Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Daniel Alves da Silva

Indlæg af Hævneren »

Hvad synes I om Alves so far? Fin aflevering til Eto'o i går

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Efterhvad jeg har set, syntes jeg han har gjort det fantastisk. Hans energi smitter virkelig af på de andre, og så har han jo en utrolig teknik må man sige. Har hørt at han kan have tendenser til at få røde kort, men so far syntes jeg ikke han har gjort noget hasarderet. Ind til videre syntes jeg sku han har været pengene værd.

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

Jbninc skrev:Efterhvad jeg har set, syntes jeg han har gjort det fantastisk. Hans energi smitter virkelig af på de andre, og så har han jo en utrolig teknik må man sige. Har hørt at han kan have tendenser til at få røde kort, men so far syntes jeg ikke han har gjort noget hasarderet. Ind til videre syntes jeg sku han har været pengene værd.
Præcis, tror han har mistet tendenserne til de røde kort, medmindre det bliver lortedommer der dømmer en kamp mellem os og real Real Madrid. :wink:

messi19

Indlæg af messi19 »

ja det har du ret i han er pengene værd... :D
han også noget af en slider :wink:
og han kommer tit til baglinien og slår nogle perfekte inlæg!!!!!
og har er vildt hurtig modstanerene kan slet ikk se ham :arrow: :roll:

messi19

Indlæg af messi19 »

ja klart :wink:

Iekp

Indlæg af Iekp »

Synes nu ikke at alves har været så fantastisk som det lyder fra de fleste. Ser ud som han bliver "stoppet" hver gang fordi vi står så højt på banen, at han ikke får den fart han havde i Sevilla.

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

Iekp skrev:Synes nu ikke at alves har været så fantastisk som det lyder fra de fleste. Ser ud som han bliver "stoppet" hver gang fordi vi står så højt på banen, at han ikke får den fart han havde i Sevilla.
Det er så rigtig nok, hans fart har ikke været det samme som i Sevilla, nok fordi vi har spillere som Kanoute der venter på bolden inde i feltet.
Jeg tror vi ser ham i topform i næste sæson, men han har da vist gode takter i sin debutsæson for os.

Messi

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Messi »

Vil da lige starte med at sige: Daniel Alves da Silva er et fremragende køb!

Jeg tror bedst jeg kan beskrive den mand, ved at sammenligne ham med naboens utålelige hund. Hunden der altid løber i enden på en, hunden med alt for meget energi, hunden hvis ånde man konstant kan føle i nakken. Denne hund er Dani Alves. Heldigvis set fra modstanderens synspunkt. Det må være frustrerende at kunne se at når Alves altid løber med op i angrebet, må der jo blive hul bag ham. Det er jo logik. Men fordi den løbeglade lille mand kan spurgte rundt i 90 minutter får ingen udnyttet det. her skal Puyol og Touré dog også have en del af kreditten. Men at Alves i det ene øjeblik er løbet til baglinjen og har slået et, for det meste, klasse indlæg og så i det andet øjeblik er nede og tackleforan feltet i en kontra chance, og derefter er med i det næste angreb igen. Det løbepensum denne mand har, er mig en gåde. Jeg har sågar set ham være inde i midten og fordele bolden rundt og set ham løbe tværs over banen for at lave frispark i Sylvinhos side. Det presspil samt de offensive kvaliteter han besidder er helt sikkert med til at skabe den succes vi har nu!

Lad ham blive ved at spiller 90 minutter i ALLE kampe, for han er en maskine og han kan klare det!

Vi ved alle han er fremragende, men lad ham få lidt mere kredit for det. Det fortjener han sgu! :D

Blaugrana4ever

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana4ever »

Fantastisk køb... Den højre side med Messi og Alves... Tjaa det kan man ikk få bedre! :D Samtidig har han ikk været så dårlig i defensiven som jeg havde frygtet...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Statistik: Alves har haft 70 indlæg indtil videre i denne sæson, hvoraf 37 af dem har været succesfulde. Udemærket.
#jesuisSheep

Blaugrana4ever

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana4ever »

zqa skrev:Statistik: Alves har haft 70 indlæg indtil videre i denne sæson, hvoraf 37 af dem har været succesfulde. Udemærket.
Ja det må man da sige!! :lol:

Toure

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Toure »

W00T!? Hold da op, Alves er altså utrolig vigtig for vores hold... Prøv lige at tænk på hvor meget han får løbet i løbet af en kamp...

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af benjamin »

Zinker skrev:W00T!? Hold da op, Alves er altså utrolig vigtig for vores hold... Prøv lige at tænk på hvor meget han får løbet i løbet af en kamp...
Ja, et halvmarathon kan ikke gøre det !
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Lidt mere statistik: Alves er nr. på listen over flest succésfulde afleveringer efter en halv sæson, altså 19 kampe, med i alt 1001 succésfulde afleveringer. Temmelig mange for en back. Jeg vil gætte på over halvdelen af de afleveringer er til Messi.

edit: desuden er der af de 1001 afleveringer kommet 12 assist som følge.
Senest rettet af zqa man jan 26, 2009 11:08 pm, rettet i alt 1 gang.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Dani Alves: the best player in the world (well, after Leo Messi)
http://www.guardian.co.uk/football/blog ... -leo-messi
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster