykkes at finde en fuldgodserstatning på markedet - hvilket ser svært ud - så mener jeg man bør strække sig langt for at give ham den kontrakt han ønsker. Han er meget værd for os, da ingen af de spillere vi har allerede er nær gode nok til at erstatte ham, og fordi han samtidig leverer på et fint niveau.
Visca el Barca

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Michman »

Skriv nu bare forhelved en ny kontrakt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Michman skrev:Skriv nu bare forhelved en ny kontrakt..
Helt enig. Det er ikke fordi der ligefrem hænger verdensklasse højrebacks på træerne. Han har bevist at han stadig har det i sig, det skal måske bare presses ekstra hårdt ud. Derudover vil han utvivlsomt være en perfekt mentor for en ny HB!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Han skal blive og fungere som mentor for en kommende afløser- samtidig kan han have et ekstra job som klubbens sanger til julefrokoster...

Hvem skulle tage over?
Vi har kun montoya og adriano, douglas ser jeg mest som et panikkøb fra zubi, eller et impulskøb måske- søgte lige i den lokale transfer brugs og fandt en pakke billig douglas, det står man altid lige og mangler...
Lidt ligesom folie, ingen har rigtig lært at bruge det endnu, uden hjælpemidler....

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

Dinorah (agent Alves): "There's no renewal deal with Barça. They offered 1+1+1. We have another offer, for three seasons plus sign-on bonus"
Dinorah (agent Alves): "We don't accept 1+1+1 based on 60% of games played in previous season. But if Barça offer 2+1, Dani will stay."
Dinorah (agent Alves): "Barça said this was their final offer. If so, negotiations have ended. Dani is sad, he expected more."
Dinorah (agent Alves): "We don't have an offer from PSG. The offers we have are from two other clubs."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

kklaus skrev:
Dinorah (agent Alves): "There's no renewal deal with Barça. They offered 1+1+1. We have another offer, for three seasons plus sign-on bonus"
Dinorah (agent Alves): "We don't accept 1+1+1 based on 60% of games played in previous season. But if Barça offer 2+1, Dani will stay."
Dinorah (agent Alves): "Barça said this was their final offer. If so, negotiations have ended. Dani is sad, he expected more."
Dinorah (agent Alves): "We don't have an offer from PSG. The offers we have are from two other clubs."
Hvis vi ikke forlænger med Alves. Mon så LE måske har tænkt sig at bruge Bartra som HB. Også med tanke på at vi måske kigger på en CB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

Dinorah (agent Alves): "Talked with presidential candidates and they don't share the club's stand. Barça say Luis Enrique asked for renewal"
Lader til LE gerne vil beholde ham.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Storken »

Agenten begik to brølere, da han valgte at snakke med pressen:

1) Agentens hentydning til andre præsidentkandidater gør nok ikke Bartomeu mere tilbøjelig til at lave en ny kontrakt med Alves. Han sætter Bartomeu i en dårlig position overfor de andre kandidater. Jeg ville se det som en trussel, hvis jeg var Bartomeu.

2) Bartomeu vil tabe ansigt, hvis han på nuværende tidspunkt ikke holdt fast i sit 'final offer'. Det er simpelthen så åndssvagt at offentliggøre denne detalje til pressen. Hvis Bartomeu gav efter nu, så ville han se svag ud.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Bager »

Gode pointer, Storken. Men som ledelsen selv siger, så er der et final offer på bordet. Uden naturligvis at vide det, så tror jeg ikke agenten handler taktisk i forhold til at ville rykke ledelsens tilbud. Det løb er kørt. Nu handler det om to ting; at komme i good standing i forhold til fansene og at lave en holdbar aftale med den kommende præsident. Det er hvis altså Alves stadig gerne vil blive.


Sent from my iPad using Tapatalk
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Agenten er en hun, skal det lige siges. Nærmere bestemt, Danis agent er såmænd hans eks-kone.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Fritte skrev:Sygt nok, en eks-kone som agent :eek:
Ja han gør tingene på sin måde. Han er lidt utraditionel, kan man sige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Billede

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 22 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Agenten er en hun, skal det lige siges. Nærmere bestemt, Danis agent er såmænd hans eks-kone.
Wow best brakeup ever.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster